ادعای یک پیشکسوت درباره وحشت الهلال از استقلال/ منتظر ستاره سوم هستیم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: به طور حتم الهلال عربستان حساب ویژه‌ای روی استقلال می‌کند و آنها از رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی وحشت دارند.

ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال اعتقاد دارد استقلال در سخت‌ترین گروه غرب آسیا قرار داشت اما با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شد. بخش کوتاهی از حرف های این پیشکسوت فوتبال ایران را بخوانید:

*تغییراتی در کادر فنی استقلال ایجاد شد و فرهاد و مجیدی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، او توانست با کادر مجربی که به استقلال اضافه کرد نگرش و دید بازیکنان را به سمت پیروزی عوض کند.

*فشردگی بازی‌ها باعث شد تا بازیکنان خسته شوند، اینکه در سه روز مسابقه‌ای سنگین در سطح بالایی برگزار کنید آمادگی بدنی بالایی را می‌طلبد و خوشبختانه استقلال توانست در این شرایط نمره قبولی بگیرد.

*به طور حتم الهلال عربستان حساب ویژه‌ای روی استقلال می‌کند و آنها از رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی وحشت دارند و با استرس پا به میدان مسابقه خواهند گذشت.

*سال‌هاست استقلال طعم قهرمانی و موفقیت در آسیا را نچشیده است و امیدوارم این طلسم توسط تیم بزرگ استقلال در این فصل رخ داده و ستاره سوم روی پیراهن‌های بازیکنان آبی‌پوش حک شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    الهلال هیچ وحشتی از استقلال نداره، استقلال الشرطه عراقو به زور پنالتی برد، از الهلال راحت چهار تا میخوره
  • Amir perspolisi GB ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    توجه کرده باشید پیشکسوت های استقلال هروقت مصاحبه میکنن چن بار میگن ستاره ی سوم ستاره ی سوم، چون میدونن کسی جز خودشون در آسیا از قهرمانی چهارجانبه شون خبر نداره میخوان به زور هم که شده به دیگران بقبولونن که ما قهرمان اسیا شدیم خخخخخخ حالا شما از هر هواداری در آسیا بپرس استقلال کدوم تیمه قسم میخورم کمتر کسی زیاد شناخت داشته باشه ازش، اما بگو پرسپولیس سریع میگه فینالیست سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰، حتی اسمه بازیکنای پرسپولیسم میدونن!!! مثلا حساب کنید پرسپولیس فقط با یک تیمه هندی اونم در سال دو هزار و بیست بازی کرده بعد تمومه استقلالیای از پیشکسوت تا هوادار و بازیکن دارن میگن سطح گروه پرسپولیس انقد پایین بوده که تیم های اماتور هم میتونستن صعود کنن، اما اینو نمیگن خودشون دقیقا با همین تیم های هند،بنگلادش،تایلند،اندونزی در چهارجانبه اونم ۶۰ سال پیش قهرمان شدن و انتظار دارن بقیه برا این قهرمانی های خنده دار ارزش قائل باشن خخخخخ
    • 4444 IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      لنگی جون این توهین به خودتونه آخه اگه امجدیه چهار جانبه باشه که شما جز و اون چهار جانبه ها هم نبودین اگر هم نبودین که واویلا دارین شما اون زمان همه تیمهای چهار جانبه از عرب ها هم قویتر بودند
  • شمسعلی IL ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    حتما ، بشین تا برات بیارنش
  • شیشعلی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    جوک سال قشنگی بد ساعت ها به این که کیسه کش منتظر ستاره سوم هستند خیلی خندیدم خخخخخخخ
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    سخت ترین گروه، گروه فولاد بود. اینقدر شلوغ نکنید. حالا هواداراشون یه چیزی گفتند. شما چرا باور کردین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی