نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
۴ |
۰
یاران شجاع ضعیف‌ترین و بداخلاق ترین تیم آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حریف تیم پرسپولیس که ضعیف‌ترین تیم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود، خشن‌ترین تیم حاضر در این مسابقات نیز شناخته شد.

خبرورزشی - تیم فوتبال الریان که در گروه پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس، الوحده و گوا هم گروه بود، در پایان این رقابت‌ها با ۲ امتیاز و تفاضل گل منفی ۶، ضعیف‌ترین تیم این مسابقات بود. اما این تنها ویژگی این تیم قطری در مسابقات نبود و آنها خشن‌ترین  تیم مسابقات هم بودند.

بازیکنان الریان در ۶ بازی، ۱۰۱ بار مرتکب خطا شدند که این بیشترین تعداد خطا در بین ۲۰ تیم حاضر در این مسابقات بود. بعد از الریان نیز فولاد با ۹۳ و السد با ۹۰ خطا بیشترین تعداد خطا را داشتند.

الریان که از شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس هم در خط میانی‌اش استفاده می‌کند، با دریافت ۱۷ کارت زرد و ۲ کارت قرمز، بیشترین تعداد کارت را هم از داوران گرفت تا در کنار خشن بودن، بد اخلاق ترین تیم مسابقات هم باشد. الوحده و نیروی هوایی عراق نیز هر یک با ۱۶ کارت زرد و ۲ کارت قرمز، بعد از الریان دیگر تیم‌های بداخلاق این مسابقات بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه سعودیه IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    بداخلاق ترین تیم لنگ حکومتی بود که در آسون ترین گروه ممکن صعود کرد اما استقلال در گروه مرگ صدرنشین شد.
    • محمدمبین ملاجعفر IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      نمیدونستیم اخلاق هم ربط به صعود داره بعدشم همچین میگید پرسپولیس صعود کرده استقلال صدرنشین هر کی ندونه فکر میکنه پرسپولیس مثل پلی آف شما بدون بازی به عنوان تیم سوم اومده بالا مجوز صعودش هم دست استقلال بوده.استقلال هم با ۱۵ امتیاز صدرنشین صعود کرده.جمع کنید برید بابا شما از گروه صعود کردید همچین خوشحال شدید آدم نمیدونست فکر می‌کرد مثل کوپا امجدیه با دو تا برد ستاره میدن.نه تازه نصف مسیر رو اومدید.در ضمن این مسیری که شما میرید پرسپولیس آسفالتش کرده
  • نادی الکیسه سعودیه IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    مثلا من خودم رفتگر هستم ماهی دوتومن میگیرم ولی بازیکنا لنگ معلوم نیس به کجا وصلن خداااا
    • محمدمبین ملاجعفر IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      ما که حداقل یه پاداش آسیایی تو این چند ساله گرفتیم ولی شما چی؟میلیچ رو برمیگردونید دیاباته رو نگه میدارید این همه بازیکن میگیرید!اینا از کجا هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی