نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱۰
تمجید رسانه‌های پرتغالی از لژیونر پرسپولیسی/ ستاره ایرانی یک چیز دیگر است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های پرتغالی پس از درخشش مهدی طارمی مقابل فامالیکائو به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند.

خبرورزشی - بامداد امروز مهدی طارمی در دیدار مقابل فامالیکائو درخشید و توانست با یک گل و یک پاس گل به بهترین بازیکن زمین نام گیرد.

با درخشش طارمی پورتو یک قدم به اسپورتینگ نزدیک شد و حالا امیدوار است تا ناسیونال مقابل صدرنشین لیگ امتیاز بگیرد و اسپورتینگ نتواند دوباره به برتری دست یابد. در جدول لیگ پرتغال اکنون اسپورتینگ با ۷۳ امتیاز صدرنشین و پورتو با ۷۰ امتیاز و یک بازی بیشتر در رده دوم جای دارد.

پورتو در بازی بامداد امروز مقابل فامالیکائو با درخشش طارمی به برتری رسید و همین عامل باعث شد تا روزنامه های پرتغالی به تمجید از ستاره ایرانی بپردازند.

تمجید رسانه‌های پرتغالی از لژیونر پرسپولیسی/ ستاره ایرانی یک چیز دیگر است

اوژوگو نوشت که طارمی به رسیدن به صدر هنوز اعتقاد دارد و برای رساندن پورتو می‌درخشد.

روزنامه پرتغالی از عملکرد دیدنی ستاره ایرانی نوشت و از تاثیرگذاری او در تیم کونسیساو صحبت کرد.

از طرف دیگر سایت پرتغالی «تریبونا» یک تیتر جالب توجه در خصوص ستاره ایرانی زد و نوشت:‌ در خصوص همه حرف بزنید غیر از طارمی!

این رسانه با عبارتی با مفهوم «ستاره ایرانی یک چیز دیگر است» از تفاوت طارمی با دیگر بازیکنان پورتو نوشت و عملکرد ستاره ایرانی در درخشش پورتو را تاثیرگذار خواند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    مهدی طارمی اصلا پرسپولیسی نیست. مهدی طارمی توی شاهین بوشهر و ایراجوان بوشهر فوتبالیست شد و از تیم الغرافه به ریوآوه و از اون به پورتو رفت که این ها حاصل تلاش کارلوس کیروش بود که چندین بازیکن ایرانی رو به پرتقال برد. اگه طارمی پرسپولیسی بود اون یکمیلیارد پول هداتی رو به تیم ترکیه ای می داد تا پنجره پرسپولیس بسته نشه.
    • حنا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      بهتره بری یکم درباره مهدی تحقیق کنی
  • .،. IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    من ن استقلالیم نه پرسپولیسی ولی متاسفم برای جذب مخاطب تو تیتر هاتون از کلمه پرسپولیسی یا استقلالی استفاده می کنید؟! بعد دوباره ادعا کنید اسم تیم ملی و ایران از همه چی براتون مهم تره ما هم ساده
    • .،. IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      منم موافقم از لنگ و کیسه متنفرم با حرفت بسیار موافقم ولی این جماعت متوجه نمی شن حتی حاضر بودن طارمی الان پورتو نباشه و تو لنگ و کیسه بازی کنه چون منافع تیم ملی رو حاضرن فدای باشگاه بی ریشه خودشون کنن
    • .،. IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      برام جالبه با اسم خودم میاد کامنت بزاره
  • حسین 600000اتشه سرخ جامه IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    طارمی پرسپولیسی نیست کیسه بیاد بیاورد بازی چهر بردو را که طارمی گل پنجم را نزد تا بیش ازاین ابروی کیسه نرود اما ان عدد جهار قلابی رو نابود کرد
  • صادق باوی TW ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    طا رمی یک ایرانی هست افتخارش برای ایران می باشد.
  • Kبزرگ IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    سلام،من یک پرسپولیسی هستم بازیک خوب، خوبه چه پرسپولیسی چه استقلالی. خوب نیست اگه یه روزی مهدی کوچولو (قائدی)اگه روزی از ایران رفت و درخشید بگیم استقلالی نیست.
    • میهمان همیشگی BE ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      منم پرسپولیسیم ولی به نظرم بین بازیکن های تهاجمی استقلالی صیاد منش آینده خوبی داره. قائدی بازیکن با تکنیکی هست ولی فیزیک بدنی مناسبی نداره و بعید می دونم در آینده در سطح بین المللی خیلی بتونه موفقیت کسب کنه.
  • M IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    اهای کیسه های بدبخت شما بازیکنی ندارید افتخار کنید بهش پس این حرف ها رو نزنید که طارمی پرسپولیسی نیست هست زیاد هم هست اینها همش زحمت دست برانکو هست لطفا کیسه ای ها چرت و پرت نگین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی