نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تمجید فیفا از اقتدار پرسپولیس/ صعود در لیگ قهرمانان آسیا اصلا اتفاق ساده‌ای نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت فیفا در گزارشی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در غرب آسیا صحبت کرد و به تمجید از پرسپولیس و خط دفاعی تراکتور پرداخت.

خبرورزشی - فیفا در گزارشی به بررسی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و در آن از ۸ تیم صعود کننده به مرحله حذفی در غرب آسیا سخن گفت. این سایت در گزارش خود نوشت که ۳ تیم از ۴ تیم ایرانی توانستند به مرحله بعدی صعود کنند و پس از آن به قدرتمندی تیم پرسپولیس اشاره و از محمدرضا اخباری تمجید کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال نوشت امسال لیگ قهرمانان آسیا از ۳۲ تیم به ۴۰ تیم افزایش یافت و همین مسئله باعث شد تا گروه‌ها و نحوه صعود به شدت جذاب و پرهیجان دنبال شود. فیفا نوشت که صعود در لیگ قهرمانان آسیا اصلا اتفاق ساده‌ای نبود و دیده شد حتی قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۹ یعنی الهلال به سختی و به دلیل تساوی الاهلی و الدحیل به مرحله بعدی راه یافت. قهرمان سال ۲۰۱۱ تیم السد قطر نیز با هدایت ژاوی نتوانست راهی مرحله بعدی شود.

فیفا در گزارش خود به تمجید از تراکتور پرداخت و نوشت که نماینده ایرانی تنها تیم بدون شکست این رقابت بود و توانست به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کند.

فدراسیون جهانی فوتبال در ادامه گزارش خود به بررسی بهترین و خاطره انگیز ترین لحظات لیگ قهرمانان آسیا در این دوره اشاره کرد و در آن به اقتدار بلامنازع پرسپولیس در گروه پنجم اشاره کرد. فیفا نوشت که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ اقتدار خود را ادامه داد و توانست یک تسلط کامل در گروه ایجاد کند. پرسپولیس که در لیگ داخلی ایران ۹ بار قهرمان لیگ شده ۴ برد متوالی کسب کرد و در بازی انتهایی مقابل الریان به برتری ۴ بر ۲ رسید.

فیفا یکی از لحظات برتر لیگ قهرمانان آسیای امسال را درخشش دروازه‌بانان دانست و در آن به تمجید از تراکتور و محمد رضا اخباری پرداخت. این سایت نوشت که نماینده ایران بهترین تیم در خط دفاعی بود و کمترین گل را در این رقابت با ۶ گل دریافت کرد. فیفا نوشت که بدون شک درخشش محمد رضا اخباری باعث ایجاد این رکورد شده و نمی‌توان از مهارهای قهرمانانه او مقابل شارجه گذشت. این درخشش به حدی بود که مربی حریف زبان به تمجید او باز کرد و اخباری را بهترین بازیکن گروه دانست.

فیفا در ادامه گزارش خود به درخشش استقلال تاجیکستان اشاره کرد و به تمجید اولونگا، بازیکن تیم الدحیل که مقابل استقلال ایران درخشان ظاهر شد، پرداخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    پرسپولیس پنج تا گل خورد
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    پرسپولیس غول آسیا آبروی ایران همیشه در صدر خبر فیفا هست بهترین و مقتدرانه ترین تیم لیگ آسیا هست فیفا پرسپولیس هست از پرسپولیس غول آسیا تعریف می کند در اینجا نامی از نادی الکیسه نیست فقط حقارت الکیسه موجب شد آلونگا آقای گل لیگ آسبا کند اشاره شد
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    همش یه طرف اونجا که از سرور کیسه تعریف میکنه و از پدر جدید العستقال یه طرف!الونگا نامی که در شناسنامه ی العستقال جاوید شد!خخخ خخخ
  • ناشناس IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    تراکتور سه تا گل خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی