مددی: AFC برای میزبانی چیزی‌ ابلاغ نکرده است/ تلاش‌ ما کسب سومین ستاره است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید AFC برای میزبانی این تیم در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چیزی ابلاغ نکرده است.

خبرورزشی - احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از صعود آبی‌پوشان به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان‌آسیا، صحبت‌های مختلفی در خصوص شرایط تیم‌ به میان آورد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید:

*پاداش ویژه‌ای بابت صعود و هر پیروزی از سوی هیات مدیره محترم مصوب و به تیم تعلق گرفته است. قول می‌دهیم که همه تلاش خود را بکنیم تا استقلال سومین ستاره را هم به دست آورد. کار بسیار سختی پیش روی ماست ولی این مسئله انگیزه ما را بیشتر می‌کند.

*مسائل مربوط به میزبانی هم در دست ما نیست. از طرفی مطالب مطرح شده در فضای مجازی رسمی نیست و هنوز AFC به ما چیزی را ابلاغ نکرده است. به هر حال، ان‌شاءالله پیگیری ها را انجام و موضع رسمی خود را بعد از بررسی‌های مربوطه اعلام خواهیم کرد.

*در خصوص تمدیدی‌ها و لیست خرید، با نظر آقای مجیدی کار را پیش خواهیم برد و جهت برهم نخوردن تمرکز تیم، صحبت در این رابطه را زود می‌دانم ولی به هواداران این قول را می‌دهم که همه تلاش خود را جهت حفظ و تقویت تیم به کار می‌بندیم.

*اقای دانشگر با نظر آقای مجیدی از لیست آسیایی کنار گذاشته شده‌اند و هروقت آقای مجیدی اجازه دهند، در تمرینات حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

مسیر تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا/ فینال رفت و برگشت است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آ بی دلان IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    واقعا،عرب ها فکر کردن تیم تاج از خودشون هست،که در جدول برنامه بازیها،نوشتن الاستقلال،فدراسیون فوتبال و باشگاه تاج کبیر باید اعتراض شدید الحنی نسبت به این قضیه داشته باشند،تا واسه تیم محبوب ما حاشیه درست نشود،چرا تیم تاجیکستانی را درست نوشتن،ولی مال ما را عربی نوشتن!!!!! مدیران تا کی در خواب تشریف دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی