شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
۰ |
۰
مشکل جدید مهدی رحمتی/ هیچ تیمی با پدیده بازی نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌هایی که در تهران حضور دارند هنوز در لیگ برتر با پدیده بازی نکرده‌اند و حاضر نیستند قبل از انجام بازی رسمی در قالب یک بازی تدارکاتی مقابل شاگردان رحمتی صف‌آرایی کنند.

خبرورزشی - تیم پدیده از جمعه گذشته در تهران اردو زده است و بعد از انجام بازی هفته بیست و سوم مقابل آلومینیوم اراک، به مشهد بازمی‌گردد. مهدی رحمتی برای تیمش اردویی ۱۲ روزه در تهران تدارک دیده  و پدیده شنبه و یکشنبه دو بازی تدارکاتی مقابل تیم پیکان برگزار می‌کند و بر اساس توافقات صورت گرفته برای اینکه به تمام بازیکنان هر دو تیم بازی برسد قرار شده در هر مسابقه یک ترکیب جداگانه به میدان فرستاده شود.

پدیده بعد از این دو بازی تدارکاتی در ورزشگاه کارگران به تمریناتش ادامه می‌دهد اما نکته جالب اینجاست سرمربی پدیده هنوز نتوانسته برای روزهای آینده حریف تدارکاتی پیدا کند چون تیم‌هایی نظیر نساجی ،گل گهر ،نفت مسجد سلیمان و... که در تهران حضور دارند هنوز در لیگ برتر با پدیده بازی نکرده اند و حاضر نیستند قبل از انجام بازی رسمی در قالب یک بازی تدارکاتی مقابل شاگردان رحمتی صف آرایی کنند.

تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول هم به دلیل برنامه اعلام شده و فشردگی مسابقات نمی‌توانند با پدیده بازی تدارکاتی انجام دهند و باید دید رحمتی به چه روشی برای تیمش بازی تدارکاتی مهیا خواهد کرد. پدیده در پایان این اردوی آماده سازی از تهران به اراک می‌رود تا بعد از بازی رسمی‌اش مقابل آلومینیوم به مشهد بازگشته و آماده رویارویی با تیم گل گهر سیرجان شود. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی