نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آخرین اخبار از اردوی استقلال/ وضعیت اسماعیلی مشخص شد؛ غیبت یک بازیکن قطعی شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال در بازی امشب در لیست این تیم برای بازی با الشرطه قرار خواهد گرفت.

خبرورزشی - فرشید اسماعیلی در تمرین شب گذشته تیم فوتبال استقلال از ناحیه زانو دچار مصدومیت و همین مساله باعث شد تا شایعه غیبت وی در دیدار امشل مقابل الشرطه مطرح شود.

ظاهرا وضعیت اسماعیلی به شکلی است که این بازیکن نمی‌تواند در ترکیب اصلی استقلال مقابل نماینده عراق به میدان برود اما این بازیکن در فهرست آبی پوشان حضور خواهد داشت. محمد نادری به دلیل مصدومیت آبی پوشان را همراهی نخواهد کرد.

طبق برنامه اعضای تیم فوتبال استقلال فردا راهی مکه مکرمه خواهد شد و ساعت ۱ بامداد یکشنبه به وقت تهران راهی ایران خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال امشب آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشرطه عراق برگزار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    ای بابا عجب اعصاب خوردی شد دهنمون صاف شد خدایی، امیدوارم کادر پزشکی تیم با تلاش فراوان فرشید رو با آمادگی کامل برای بازی برسونه خیلی بهش نیاز داریم اصلا خیلی سخته بدون فرشید بتونیم‌کاری از پیش ببریم شاید تنها بازیکن که بتونه تو فاز هجومی کمک تیم باشه و جای فرشید رو بگیره بابک مرادی باشه..
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    امیدوارم استقلال بازی رو ببره و صعود کنه به مرحله بعد، خیلی کار تیم سخت شده باید اجازه نمی دادیم کار به بازی آخر بکشه، الشرطه دغدغه صعود نداره و تو بازی با الدحیل هم به آب و آتیش نزد با ترکیب جوان و نفرات باتجربه با هر حمله ای که میکرد الدحیل رو زمین گیر کرد و خیلی به نفرات این تیم فشار وارد نشد این موضوع میتونه برای استقلال دردسر ساز بشه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی