متن عجیب ارسالی به واتس‌اپ استقلالی‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال نماینده پرقدرت کشورمان با اقتدار صدرنشین گروه خود در آسیا شد اما باز هم کادرفنی این تیم، آبی‌پوشان را ممنوع المصاحبه کرد!

خبرورزشی - هرچند اگر خبری خلاف ممنوع المصاحبه شدن از باشگاه استقلال به گوش برسد باید تعجب کرد اما دستورالعمل واتس آپی مربیان استقلال به بازیکنان این تیم پس از بازگشت به ایران هم در نوع خود جالب توجه بوده است:

«دوستان لطفا روزهای یکشنبه و دوشنبه استراحت مطلق داشته باشید و از انجام هرگونه تمرینی خودداری کنید. با توجه به شرایط وخیم کُرونا و همچنین خستگی ناشی از سفر و مسابقات، بازیکنان خاطی جریمه خواهند شد. دوستان لطفا کسی با برنامه فوتبال برتر مصاحبه نکند!»

اینکه چرا با بازیکنان استقلال نباید با برنامه «فوتبال برتر» مصاحبه کنند به ما ربطی ندارد چرا که مدیران شبکه سوم سیما و تهیه کننده و مجری این برنامه به اندازه کافی تریبون برای دفاع از خود در اختیار دارند.

آنچه این مطلب را به درازا می‌کشاند سوژه قدیمی و تکراری «ممنوع المصاحبه شدن» بازیکنان استقلال است. بذری که یکی از عوامل قدیمی روابط عمومی باشگاه استقلال و مشاور همه کاره این تیم در سال‌های گذشته کاشت و به مرور زمان تبدیل به درخت تنومندی جلوی رسانه‌ها شد.

نکته قابل تأمل آن که با این سیاست و ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان استقلال این تیم نتوانسته است به هدف اصلی برسد که همانا قهرمانی لیگ برتر است. دور کردن بازیکنان استقلال از افکار عمومی و مردم با کشیدن دیوار ممنوعیت جلوی رسانه‌ها و این تیم هیچ  کمکی به موفقیت‌های آبی‌ها نکرده است.

برای درک بیشتر موضوع بهتر است نگاهی به شرایط تیم رقیب بیندازید. پرسپولیس قهرمان ۴ دوره گذشته لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا از دوران سرمربیگری برانکو تا یحیی گل محمدی و همین امروز هرگز دور خودش حصار نکشیده است. کمتر پیش آمده مربیان و بازیکنان پرسپولیس از دسترس رسانه‌ها و افکارعمومی خارج شوند و معمولا جوابگوی خبرنگاران بوده و اجازه داده اند هواداران (مخاطبان اصلی رسانه‌ها) مصاحبه‌ها و نقطه نظرات آنان را بخوانند، ببینند و بشنوند. اغلب بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر با رسانه‌ها گفت‌وگو کرده و نگاه از بالا به پایین به خبرنگاران نداشته اند اما...

باری، استقلال تیم خوب و موفقی است که در حضور نمایندگان ثروتمند و پرقدرت قطر و عربستان (بخوانید الدحیل و الاهلی) توانسته است صدرنشین شود و صعود کند. حالا خبرنگاران، رسانه‌ها و مردم حق دارند از طریق گفت‌وگو و مصاحبه دلایل این موفقیت، شرایط بازی در عربستان و صعود غرورانگیز آبی‌پوشان را بدانند.

این تیم یا به عبارت بهتر باشگاه استقلال نیاز به یک تغییر سیاست و دگردیسی در نحوه ارتباط گرفتن با رسانه‌ها دارد. دوستان بدانند و آگاه باشند با ممنوع المصاحبه کردن تیمی جام نمی‌گیرد که اگر غیر از این بود بارها رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، لیورپول و ... بازیکنان خود را از تعامل با رسانه‌ها منع می‌کردند. هرچند صلاح کار خویش خسروان دانند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 2060889367 IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    دقیقه حق دارند با تموم ازادی قهرمان بشن چرا...چون از همه جا حمایت میشن نه استقلال که هنوز از آسیا نیامده حاشیه ها شروع شده....اگه استقلال تو قرنطینه ایران بود یه توپ بهش نمیدادن که چه برسه تمرین...حق با مجیدی هستش که خوب این خبرنگارها رو و کارهاشونو فهمیده
  • ناشناس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    میثاقی اگه مرده و وجودش رو داره بعد از 4 ماه رسول پناه رو لیاره برنامه اش تا حقایق مشخص بشه
  • فانتوم آبی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    بنظر من آقا فرهاد،سرد و گرم چشیده فوتباله، و الان هم با این تجربه اومده که نذاره به تیم آسیب روانی بخوره، کارش شایسته تمجیده و باید خیلی مواظب تیم بود که طرفداران تیم حکومتی ، تاج با افتخار را به حاشیه نبرن، الان شیر قدرتمند آسیا از خواب بیدار شده و در فرصت انتقام از کفتارهای شب دوسته. همیشه با قدرت بمان و آآآقایی کن ای شیر تاجدار آسیایی. همیشه دوستت داریم
  • ناشناس IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    همیشه با ساق پا وشرف وغیرت فوتبال بازی کنید نه بگیر وببند،، همان اگر صداسیما تمام بازیهای استقلال وپرسپولیس وتراکتور را از شبکه سه نشان میداد وف. لاد را از شبکه ورزش باید تنبیه کنن تیمی را بخواد بی حرمتی به کارکنان وخبرنگاران بکنن همین این خبرنگاران وصداسیما بود که فرهاد مجیدی وامثال ان را کشیده بالا انسانتیت ارزوست،، ادم بودن وفکر خوب کردن ارزوست که بعضیها خودشون گم میکنن
    • رامین IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      دوست گرامی ، هیچگاه صدا و سیما فرهاد مجیدی رو بالا نیاورده، اگر امثال فرهاد مجیدی، علی دایی و غیره به بزرگی رسیدند، با همت و پشتکار خودشون بوده. وگرنه صدا و سیمای میلی و منفور، هیچگاه نمیتونه با تبلیغات دروغین خودش کسی رو بزرگ کنه.
    • ف دال IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      جاااااان؟! امثال دائی و مجیدی؟؟؟! وجداناً نمی‌خوام وسط دعوا نرخ تعیین کنم‌ها اما؛ حقیقتاً «امثال دائی و مجیدی»؟؟؟! قربون برم اون محک و متر و معیار و میزانت‌رو که این دو رو، هر دو سربرآورده می‌دونی! اگه مجیدی، کسی که بزرگ‌ترین افتخارات زندگی‌اش؛ بازیکن هفته لیگ امارات، دست نوازش شیخ عبدالقرنه و بلبل‌زبونی و افشاء تعلقات قلب و خاطر عادل فردوسی‌پور در مقابل دوربین‌های برنامه نود (و متعاقباً به نیم ساعت نکشیده، تکذیب و عذرخواهی و..)ست، بالا اومده باشه، پس علی دائی الآن (معاذلله) داره تو عرش خدا با حضرت اسرافیل «صوربازی» می‌کنن و با حضرت عزرائیل فالوده بر بدن می‌زنن دیگه! یعنی واقعاً و جدی‌جدی فرهاد مجیدی‌رو با شهریار فوتبال ایران در یک تراز می‌دونی؟؟؟ انصاف‌تو شکر بابا.. حالا خوبه از جادوگر اسم نبردی که در اون‌صورت فردوسی‌پور مجبور می‌شد یه توک پا، اونم تو این هاگیر و واگیر و شرایط وخیم که شاگردشم داره انقدر براش و پشتش می‌زنه و ادا به‌تنگ‌اومده‌هارو براش درمیاره، برگرده به استودیو 90 و کار نیمه‌تمومش‌رو تموم کنه و کله مبارک‌رو بکوبه به اون میز معروف!
  • آنالیزور IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    استقلال هنوز به جایی نرسیده است که مصاحبه کند
  • حکومت جمهوری پرسپولیسی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    آقا یا خانم خبرورزشی واقعا خبر نداری عزیز دل ؟؟؟ رسانه های حکومتی که نزدیک نیم قرنه از تیم "خاص" " سوگولی نظام " حمایت گسترده انجام می دهند در یکدهه اخیر موج حمایتهای خود را وسیعتر کرده و بالاتر برده اند و هر روزه اشد توطئه ها را علیه استقلال و استقلالی انجام میدهند روزانه حداقل ۲۰ خبر در مورد استقلال در خبرگزاری های مختلف بارگزاری میشود که حداقل ۱۹ مورد آن بار منفی و دلسرد کننده دارد و مزه تلخ زهر مهری دارد در عوض حداکثر ۵ خبر در مورد "تیم خاص" "سوگولی نظام" منتشر می کنند که حداقل ۴ خبر آن بار مثبت دلگرم کننده و شیرین است و احیانا سالی ۱ خبر خنثی در مورد "لنگ حکومتی حقیر" می زنند رسانه های حکومتی که بازوهای تبلیغاتی نظام در هر زمینه ای هستند از ۱۰‌ سال پیش به یکپارچگی و وحدت رویه در حمایتهای همه جانبه و مستمر و بی وقفه از تیم "خاص""سوگولی نظام " رسیده اند که مطمئنا زایش رسانه ورزشی مافیایی حکومتی "ورزش ۳ " نقش بسزایی داشته است که خود از خون و ژن و عصاره صدا و سیمای حکومتی و "لنگی" و مافیایی است ... افزایش تعداد طرفداران استقلال حکومت لنگی را ترساند و پروژه زمین زدن آن کلید خورد
    • ف دال IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      جالبه؛ ارجاعات و ادله‌ات مستقیماً به رسانه‌ای اشارت دارن که به بی‌شرافتی و ناپاکی شهره‌ست، اونم دقیقاً به‌خاطر حاشیه‌سازی‌های نه گاه‌وبی‌گاه، که هماره و همیشگی علیه پرسپولیس. اونچه که زایش نامیمون داره؛ نه یک رسانه، که این حجم از توهمات مالیخولیائی‌طور ـه در ذهن سرکار و امثال و اسلافت. زایش رشته‌های توهم دسیسه‌چینی و توده‌های وسواس دشمن‌پنداری در یک مشت ذهن سولفاته‌کرده و آماده پذیرش هر نوع مهملی؛ از هر نوع، رده، رسته وجنسی که فکرشو بکنی و حتی نکنی! فقط از صمیم قلب آرزو دارم که این حجم از مزخرف صرفاً دست‌آویز و دستمایه‌ای باشن برای رهانیدن ذهن و وجودتون از این همه سال درجازدن و جام نگرفتن.. و حتی ندیدن! وگرنه بایستی علیرغم میل باطنی‌ام به جناب‌عالی و امثالت نذیر بدم که در بد وضعیتی هستید.. خیلی خیلی بد. شاید شعاری و کلیشه‌ای به نظر بیاد اما، به خودتون بیشتر برسید و دوست بدارید خودتون و داشته‌هاتون‌رو وگرنه اگه بخواید همچنان رو نداشته‌هاتون تمرکز کنید عاقبت خوشی نخواهید داشت. والله فوتبال نه انقدر ارزش داره که سلامت جسمی و روانی‌ات‌رو بخوای پا ش بدی و نه انقدر اساساً مهمه. دیگه خود دانی
  • اصالت آبي آريايي IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    چه حرصي كرده نويسنده متن؟؟؟توروخدا اگه گرايش رنگي هم داري اينقد تابلو بروز نده ؛ البته ساختار استقلال خيلي قوي تر از اين حرفاس كه با يه متن مغرضانه و ضعيف بهم بريزه ؛ هر روشي كادر فني صلاح بدونه ؛ واجب و لازم الاجراست . زنده باد استقلال و استقلالي .
  • دختر تاجی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    استقلال تیمی پر از افتخار و تمدن است بی شک می توان گفت که هیچ تیمی در خور نام استقلال و تمدن و جام های نیست در ایران چطور میگویید که استقلال به جایی نرسیده که مصاحبه کنه پرسپولیس هم به جایی نرسیده که قهرمان آسیا بهشه بله لنگی ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی