نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نقش پررنگ پرسپولیس در تیره‌روزی‌های کاپیتان سابق بارسا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با بررسی عوامل و دلایل ناکامی‌های آسیایی ژاوی، متوجه می‌شویم پرسپولیس نقش ویژه‌ای در این تیره‌روزی‌ها داشته است.

خبرورزشی - بدون شک السد بهترین تیم سال‌های اخیر فوتبال قطر بوده است. در قدرت این تیم متمول همین بس که این تیم امسال بدون باخت و مقتدرانه قهرمان لیگ ستارگان قطر شد. السد هر سال با جذب ستاره‌های مختلف از سرتاسر دنیا و به خدمت گرفتن ستاره‌های فوتبال قطر تلاش می‌کند تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود ولی طی چند سال اخیر بنابر دلایلی این امر میسر نمی‌شود.

با بررسی دلایل ناکامی‌السد در چند سال اخیر به یک اسم آشنا می‌رسیم. پرسپولیس قهرمان ۴ سال اخیر فوتبال ایران و فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا در چند سال گذشته گربه سیاه السد بوده و این تیم قطری فقط تا جایی پیش می‌رفت که به پرسپولیس برخورد نکرده باشد. در نیمه نهایی فصل ۲۰۱۸ پرسپولیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت السد و ژاوی را مغلوب کرد و به فینال رسید. فصل گذشته هم در مرحله یک هشتم نهایی سرخ پوشان با تک گل عیسی آل کثیر السد را در زمین خودش سکست داد و به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.

با اینکه در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و السد در یک گروه قرار نداشتند اما سرخ پوشان بازهم در سرنوشت السد تاثر گذار بودند. السد با ۸ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور از صعود باز ماند این درحالی است که با بررسی جدول گروه‌های مختلف متوجه می‌شویم پرسپولیس اگر در بازی برگشت خود مقابل الوحده امارات به برتری می‌رسید السد می‌توانست به دور بعد صعود کند. چیزی که مشخص است ژاوی  چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در سال‌های اخیر همواره پشت سد پرسپولیس گیر کرده و سرخ پوشان نقش پررنگی در تیره روزی‌های کاپیتان سابق بارسا داشتند. گفتنی است بنابر گزارش رسانه‌های قطری، ژاوی بعد از ناکامی‌در صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا در آستانه اخراج قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی