نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
۰ |
۰
انقلاب در یوونتوس/ سرمربی و مدیرعامل می‌روند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد باشگاه یوونتوس تابستان آندره‌آ پیرلو را کنار بگذارد تا بار دیگر ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر شود.

خبرورزشی - با توجه به ناکامی‌های یوونتوس در فصل جاری، گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده این تیم توسط رسانه‌های ایتالیایی صورت گرفته که تغییر مربی محتمل‌ترین آنهاست.

طبق گزارش مطبوعات و رسانه‌های ایتالیایی، پایان فصل جاری می‌تواند با تغییراتی گسترده در باشگاه یوونتوس همراه باشد که این تغییرات شامل تغییر سرمربی، مدیر ورزشی و حتی رئیس خواهد بود. یوونتوس نه تنها اسکودتو را از دست داده است، بلکه ممکن است از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هم بازماند که در این صورت خروج آندره‌آ پیرلو از کادر فنی این تیم قطعی خواهد بود هرچند که گفته می‌شود او حتی در صورت کسب سهمیه هم نخواهد ماند.

در همین حال اعلام شد که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق بانوی پیر در شهر تورین رؤیت شده است، کسی که جزو کاندیداهای اصلی جانشینی پیرلو برای فصل آینده محسوب می‌شود. اما برکناری پیرلو تنها تغییر یوونتوسی‌ها برای فصل آینده نخواهد بود. جان الکان، مدیراجرایی هلدینگ اکسور که باشگاه یوونتوس جزو دارایی‌های آن است، روز چهارشنبه در زمین تمرینی تیم فوتبال یوونتوس حضور پیدا کرد و جلسه‌ای با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه و پاول ندود نایب رئیس باشگاه داشت.

طبق گزارش چندید رسانه مختلف، احتمال برکناری آنیلی و روی کار آمدن آلساندرو ناسی به عنوان جانشین او برای فصل آینده وجود دارد. پاراتیچی و ندود هم تا ماه ژوئن امسال قرارداد دارند و مشخص نیست که یووه بخواهد با آنها ادامه همکاری دهد، ضمن اینکه بازگشت آلگری به یوونتوس، هم ندود و هم پاراتیچی را از این باشگاه بیرون خواهد کرد چرا که این دو نفر بودند که سال ۲۰۱۹ آنیلی را متقاعد کردند که برخلاف میلی باطنی خود آلگری را اخراج کند و به همین دلیل رابطه این مربی اهل توسکانی با دو مدیر باشگاه یوونتوس جالب نیست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی