نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مطهری: کار بزرگ پرسپولیس را کوچک جلوه ندهید/ هیچ وقت بهانه‌گیری نمی‌کنیم اما...
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: برخی به دنبال این هستند که کار بزرگ پرسپولیس را کوچک جلوه دهند.

خبرورزشی - حمید مطهری درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ابتدا باید از بازیکنان تشکر کنم که در یک شرایط سخت ۱۵ امتیاز کسب کردند. ما هیچ وقت اهل بهانه گیری نبودیم و گفته بودیم که مرد روزهای سخت هستیم. با وجود اینکه مسائل سخت افزاری و نرم افزاری در آنجا سخت بود اما سعی کردیم خودمان را با شرایط وفق بدهیم و بهانه گیری نکنیم. بازیکنان ما واقعا تلاش کردند و زحمت کشیدند. با وجود اینکه هر روز آمار وحشتناک کرونا در هند منتشر می‌شد و وضعیت آب و هوایی هم مناسب نبود با این حال بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند.

وی افزود: متأسفانه ما همیشه عادت داریم کار بزرگ دیگران را کوچک جلوه بدهیم تا خودمان بزرگ شویم. همیشه به دنبال این بوده ایم که کار دیگران را لوث کنیم که خودمان دیده شویم. با این حال من می‌گویم باید قدردان تلاش بازیکنان پرسپولیس باشیم. در این زمینه باشگاه هم نهایت تلاشش را انجام داد تا مشکلات ما کم باشد. درباره امکانات باید بگویم حتی باشگاه های الریان و الوحده هم از شرایط ناراضی بودند چون واقعا امکانات کمی در آنجا مهیا بود. آن دوستانی که شرایط را طوری فراهم می‌کردند که گویی گروه ما ساده است بگذارید کار خودشان را بکنند چون ما همیشه عادت داریم کار یکدیگر را کوچک کنیم. تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند حتما شرایط خوبی داشته اند که به آنجا صعود کرده اند پس بنابراین یاد بگیریم به یکدیگر احترام بگذاریم. درباره گوآ صحبت های زیادی انجام می‌شد اما همین تیم رفت و برگشت برابر الریان شکست نخورد و بازی های خوبی انجام داد. بنابراین حرف هایی که درباره ساده بودن گروه پرسپولیس زده می‌شود غیرکارشناسی است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به استفاده ۲۰ بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: همیشه گفته ایم که تیم ما یک مجموعه کامل است و همه مهره های ما برایمان ارزشمند هستند. همیشه از تیم ورک و کار تیمی‌صحبت کرده ایم. طی ۱۵ ماه اخیر بازیکنان ارزشمندی را از دست داده ایم اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بزرگی می‌کند. هر بازیکنی در پازل تاکتیکی قرار می‌گیرد بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذارد.

وی درباره باخت پرسپولیس به الوحده امارات هم گفت: همیشه گفته ام که ما هیچ وقت بهانه گیری نمی‌کنیم اما قبل از این بازی شرایطی را به وجود آوردند که تمرکز تیم ما به هم ریخت. به طور مثال برنامه لیگ را اعلام کردند و در ادامه گفتند پرسپولیس پس از بازگشت باید به قرنطینه برود. این موضوع از نظر ذهنی و روحی و روانی تیم ما را اذیت کرد.

مطهری در ادامه به شرایط قرنطینه پرسپولیس در تهران اشاره کرد و گفت: پرسپولیس همیشه از شرایط تمکین می‌کند. هر قانونی برای ما بگذارند ما از آن اطاعت می‌کنیم و مشکلی با این موضوع نداریم. البته ما در هند هم شرایط قرنطینه داشتیم و این گونه نبود که تیم آزاد باشد اما نکته ای که وجود دارد این است که قرنطینه ضوابطی دارد که باید رعایت شود اما این اتفاق رخ نمی‌دهد. آدم های متفرقه در هتل ما زیاد هستند. ما با اتوبوسی به هتل آمدیم که راننده ای داشت و الان معلوم نیست آن راننده کجاست. اگر قرار است قرنطینه را رعایت کنیم باید همه شرایط قرنطینه را رعایت کنیم. بازیکنان ما حدود سه هفته از خانواده‌هایشان دور بودند و الان هم آن ها را به این صورت قرنطینه کرده اند. جالب است در این شرایط توصیه کرده اند که حتما بازی هم برگزار شود.

او درباره برنامه ریزی سازمان لیگ هم گفت: در دور رفت باشگاه استقلال انتقاد کرد و به دنبال این بود که با تعداد بازی برابر، دربی برگزار شود. ما با شرایط فشرده بازی ها را انجام دادیم و بعد به استقبال دربی رفتیم اما الان که ما همان شرایط را درخواست کرده ایم با درخواست ما موافقت نمی‌شود. این تناقض ها برای سازمان لیگ خوب نیست. بهتر است سازمان لیگ مستقل عمل کند اما متأسفانه چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی در پایان درباره مصاف پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: من بازی های این تیم را هنوز ندیده ام و شناختی از آن ها ندارم که بخواهم اظهار نظر کنم اما تیمی‌که به الهلال عربستان چهار گل می‌زند حتما کیفیت مطلوبی دارد. مطمئنا طی روزهای آینده بازی های این تیم را خواهیم دید و برای بازی برای این تیم برنامه ریزی می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    والله شما و تیم مدیریتون دارید خ.دتون رو میکشید کار کوچیکتون رو بزرگ جلوه بدیدی چیو بزرگ نشون بدیم برد . دبل برابر هند یا گل خوردن از هندی که اولین گل وا حتمالا اخرین گل تاریخش رو به شما زد یا گلزنی برابر الریانی ک گوا هم بابرش گل نخورد یا باخت به تیم هشت امارات رو؟؟؟؟؟ ول کن عمو نخندون مارو گروه شما گروه مرگ بود اگه از خنده بخوای بمیری
    • رز سرخ IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      حداقلش اینه که مثل شما از یک بازیکن 5 تا گل نخوردیم و اونو اقای گل اسیا نکردیم. درضمن باید یاداوری کنم که گوا و شما تو یک سید قرار داشتید؟
    • محمدمبین ملاجعفر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      لازم به یادآوری هستش که بگم گل اول شرطه عراق تو آسیا رو هم استقلال خورد در ضمن اون باخت رو از قصد دادیم که شما ...
  • شمسعلی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    قرعه لنگ تو لیگ اسیا از جام حذفی هم اسونتر بود....هرتیمی تو دنیا باشه مطمین باشه تو یک روزی و تو یک مسابقه ای با لن همگروه یا حریف میشه مهم نیست برای کدون کشوری فقط بدون یک روز باید با لنگ حکومتی روبرو شی بدبختانخ به اونا هم میبازه باورت نمیشه از محمدان و قشقایی بپرس
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    برای همین تیم گوا تو سید شما قرار داشت خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی