تیم گل محمدی؛ بهترین پرسپولیس تاریخ در لیگ آسیا شد/ یک تیم ایرانی همچنان برتر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس مرحله گروهی این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع کرد و خوب به پایان رساند.

خبرورزشی - پرسپولیس این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع کرد و خوب به پایان رساند و اگر شکست مقابل الوحده امارات نبود عملکردی رویایی داشت. با این حال سرخپوشان با کسب ۵ پیروزی و ۱۵ امتیاز بهترین تیم این دوره از رقابت‌ها در مرحله گروهی غرب آسیا بودند و این عملکرد تیم یحیی را به بهترین پرسپولیس تاریخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرد.

تنها در یک دوره از این مسابقات بوده که تیمی از ایران بهتر از پرسپولیس این دوره کار کرده است. در سال ۲۰۰۵ تیم پاس تحت هدایت مصطفی دنیزلی عملکردی رویایی داشت و توانست ۱۶ امتیاز از ۶ بازی خود کسب کند.

این تیم در بازی اول خود الریان قطر را دو بریک شکست داد، در بازی دوم مقابل الشرطه عراق به تساوی رسید و سپس در بازی سوم ۵ بر یک السالمیه کویت را شکست داد. پاس در بازی چهارم خود یک گل به السالمیه کویت زد، در بازی پنجم الریان قطر را دو بریک برد و در بازی ششم هم یک بر صفر الشرطه عراق را شکست داد تا با ۵ پیروزی و یک تساوی بهترین تیم ایرانی در تاریخ لیگ قهرمان آسیا در مرحله گروهی باشد و پرسپولیس این دوره با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    تیم نوجوانان محله بالا دستی خونه ما را هم می فرستادید جلوی گوای هند شک ندارم هر دو بازی را می برد!!! حالا این همه ذوق زده برد پرسپولیس هستید مشکلی نیست بالاخره نماینده ایران هست ولی این موجب میشه بعد اولین رویارویی با تیم های قدر آسیایی و شکست حقارت بار به حرفهای امروز خودتان فکر کنید
  • javad US ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    perspolis be alvahdeh kheily kheily bikhody bakht va moghaserash ham kadreh fany boud? kadreh fany hanouz ke hanouzeh natavanesteh in team ra dorost arange konad va zaefahyeh in team dar defae ra dorost konad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی