حاج رضایی تیم‌های ایرانی را در مورد قهرمانی آسیا به کتاب فرگوسن ارجاع داد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال با تمجید از عملکرد سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گفت که فولاد خوزستان تیم خوبی برای ایران بود اما تیم کاملی برای آسیا نبود.

خبرورزشی - امیر حاج‌رضایی در خصوص صعود ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، نکته های زیر را مطرح کرد:                     

*تصور من این بود که از ایران یک تیم می‌تواند صعود کند و الان که از ۴ نماینده ما ۳ تیم راهی مرحله بعد شده‌اند نتیجه خیلی خوبی به دست آمده است. اگر فولاد هم صعود می‌کرد می‌توانستیم بگوییم عملکرد تیم‌های ما فوق‌العاده بوده است. نتایج تیم‌های ایرانی نسبت به دوره‌های گذشته بهتر بود.

*فولاد تیم خوبی برای داخل ایران بود اما تیم کاملی برای آسیا نبود. این تیم برای آینده یکی دو بازیکن لازم دارد. در خط حمله فولاد بازیکن سرعتی وجود نداشت اما تاثیرات حضور نکونام و آذری در این تیم دیده می‌شد. فولاد نمایش خوبی ارائه می‌کرد، اما قدرت پیروزی در آسیا را نداشت. فولاد خوب بود اما نه آنقدر که بتواند صعود کند. این تیم باید بازنگری در عملکردش داشته باشد.

*در خصوص این موضوع که برخی‌ مربیان معتقد بودند گروه‌شان نسبت به سایر تیم‌ها سخت‌تر بوده باید بگویم به این موضوع اعتقادی ندارم. این مسائل در فوتبال مدرن جایگاهی ندارد. اینکه قرعه‌کشی سخت و آسان است توجیهاتی است که فوتبال آن را پس زده است. این شرایط برای همه حریفان وجود دارد و مختص یک تیم نیست. این مسائل در فوتبال پذیرفتنی نیست.

*نمی‌توانیم از الان در خصوص موفقیت نمایندگان ایران اظهارنظر کنیم چون شرایط تغییر خواهد کرد. فرگوسن در کتابش نوشته بود تیم‌هایی می‌توانند در لیگ جزیره قهرمان شوند که در ماه‌های آوریل و می، بازیکنانشان مصدوم و محروم نشوند؛ این یک نکته کلیدی است که باید به آن توجه کرد. برای باشگاه‌های ما هم معلوم نیست تا شهریورماه چه اتفاقاتی خواهد افتاد، آیا می‌توانند بازیکنان‌شان را در فرم ایده‌آل‌شان حفظ کنند؟ آیا بازیکنان‌ فعلی در تیم می‌ماند و ترکیب‌شان تغییر نمی‌کند؟ اینها مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد و پس از آن بگوییم که تیم‌های ما می‌توانند موفق شوند یا خیر. فاصله زمانی تا شهریورماه ممکن است تیم‌های ما را دستخوش تغییراتی کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    تصور حاج رضایی این بود که از ایران فقط شیشپولیس حکومتی می تونه صعود کنه چون توی آسونترین گروه ممکن قرار داشت و اینکه چرا تصور نمی کرد استقلال از گروه مرگ صعود کنه یکی به دانش فنی و مربیگریش بر می گرده که مال 40 50 سال پیشه و یکی اینکه فکر می کرد با باخت عمدی شیشپولیس حکومتی مقابل الوحده و گرفته شدن 33 درصد شانس استقلال و تراکتورسازی، دیگه کار استقلال و تراکتورسازی تمومه. البته خودش داره خودش رو محکوم می کنه اول میگه تصور من این بود که فقط شیشپولیس از گروه ضعیف می تونه صعود کنه و در ادامه میگه اصلا گروه آسون و قوی نداریم. کلا معلوم نیست با خودش چند چنده
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    جناب حاج رضایی به پژمان راهبر سلام برسون و بهش بگو خیلی تلاش کردی که با بررسی انواع روش های صعود کار کنی که شیشپولیسی ها به این نتیجه برسن که باید به الوحده ببازن ولی آخرش روسیاهی به ذغال موند
    • اس اس اساسی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      دمت گرم این سایت ورزش سه واقعا لنگیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی