بهشت فوتبالیست‌های ایرانی کجاست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه هر ۳ تیم قطری از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اسیا حذف شدند ولی لیگ ستارگان قطر آمال و آرزوهای فوتبالیست‌های ایرانی است.

خبرورزشی - چهره ۸ تیم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و جالب اینکه هر ۳ تیم قطری نتوانستند جواز حضور در این مرحله را کسب کنند و  وداع زود هنگامی در این فصل داشتند. تیم السد قطر که بدون باخت در لیگ ستارگان قطر قهرمان شده بود به همراه تیم الدحیل و الریان ۳ تیمی هستند که علی رغم بودجه‌های کلان و خریدهای متنوع عملکرد ضعیفی را بر جای گذاشتند.

الریان با شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش کشورمان فوق‌العاده نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و با ۲ امتیاز در گروه E آخر شد. السد هم با ژاوی با ۱۰ امتیاز در گروه D دوم شد و به خاطر تفاضل گل نسبت به تراکتور حذف شد. تیم الحدیل هم با علی کریمی هافبک سابق استقلالی‌ها با ۹ امتیاز در گروه علی کریمی هافبک سابق استقلالی‌ها با ۹ امتیاز در گروه C دوم شد تا بدین ترتیب نمایندگان پر ادعای قطر از آسیا خداحافظی کنند.

نقطه مقابل تیم‌های قطری، نمایندگان کشورمان بودند که از ۴ تیم حاضر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۳ تیم جواز حضور در محرله یک هشتم نهایی را کسب کردند اما همین بازیکنان ایرانی برای کسب دلار یا درآمد بیشتر قید لیگ برتر را می‌زنند و راهی لیگ ستارگان قطر می‌شوند؛ نمونه بارز آنها شجاع خلیل‌زاده و علی کریمی است دو بازیکن سابق سرخابی که حالا باید از جعبه جادویی شاهد بازی تیم‌های سابق خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی