اگر توهین کرده بودم، ۲۰ جلسه محرومم می‌کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان از محرومیت دو جلسه‌ای بابت توهین به داور در بازی قبلی، به شدت عصبانی است

خبرورزشی – رونالد کومان سرمربی بارسلونا همچنان از اخراجش در بازی قبلی مقابل گرانادا ناراحت است. او از اینکه به بی‌احترامی کردن به داور چهارم متهم شده است، عصبانی است.

بارسلونا بازی مقابل گرانادا را ۲-۱ باخت و شانس صدرنشینی در لالیگا را از دست داد. سرمربی هلندی اما بعد از بازی اعلام کرد که هیچ توهینی به داور نکرده بلکه این داور چهارم بوده که به او توهین کرده است.

باشگاه بارسلونا نیز خواستار تجدید نظر در کارت قرمز و دو جلسه محرومیت او شد. کومان در مورد اینکه به داور مسابقه چه گفته است توضیح داد: «ما قطعاً به این حکم اعتراض خواهیم کرد چون به نظرم محرومیت اغراق آمیزی برای من خواهد بود.»

او می‌گوید حرف بی‌ادبانه‌ای به داور نزده است: «همه چیزی که من گفتم این بود که عجب شخصیتی! بابت همین حرف دو جلسه محرومیت نصیبم شده. اگر واقعاً توهین کرده بودم فکر کنم ۲۰ بازی من را محروم می‌کردند.»

سرمربی هلندی در ادامه گفت: «ما درخواست تجدید نظر بابت این حکم را داریم چون با آن موافق نیستیم. مقابل والنسیا من روی نیمکت نیستم اما صحبت‌های لازم را با کادر فنی انجام داده‌ایم و آماده بازی هستیم. ما یک موقعیت عالی را در بازی مقابل گرانادا از دست دادیم اما من مطمئن هستم اگر پنج بازی باقیمانده را ببیرم قطعا قهرمان خواهیم شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی