نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پایان کار ایران با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در لیگ جهانی کاراته وان لیسبون
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون به مدال طلا دست یافت.

خبرورزشی - رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال از روز جمعه - ۱۰ اردیبهشت‌ ماه با حضور ۷۶۹ کاراته‌کا از ۸۷ کشور جهان در لیسبون آغاز شد.

امروز (یکشنبه-۱۲ اردیبهشت ماه) و در روز پایانی مسابقات، ذبیح‌الله پورشیب در دیدار نهایی وزن ۸۴- کیلوگرم به دلیل عدم حضور ریتارو آراگا دارنده یک طلا و ۲ نقره جهان از ژاپن به مدال طلا دست یافت.

ذبیح‌الله پورشیب برای حضور در دیدار نهایی روز گذشته(جمعه- ۱۱ اردیبهشت ماه) پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ولاد ایورگا از رومانی گذشت.

کاپیتان تیم ملی در دور سوم پس از تساوی یک-یک مقابل آندری توروشانکو از اوکراین، در هانتی(رای داوران) به برتری رسید. او در دور چهارم نیز پس از تساوی ۳-۳ مقابل والری چوبوتار از اوکراین، باز هم در هانتی(رای داوران) به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

پورشیب در مرحله نیمه‌نهایی نیز با نتیجه مقتدرانه ۵ بر صفر از سد فاروق عبدالسلام از فرانسه گذشت و به دیدار نهایی راه یافت.

در پایان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون نمایندگان کشورمان با کسب یک مدال طلا( ذبیح‌الله پورشیب)، یک مدال نقره(بهمن عسگری) و دو مدال برنز( سجاد گنج‌زاده و حمیده عباسعلی) به کار خود پایان دادند.

رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی است و امروز با برگزار دیدارهای رده‌بندی و نهایی اوازن مختلف به پایان می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی