نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
عکس| علی کریمی اینگونه دورتموندی‌ها را زمین زد/ واکنش وایندنفلر را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران روزگاری در تیم بایرن مونیخ آلمان بازی می‌کرد و برای رقبا دردسر ایجاد می‌کرد.

خبرورزشی - علی کریمی که روزگاری در تیم بایرن مونیخ بازی می کرد، در یکی از درخشان ترین نمایش‌هایش در لباس بایرن و در شبی که تیمش موفق شد در زمین دورتموند ۲-۱ به برتری برسد، یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا وایندنفلر، گلر سرشناس دورتموندی ها اینگونه ناامید و ناتوان بر زمین بنشیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران5 IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    یه اسطوره بوندس لیگا رو در کنار بزرگان تاریخ فوتبال مثل الیورکان و میشائل بالاک در تیم بایرن مونیخ فتح می‌کنه و یه بنده خدایی خوشحاله که به همراه تیم عربی دستش به جام باشگاهی آسیا خورده !!
    • عادل IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      تاجائی که مايادمون مياد علی دائی توی دو فصلی که توی بايرن بود کلا 42 تا بازی کرد و 4 تا گل زد و بيشترش را يا آسيب ديده بود ويا به عنوان بازيکن تعويضی از نيمه دوم ميامد توی زمين ! من نمی دونم برای يک فصل بازی توی بايرن چقدر ما ايرانيها بلديم حماسه بسازيم ...! بعدش هم نتونست فشار و تمرين های آلمان را تحمل کنه و برگشت قطر .... باز راجع به علی دائی و مهدوی کيا و جواد نکونام و شجاعی صبحت کنند يک چيزی ! اين بازيکن ها چندين سال مداوم دربالاتر ين سطح اروپا بازی کردند و سختی کشيدند ! بازيکنی با دوفصل بازی توی اروپا که بازيکن اروپائی محسوب نمیشه ! حتی فرصت نکردتوی اين دوفصل زبان آلمانی را هم ياد بگيره بنده خدا ...
    • {....} IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      اسطوره های استقلال دهه پنجاه توی آلمان بازی میکردن (محمد رضا عادلخانی ) هرچند که بیست سال قبل از اون هم اسطوره بزرگ تاج کبیر بیوک جدیکار دهه 30 داشت تو آلمان بازی میکرد (1957 در ویکتوریای برلین و بعد در بایر مونیخ ) کجای تاریخ هستین آخه شما ؟!
  • بهزاد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    جناب عادل فشار تمرینات نبود که علی کریمی برگشت کشورهای عربی . نصدومیت شدیدی که توی بازی ایجاد شد باعث آسیب به کمرش شد و دیگه نتونست توی المان ادامه بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی