نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ستاره منچسترسیتی در راه عربستان/ آگوئرو برابر استقلال در لیگ قهرمانان؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز مشخص نیست مقصد احتمالی آگوئرو در صورت انتقال به لیگ عربستان کدام تیم است اما از النصر و الهلال به عنوان مقصد این بازیکن نام می‌برند.

خبرورزشی - نسخه عربی سایت «گل» مدعی شد سرخیو آگوئرو ممکن است به پیشنهاد یکی از باشگاه‌های بزرگ عربستان پاسخ مثبت بدهد، چرا که در این باره با اِور بانگا هم‌تیمی سابقش در تیم ملی آرژانتین و بازیکن فعلی الشباب عربستان صحبت کرده است.

این سایت از باشگاه مقصد آگوئرو نامی نبرده، اما شاید النصر یا الهلال به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تیم آینده ستاره آرژانتینی منچسترسیتی باشند، چرا که گفته می‌شود عبدالرزاق حمدالله و بافتیمبی گومیس ستاره‌های خط حمله زردها و آبی‌های عربستانی قصد جدایی دارند.

پیش از این از تیم‌های بسیاری به عنوان مقصد آگوئرو نام برده شده و حتی گفته می‌شود به دلیل راحتی زندگی در انگلیس، او پیشنهادهای لیگ برتری را به دیگر پیشنهادهایش ترجیح می‌دهد.

آگوئرو برترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی است که چندی پیش اعلام کرد با عدم تمدید قراردادش بعد از یک دهه از جمع سیتیزن‌ها جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وطن فروش اونه که از باخت تیم ملی خوشحال می شد DE ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    استقلال تاجیکستان از الهلال قوی تره چون به تیم بی سرمربی و چارتا بازیکن اصلی الهلال چارتا گل زده
  • الدوچرخه چی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    اینقدر تن وبدن کیسه کشا رو با این خبرها نلرزونید!حالا امسالم که با اما واگر وشانس وداور تایلندی وپنالتی وضرب وزور از مرحله ی اول بالا اومدن دیگه اینقدر این بدبختها نترسونید.مگه کم از اولونگا زجر کشیدند که شما هم حالا خبر بدبهشون میدید.هنوز دارن شبهاکابوس اولونگا میبینند . البته پشتشون گرمه که سرورشون انتقام تک تکه گلهایی که تو کیسه شون گذاشتند رو میگیره دقیقا مثل پارسال که پرسپولیس پاختاکور رو حذف کرد وانتقام تحقیر شدن کیسه رو گرفت!
  • استقلال قهرمان IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    حالا اگه الهلال با پرسپولیس بازی داشت همون ناصر الجوهری هم کارشون رو راه مینداخت اما این استقلاله اینهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی