انفجارهای جده نفوذ سعودی‌ها در AFC را عیان کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انفجارهای مهیب صبح امروز در شهر جده مشخص کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون در نظر گرفتن موقعیت جنگی در کشور عربستان میزبانی مرحله گروهی را به شهر جده داده است.

خبرورزشی - هنگامی که در اسفندماه سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدارهای مرحله گروهی در کشورهای متمرکز برگزار می‌شود، استقلال و فولاد خوزستان مجاب شدند تا دیدارهای خود را در کشور عربستان برگزار کنند. در همان زمان موجی از انتقادات در این‌باره به راه افتاد. اینکه AFC بدون در نظر گرفتن شرایط جنگی کشور عربستان و بانفوذ سعودی ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را به این کشور داده است. این در حالی بود که ‌تیم های استقلال و فولاد با در اختیار داشتن استادیوم‌های مورد تأیید AFC و هتل های پنج ستاره در شهرهای تهران و اهواز قادر به میزبانی از مسابقات مرحله گروهی بودند.

انفجارهای جده نفوذ سعودی‌ها در AFC را عیان کرد

در همان برهه رسانه‌های کشورمان در اعتراض به این موضوع به جنگ میان کشور عربستان و یمن اشاره کرده و امنیت سرزمین آل سعود را برای برگزاری این دیدارها نامناسب دانستند اما AFC اصرار داشت عربستان مشکلی برای میزبانی ندارد.

انفجارهای مهیب صبح امروز اهالی فوتبال در کشورمان را به یاد ضرب المثل «آفتاب آمد دلیل آفتاب» انداخت تا مشخص شود سعودی‌ها با نفوذ خود میزبانی را برای الاهلی و الهلال در نظر گرفتند و در ارتباط با اعطای میزبانی دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی به منامه بحرین هم دخل و تصرف داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    هیچ تیمی جرات نداره بیاد ایران چون می ترسند هواپیمایشان بر فراز خاک ایران به اشتباه مورد حمله پدافند موشکی قرار بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی