نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلال‌ها به دنبال دو ستاره‌ پرسپولیس/ پرسپولیس از فینال گذشته عبرت بگیرد؛ یا بمان یا برو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس باید تا مرحله بعد تکلیف بازیکنان خود را روشن کند و با برنامه‌ریزی مناسب پا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

خبرورزشی - پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با کسب ۱۵ امتیاز بهترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال بود. بر اساس برنامه اعلام شده شاگردان گل محمدی ۲۲ شهریور ماه در مرحله یک هشتم نهایی با استقلال تاجیکستان روبرو می‌شوند که گرچه حریف کم نام و نشانی در آسیاست اما پدیده این دوره از مسابقات بوده و به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم گرفت. از سویی با امکان اضافه شدن بازیکنان جدید به لیست تیم‌ها در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، تیم‌ها با تغییرات و تقویت پا به رقابت می‌گذارند و دیگر تیم گروهی نیستند.

ایرادی که همیشه وارد بوده است

تغییر در ترکیب تیم‌ها و اجازه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تغییرات بی پایان در ترکیب تیم‌ها باعث شده تا قدرت تیم‌ها در مراحل بعدی متفاوت و غیر قابل پیش بینی باشد. بدون تردید پرسپولیس کنونی از آماده ترین تیم‌های آسیاست که با این شرایط می‌تواند تا فینال پیش برود اما معلوم نیست در پنجره تابستانی چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

دلال‌ها به دنبال ستاره‌های پرسپولیس

در زمان برگزاری این بازی‌ها شایعات متعددی در مورد جدایی برخی بازیکنان از تیم به گوش رسید. کنعانی زادگان و نورالهی دو چهره ای بودند که بیش از بقیه سوژه شدند و برخی رسانه‌های عربی از پیوستن آنها به تیم‌های قطری خبر دادند. این اتفاق ممکن است در انتظار هر کدام دیگر از بازیکنان پرسپولیس هم باشد.

پرسپولیس از فینال دوره قبل عبرت بگیرد

 فصل گذشته پرسپولیس در آستانه فینال قلع و قمع شد و با از دست دادن بازیکنانی چون ترابی، شجاع خلیل زاده و ... با شرایط نامناسبی پای به بازی فینال گذاشت. فصل گذشته هم مثل الان شجاع و دیگرانی که جدا شدند تا لحظه آخر از ماندن می‌گفتند و به همین دلیل هم برای جایگزین‌ کردن فرصتی نماند. به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه و کادر فنی باید از اتفاقات فینال گذشته عبرت گرفته و نباید تا لحظه آخر معطل تصمیم بازیکنان بمانند.

اگر بازیکنی قصد جدایی دارد با او مذاکره جدی شده تا تکلیفش برای ماندن یا رفتن مشخص شود. اگر بناست بماند با تعهدی محکم این اتفاق بیفتد و اگر بناست برود سریعا این اتفاق رخ داده و به فکر گزینه‌های جایگزین باشند تا دست پرسپولیس برای مراحل بالاتر خالی نشود و این تیم با خیال راحت پا به مرحله بعد بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... CA ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    پرسپولیس اگه قرار بود با رفتن بازیکن زمین بخوره زمان برانکو که پنجره بسته بود و بیشتر بازیکنان کلیدی رفتن زمین میخورد. حالا که کلی بازیکن تاپ داریم و پنجره هم بسته نیست پس غمی نیست.ولی مدیریت باید همین حالا تکلیف کسانی که میخوان برن رو مشخص کنه.
  • مهدی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    هرکسی می خواد بره ، بره فقط رو راست باشه با هوادار و باشگاه همین الان بگه ، نذاره لحظه آخر که هم برای خودش حاشیه درست کنه هم برای تیم دردسر
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    اصلا نباید به بازیکنان مشمول قرارداد اجازه جدایی داد،پارسال ضربه خوردیم،اگه بازیکنان واقعا پرسپولیسو دوسدارن تا فینال بمانن،اگه پارسال ترابی،شجاع،آل کثیر و... بودن قطعا قهرمان بودیم
  • ایمان عشقپولیسی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    باشگاه بزرگ پرسپولییس وابسته به یک یا دو بازیکن نیست خاطرتان باشد با ۱۱ بازیکن رفت فینال آسیا ولی با این همه حال باشگاه باید خواسته بازیکنه به درد بخور را عملی کند تا ضربه نخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی