نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اسکوچیچ شماره ۲ بازیکن پرسپولیس را یادداشت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس نماینده کشورمان موفق شد با ارائه بازی‌های هجومی و تماشاگرپسند و به عنوان تیم اول گروه E مسابقات به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خبرورزشی - هرچند در این رقابت‌ها امید عالیشاه، عیسی آل کثیر، کمال کامیابی نیا و سید جلال حسینی عملکرد خوبی از خود نشان دادند اما دو بازیکن دیگر این تیم شاخص بودند.

مهدی ترابی بازگشت فوق العاده ای داشت. او سال گذشته به مانند شجاع خلیل زاده و بشار رسن از پرسپولیس جدا شد و پس از ماه‌ها جدایی از پرسپولیس در نهایت به جمع سرخ پوشان بازگشت تا حالا نه تنها یکی از عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس لقب گیرد بلکه از نظر فردی نیز عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

پرسپولیس در ۶ بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۱۴ گل به ثمر رساند که مهدی ترابی با زدن ۲ گل و ارسال ۵ پاس گل تاثیرگذارترین مهره هجومی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده است. به عبارت بهتر مهدی ترابی در ۵۰ درصد گل‌های به ثمر رسیده پرسپولیس نقش مستقیم داشته است.

همچنین شهریار مغانلو که پیش از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توسط کادرفنی پرسپولیس برای قدرتمند شدن خط حمله این تیم به این تیم اضافه شده بود، توانست با چهار گل زده در صدر گلزنان این تیم ظاهر شود. او می‌تواند درصورت ماندن در پرسپولیس بر تعداد گل‌های زده خود در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کند. فراموش نباید کرد که شهریار مغانلو به صورت قرضی و به مدت ۶ ماه به پرسپولیس پیوسته است.

خبردار شدیم عملکرد مهدی ترابی و شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا توجه دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کرده و شنیدیم اسم این دو را در لیست خود یادداشت کرده است. مهدی ترابی مدت‌هاست به تیم ملی دعوت نمی‌شود و شهریار مغانلو هم برای ملی پوش شدن به پرسپولیس پیوست.

هر چند این دو در تیم ملی ایران رقیبان سرسختی دارند اما به نظر می‌رسد با این آمادگی فوق العاده از شانس بالایی برای دعوت شدن برخوردار باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    آب و هوای هند بدترین در نوع خودش هست که سالهاست این کشور که بلحاظ عددی می‌تونه فوتبال خوبی داشته باشه هیچ رشدی نداشته ولی تاجیکستان بهترین رشد و پیشرفت سریعی داشته .نتیجه اینکه پرسپولیس بقدری توانا بود که هم با فضای آلوده هم رطوبت و گرمای بالا مبارزه جانانه ای کرد که تیمهای دیگر توانش را نداشتند .پرسپولیس اگر بدون غرور و شروع خوبی و با انگیزه داشته باشه تیمی جلودارش نیست سپاهان و استقلال و تراکتور خیلی کار دارند تا به پرسپولیس برسند خودشون هم معترفند با اینکه تعصب سنگینی دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی