نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ضربه‌ای که پرسپولیس از غیبت یک هافبک تاثیرگذار خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ایرادات وارده به پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الریان قطر خوردن دو گل مشابه روی ریباند بود.

خبرورزشی - پرسپولیس که سیدجلال حسینی را روی نیمکت نشانده بود در غیاب ۳ هافبک دفاعی مصدوم (!) خود ۲ گل از الریان دریافت کرد. درحالی که تصور می‌شد شاگردان یحیی گل محمدی روز نسبتاً آسانی را جلوی الریان پیش روی داشته باشند ناگهان این تیم روی یک غافلگیری گل خورد.

در دقیقه ۴۸ این بازی شوت محکم احمد عبدالمقصود از پشت محوطه جریمه را حامد لک با شیرجه‌ای بلند دفع کرد اما در ریباند ضربه او دفع نشد تا یوهان بولی از راه برسد و با شوت پای چپ گل اول الریان را به ثمر رساند. در ادامه محمدحسین کنعانی‌زادگان گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند غافل از آن که پرسپولیس قرار است یک گل مشابه دیگر بخورد.

اشتباه پرسپولیسی‌ها در میانه زمین با از دست دادن توپ موجب شد تا الریان حمله سریعی تدارک بدهد و پس از شوت یاسین براهیمی که به یک بازیکن الریان برخورد کرد و باز هم ریباند شد تا یوهان بولی با ضربه زمینی گل دوم تیمش را مشابه گل اول بزند. هر چند این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید اما تیم پرسپولیس به شدت تاثیر غیبت کمال کامیابی نیا را احساس کرد.

کمال کامیابی‌نیا که در دیدار اول پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده امارات را نیمکت‌نشین شده بود در دومین بازی برابر الریان قطر به میدان رفت. هافبک دفاعی با تجربه پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الریان به بازی گرفته شد که جلوی نفوذهای یاسین براهیمی ستاره خط میانی تیم قطری را بگیرد. کامیابی‌نیا که تخصص بالایی در تخریب بازی حریف و جمع کردن توپ‌های سوم (توپ‌های سرگردان در میانه میدان و جلوی مدافعان خودی) دارد در آن بازی نه تنها به خوبی یاسین براهیمی را مهار کرد بلکه یک گل حساس هم در شروع نیمه دوم زد تا توفان پرسپولیس آغاز شود.

پرسپولیس به لطف گلزنی کمال کامیابی‌نیا و شهریار مغانلو (۲ گل) توانست یاران شجاع خلیل‌زاده را با نتیجه ۳ بر یک از پیش روی بردارد. در دیدار برگشت اما مصدومیت کمال کامیابی‌نیا بیشتر از دو هافبک دفاعی دیگر پرسپولیس به چشم آمد. چه بسا اگر شماره ۱۱ پرسپولیس به این بازی می‌رسید، تیم گل محمدی دو گل مشابه روی دو ریباند نمی‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی