رئیس هیئت مدیره باشگاه النصر علیه تراکتور/ از حق میزبانی کوتاه نمی‌آییم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه النصر عربستان می‌گوید میزبانی حق رسمی النصر در دیدار با تراکتور ایران است و باشگاه سعودی از حق خود کوتاه نمی‌آید.

خبرورزشی - تیم فوتبال تراکتور ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باید به مصاف النصر عربستان برود. تراکتور به عنوان تیم دوم گروه B و النصر به عنوان تیم نخست از گروه D راهی مرحله یک هشتم شده‌اند.

در حالی که خبرهایی از میزبانی النصر از تراکتور در یک کشور بی طرف منتشر شده است، «مسلی آل معمر» رئیس هیئت مدیره باشگاه النصر نسبت به این خبرها واکنش شدیدی نشان داد.

آل معمر گفت: «تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق جدول زیر واضح است. صدرنشین گروه، در مرحله یک هشتم در زمین خودش بازی می‌کند. برگزاری بازی مرحله یک هشتم در ورزشگاه مرسول پارک حق رسمی ما است و از آن کوتاه نمی آییم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    عجب صدرنشین گروه در زمین خود اش بازی می کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس انموقع پرسپولیس بعنوان تیم چندم گروه بالا امده که باید با تاجیکستان بازی کند.!!!!!!!!!!!! پرسپولیس تنها تیمی بود که بالاترین امتیاز صدرنشینی را اورد!!!!!!!!!!!!!!!!!! فوتبال اسیا هیچ وقت پیشرفت نخواهد کرد. واقعا دوستام نوع صعود و قرعه کشی را در المان دیدند مسخره می کردند!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    زمانی که پرسپولیس به مشکل میخوره از رییس جمهور وزیر ورزش سفارت و...بسیج میشن تا مشکل پرسپولیس حل بشه اما زمانی که دیگر نمایندهای ما به مشکل میخورن هیچ کاری نمی کنند
    • کیسه ورزشی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      آره والا دقیقاً مثل ماجرای استراپولچونی که کل ایران بسیج شدن تا پولش رو بدن و برشگردونن
  • لنگ ورزشی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    پس ما هم از حقمون در میزبانی الهلال کوتاه نمیایم
  • طبل توخالی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    قابل توجه آقای عزیزی خادم رئیس جالب فدراسیون فوتبال کشورمون که فرمودند دیپلماسی های ایشان باعث شکست نمایندگان نشده ...پس لطف فرموده در موارد عیان و آشکار پایمال شدن حقوق باشگاههای ایرانی هم ادعای دیپلماسی خودشون رو به حرکت دربیاورند تا همه ببینند چند مرده حلاجند
  • فاطی تی تی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    ماشالله قانونای ای اف سی!!نمیدونم درسته یانه صدرنشین میزبانه یا نه؟انشالله که زمین بی طرف برگزار شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی