نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دغدغه ترسناک فرهاد مجیدی و دستیارانش قبل از دیدار با الشرطه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی خشن الشرطه به دغدغه کادر فنی استقلال قبل از بازگشت این تیم به تهران و ادامه مسابقات لیگ برتر تبدیل شده است

خبرورزشی - خشونت بازیکنان الشرطه قبل از رویارویی استقلال با این تیم در آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دغدغه کادر فنی آبی‌پوشان ایرانی تبدیل شده بود و این نگرانی همچنان وجود دارد.

الشرطه از همان ابتدای مسابقات فوق‌ العاده خشن بازی می‌کرد و حتی تاوان این خشونت را با ۱۰ نفره شدن مقابل استقلال داد اما به طور حتم این شیوه بازی را ادامه خواهد داد.

مربیان استقلال که در اولین دیدار با الشرطه بسیار نگران افزایش آمار بازیکنان مصدوم استقلال بودند این نگرانی را امشب نیز دارند تا مبادا وضعیت استقلال برای آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر و حذفی بحرانی شود.

شیخ دیاباته و محمد نادری در خلال مرحله گروهی لیگ قهرمانان مصدوم شدند و فرشید اسماعیلی نیز در آخرین تمرین قبل از جدال برگشت با الشرطه آسیب دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    تنها راهش تکضرب بازی کردن است اگر بلد باشید تکضرب بازی کنید هم برخوردی پیش نخواهد آمد هم میتوانید فوتبالی که میخواهید اجرا کنید اما اگر بلد نباشید دائما مجبور خواهید شد که برخوردهای تند و خشنشان را تحمل کنید
  • آنالیزور IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    برای این که بتوانید تکضرب بازی کنید باید قبل از این که توپ به شما برسد بازیکنی که میخواهید توپ را به او پاس بدهید با توجه به اولویتش انتخاب کرده باشید مثلا بازیکنی که در موقعیت تک به تک با دروازه بان است نسبت به بازیکنی که با دروازه فاصله دارد اولویت دارد بازیکنی که یارگیری نشده نسبت به بازیکنی که یارگیری شده اولویت دارد بازیکنی که فضای بیشتری برای کار کردن با توپ دارد نسبت به بازیکنی که فضای کمتری دارد اولویت دارد
  • آنالیزور IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    لازم نیست همه پاسهایتان تکضرب باشد نیمی از پاسهایتان هم تکضرب باشد برای موفقیت در این مرحله کافی خواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی