نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رکورد حامد لک به خطر افتاد/ پرسپولیس باید بدون گل خورده قهرمان آسیا شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامد لک مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با کلین شیت آغاز کرد اما در نهایت ۵ گل دریافت کرد.

خبرورزشی - حامد لک با ثبت ۵ کلین شیت به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده بود اما در فصل جدید بازی‌ها فقط یک کلین شیت در کارنامه او دیده می‌شود و برای کسب عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا و ثبت بیشترین کلین شیت باید تا پایان بازی‌ها گلی را دریافت نکند تا شاید بتواند از عنوانش در آسیا دفاع کند.

حامد لک مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با کلین شیت آغاز کرد اما در ادامه نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و در نهایت ۵ گل در ۵ بازی خورد. لک با تنها یک کلین شیت شانس چندانی برای کسب رکورد بیشترین کلین شیت در دور جدید بازی‌ها را ندارد چون محمدرضا اخباری در همان مرحله گروهی ۵ بار کلین شیت کرده و با رکورد سال قبل لک برابری می‌کند. از طرفی تا پایان رقابت‌ها فقط ۶ بازی باقی مانده و در بهترین حالت لک می‌تواند ۷ کلین شیت را در کارنامه‌اش داشته باشد و این یعنی قهرمانی قطعی پرسپولیس در بازی‌ها اما ثبت چنین رکوردی با توجه به سطح بازی‌های مرحله حذفی بسیار دشوار است اما هیچ چیز غیرممکن نخواهد بود و لک برای کسب عنوان بهترین دروازه بان آسیا دیگر نباید گلی را دریافت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    اخباری بین دروازبان های ایرانی بهترین بود دفاع تراکتور خیلی ضعیف تر از استقلال پرسپولیسه اخباری با دفاع فاجعه این رکوردرو زد اما مظاهری و لک که مدافع های خوبی جلوشون هست نتونستند به رکورد اخباری برسند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی