برنز عباسعلی و گنج زاده در کاراته وان پرتغال/ نمایش ضعیف کاراته بانوان با یک برنز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده به مدال برنز رقابت‌های کاراته وان پرتغال رسیدند اما سارا بهمنیار و رزیتا علیپور از رسیدن به مدال بازماندند.

خبرورزشی - در روز پایانی مسابقات کاراته وان لیسبون ۲۰۲۱، ابتدا دیدارهای رده بندی برگزار شد که طی آن تیم کاراته مردان و زنان ایران صاحب دو مدال برنز شدند.

در وزن کمتر از ۵۰ کیلوگرم بانوان ، سارا بهمنیار در دیدار رده بندی به مصاف آلکساندرا ریچی از فرانسه (قهرمان جهان در سال ۲۰۱۶) رفت و در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست خورد تا دستش از رسیدن به مدال برنز کوتاه بماند.

در وزن کمتر از ۶۱ کیلوگرم بانوان، رزیتا علیپور در دیدار رده بندی مقابل مروه کوبان از ترکیه (قهرمان اروپا و نفر سوم رنکینگ المپیک) قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

در وزن بیشتر از ۶۸ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی با نتیجه ۳ بر یک الینا چاتزیلادو از یونان (قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸) را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن بیشتر از ۸۴ کیلوگرم آقایان، سجاد گنج زاده در دیدار رده بندی به مصاف مهدی فیلالی از فرانسه (نایب قهرمان امید های جهان در سال ۲۰۱۹) رفت و موفق شد این کاراته کا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد تا صاحب مدال برنز شود.

دیدارهای فینال کاراته وان لیسبون از ساعاتی دیگر آغاز می شود و بهمن عسگری در وزن کمتر از ۷۵ کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در وزن کمتر از ۸۴ کیلوگرم به روی تاتامی می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی