آقای گل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کیست؟/ مغانلو به آل‌کثیر نرسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل کثیر با ۲ گلی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به ثمر رساند در رده پنجم بهترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس در بازی‌های آسیایی قرار گرفت.

خبرورزشی - پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان لیگ ایران در سید یک فصل جدید رقابت‌های آسیایی قرار گرفت و همین موضوع باعث شد سرخ‌پوشان در گروه متعادلی قرار بگیرند. با این حال شاگردان یحیی گل‌محمدی ۵ بازی از ۶ دیدار مرحله گروهی را بردند تا مقتدرانه به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند.

با توجه به عملکرد نه چندان خوب مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل اول خیلی از هواداران این تیم نگران گلزنی خط حمله بودند ولی در طول بازی‌های مرحله مقدماتی دیدیم مهاجمان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر مجموعا ۶ گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند. شهریار مغانلو بدون شک یکی از بهترین‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و توانست ۴ گل در این بازی‌ها بزند. با این حال در جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در بازی‌های آسیایی هنوز پایین‌تر از زوج خودش در خط حمله سرخ‌پوشان است.

عیسی فصل گذشته نقش تعیین‌کننده‌ای در صعود پرسپولیس به فینال داشت و ۴ گل به ثمر رساند. آل‌کثیر در بازی‌های این فصل هم دو بار موفق به گلزنی شد تا با ۶ گل زده بالاتر از ستاره‌هایی مثل مجتبی محرمی، مهدی مهدوی‌کیا، سیدجلال حسینی، خداداد عزیزی، شجاع خلیل‌زاده و ایمون زاید قرار بگیرد.

آل‌کثیر در این فهرست با ۶ گل زده به رده پنجم بهترین گلزنان آسیایی پرسپولیس صعود کرد و  فقط یک گل با گادوین منشا ۷ گله فاصله دارد

آقای گل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کیست؟ / مغانلو بازهم به آل کثیر نرسید

گفتنی است فرشاد پیوس گلزن تکرار نشدنی پرسپولیس با ۱۱ گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های آسیایی به حساب می‌آید. علی کریمی و علی علیپور با ۱۰ و مهدی طارمی هم با ۸ گل زده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اینجا ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی