جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
۱ |
۱
 ناکامی خاص بازیکن استقلال در فصل ۲۰۲۱ آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش شجاعیان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتوانست ناکامی اش در فصل گذشته را جبران کند.

خبرورزشی - در حالی که داریوش شجاعیان در لیگ های قهرمانان فصول ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ترتیب ۷ و ۴ بار در ترکیب استقلال به میدان رفته بود لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را به دلیل مصدومیت به طور کامل از دست داد و انگیزه های زیادی داشت تا در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش بدرخشد!

اما این بازیکن که از شرایط آرمانی همیشگی‌اش به دور است تنها در سه دیدار و جمعا ۷۸ دقیقه موفق به حضور در ترکیب تیمش شد. او در دیدار رفت مقابل الدحیل ۴ دقیقه بازی کرد. در بازی برگشت مقابل این تیم ۳۰ دقیقه در میدان حضور داشت و مقابل الاهلی ۴۴ دقیقه در ترکیب بود. استقلال در هیچ یک از این سه دیدار برنده نشد و شجاعیان دقیقاً به عنوان بازیکنی به میدان آمده بود که بتواند چنین شرایطی را برای استقلال فراهم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    قطعا تماشای بازی شجاعیان تو چند وقت اخیر بزرگترین شکنجه روحی برای هوادار است وحشتناک افت کرده‌ امیدوارم به روزای خوبش برگرده واقعا سوهان روح شده با دادن پاسهای اشتباه تو حساس ترین لحظه ممکن، پاس های کم ریسک و اکثرا رو به‌عقب، جایگیری های فاجعه بار، سانتر های عجیب و غریب و بدتر از همه استپ های فاجعه بار که حتی یه مرتبه تو بازی با الاهلی زمینه ساز ضد حمله این تیم شد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی