نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مدافع استقلال به خاطر دربی بازی نمی‌کند/ او به بازی با ذوب آهن هم می‌رسد اما ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا یکی از ارکان اصلی این تیم در صعود از مرحله یک هشتم نهایی بود.

خبرورزشی - محمد نادری دفاع چپ ۲۴ ساله استقلال که به صورت قرضی از تیم بلژیکی به استقلال پیوست در لیگ برتر در ۱۳ بازی برای این تیم به میدان رفت. او که عملکرد نسبتا ضعیفی در نیمه اول مسابقات استقلال در لیگ برتر داشت با حضور دوباره فرهاد مجیدی در رأس کادر فنی این تیم پوست اندازی کرده، هم در لیگ و هم در جام حذفی، به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا با به ثمر رساندن دو گل یکی از ارکان اصلی استقلال در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی محسوب شد.

نادری با دو گلی که در مصاف با الاهلی و الشرطه به ثمر رساند قابلیت‌های خود در نقش یک دفاع چپ کلاسیک را به معرض نمایش گذاشت و در زمره نفرات محبوب کادر فنی استقلال قرار گرفت.

این بازیکن قطعا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند نقش عمده‌ای در موفقیت استقلال بازی کند. گرچه این روزها با مصدومیت دست به گریبان است ولی از کادر فنی استقلال خبر می‌رسد این بازیکن توانایی رویارویی با ذوب آهن در جام حذفی را هم دارد ولی کادر پزشکی و فنی استقلال به دلیل اهمیت دیدار ۲۲ اردیبهشت روبه‌روی پرسپولیس (دربی پایتخت) حاضر به ریسک روی این بازیکن نیستند و ترجیح می‌دهند او را برای آن مصاف حساس حفظ کنند.

نادری در دیدار برگشت با الدحیل دچار آسیب دیدگی شد و دو بازی آخر روبه‌روی الاهلی و الشرطه را از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی