واکنش مهم گل محمدی به جدایی ستاره‌های پرسپولیس و خرید بازیکن جایگزین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به احتمال جدایی ستاره‌های این تیم و کوچ به قطر واکنش نشان داد.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی درباره خطر جدایی ستاره‌های پرسپولیس گفت: باید در وهله اول تلاش کنیم تا بازیکنان حفظ شوند و این مسئله بسیار مهمی است چون تیم‌های قطری در کمین هستند تا چند بازیکن ما را جذب کنند. این بازیکنان واقعا از قطر پیشنهاد دارند و اتفاقا پیشنهادهای خوبی هم دارند.

وی با تاکید بر اینکه ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که باید برای حفظ آنها تلاش کنیم گفت: ظاهرا باشگاه کارهایی برای حفظ این بازیکنان انجام داده ولی فشردگی مسابقات هم باعث می‌شد تا در این زمینه تأخیر به‌وجود بیاید. ما این فرصت را داریم تا با آنها مذاکره کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. خواسته کادر فنی و هواداران هم این است که بازیکنان بمانند و قطعا مسئولان باشگاه هم در این راه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه روی جذب بازیکنان جدید برای فصل بعد برنامه ریزی خواهیم کرد افزود: روی این موضوع فکر می‌کنیم و شاید نفراتی در ذهن ما باشند. هنوز با بازیکنی صحبت نکرده‌ایم ولی قطعا باید به فکر جمع و جور کردن تیم باشیم. ما تا اواسط مرداد درگیر بازی‌های لیگ برتر هستیم و بعد از آن هم باید در شهریورماه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهیم. ما از خرداد سال ۹۹ بدون وقفه بازی و تمرین می‌کنیم و استراحت‌هایی هم که داشتیم، ۳ یا ۴ روزه بوده است. در واقع این نوع برنامه‌ریزی فقط برای پرسپولیس بوده و خوب استراحت نکردیم ولی برای تیم‌های دیگر این شرایط ایجاد شده که حتی ۲ تا ۳ هفته هم استراحت کنند. این برنامه‌ریزی برای پرسپولیس کشنده بوده و به‌نوعی می‌خواستند پرسپولیس را از پا دربیاورند که نتوانستند.

متن کامل اظهارات یحیی گل محمدی را می‌توانید از اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رحیمی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    برانکو بدعت عجیبی گذاشته و متاسفانه بعضی سرمربی ها که اتفاقا از نظر فنی عالی هستند مثل آقا یحیی اما وقتی تیمش میبره میگه خیلی خوب کار کردیم که همینطور هم هست اما نمی دونم این چه کاریه که از زمان برانکو مداوم نق و نق کردن الکی برای اینکه نمی خوان پرسپولیس قهرمان بشه و....پس وقتی پرسپولیس قهرمان میشه لابد اوناییکه نمی خواستس حالا خواستن ما که می بینم همه تلاشها در جهت حل مشکلات مرسپولیس برنامه ریزی میشه پس دیگه این حرفا صرفا جهت تغییر شرایط حاکم بر فوتبال ایران هست همونیکه برانکو خیلی خوب وارد بود وهیچکسی هم نمی تونست ازش باز هواست کنه و حالا آق یحیی هم دنبالرو اون شده
  • شهرام IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    مشکل نیست، تیمی که نیم فصل با حساب بانکی 10میلیون تومنی میتونه از قر بازیکن بگیره، حتما تقویت میشه. کسی خبرداره رسول پناه کجاست؟ چرا ق.ق، فدراسیون فوتبال و وزارت اطلاعات به ماجرای دلالی درصدمحمدی ورود نمیکنن؟ آها ون تیم مردمی هستند و مردم پشتشونن!!!
  • فری عشقی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    مشکل تبعیض شدیدی یه که وزارت و حکومت نسبت به دو تیم تحت مالکیتش داره!!!!! چطور امکان داره تیمی مثل کیسه عربستان که ده ساله بازیکن هاش فقط برای سلامتی خودشون و طرفداراشون ورزش میکنند باهاشون قراردادهای بین ده،پانزده ،بیست،و حتی سی ملیاردی ببندن!!!! اما از اون طرف پرسپولیس بزرگ که در این سال ها تمام افتخارات و عنوان ها و جام ها رو در ایران و آسیا بدست آورده چون نمیتونه و اجازه نداره با بازیکن هاش بالای پنج ملیارد قرارداد ببنده تیم های قطری هجوم میارن برای خریدن بازیکن های باکیفیت و عالی پرسپولیس ایران، با این کار هم تیم خودشون رو قوی میکنند و هم از اون ور بهترین تیم آسیا رو که هر سال اون ها رو حذف میکنه رو ضعیف میکنند!!! #عدالت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی