سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
۴ |
۳
یحیی گل‌محمدی شاگردانش را سورپرایز کرد!
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها برای تقابل برابر سپاهان اعلام شد.

خبرورزشی - در حالی که قرنطینه پرسپولیسی‌ها عصر دوشنبه به پایان رسید، کادر فنی سرخ‌ها برنامه ویژه‌ای را برای استارت پرقدرت در لیگ برتر به اعضای تیم ابلاغ کرد.

بر این اساس ۲۴ ساعت استراحت برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده است و سرخ‌پوشان پس از استراحت در روز سه شنبه دور جدید تمرینات خود را از روز چهارشنبه استارت می‌زنند تا خود را برای رویارویی برابر سپاهان آماده کنند.

این در حالی است که خبر تعطیلی تمرین و استراحت در نظر گرفته شده برای پرسپولیسی‌ها باعث خوشحالی آنها شد و گل محمدی با این تصمیم آنها را شگفت‌زده کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    مگه سهیل مهدی نگفت پرسپولیس 6 روز باید در قرنطینه باشه و برای همین بود که بازی پرسپولیس و سپاهان رو دو روز دیرتر انداختن. الان که قرنطینه پرسپولیسی ها تموم شده چرا بازی سپاهان و پرسپولیس رو جمعه برگزار نمی کنن؟ ============================================================================================== حالا مشخص شد که برنامه بابا مسعود و سهیل مهدی چی بوده. الکی به مردم گفتن پرسپولیس باید 6 روز در قرنطینه باشه و بعد با دعوای زرگری بازی سپاهان و پرسپولیس رو به جای جمعه انداختن یکشنبه به حساب اینکه پرسپولیس 6 روز در قرنطینه بوده اما حالا پرسپولیس رو از قرنطینه درآوردن و از امروز پرسپولیس 6 روز زمان برای استراحت و تمرین برای بازی با سپاهان داره. همین پرسپولیس برای تاخیر 30 تا 45 دقیقه سپاهان حاضر نشد با سپاهان بازی کنه و بازی رو در کمیته مثلا انضباطی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس کردن اما اینجا سپاهان باید 48 ساعت برای آمادگی بیشتر پرسپولیس صبر کنه. قشنگ مردم دارن مهندسی شدن بازی های پرسپولیس و رقیبانش رو خارج زمین می بینن.
    • آرمانی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      حالا پرسپولیس گفتن باید قرنطینه استقلال ک قرنطینه نبود چرا بازی عقب افتاده ک اگر دلیل عقب افتادنشو هم بگی خیلی خوب میشه همون بازی ک ب اسم کرونا برا تیم عزیزتون لغو کردن ولی در اصل ب خاطر مصدومیت چنتا مهره اصلیتون و احتمال مصدومیت باقی بازیکنها. لغو کردن چرا کیسه که قرنطینه نبود واسش بازی نگذاشتن اینم بگی خیلی خوب پرسپولیس ها ک شب بازی اخر بهشون گفتن دو هفته باید قرنطینه بشید همونجا اعتراض کردن چون میدونستن ب اسم قرنطینه میخوان مردم گول بزنن
  • علیشاه IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    تعداد بازی های برابر قبل از دربی چی شد؟ استقلال باید با نفت آبادان قبل از دربی بازی کند.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    کیسه که تو قرنطینه نبود پس چرا بازی اون ها عقب افتاد؟؟؟ خوب معلومه برای اینکه بازی عقب افتادش انجام نشه و بازی ها برابر نباشه،کیسه کشا همچین از کمپ تیم ملی و در اختیار گذاشتن اونجا به پرسپولیس کبیر برای دوران قرنطینه شلوغ بازی در آوردن که فدراسیون و سازمان لیگ دستپاچه شدن و اونجا رو پس گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی