نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جانواریو: داوری‌ها به استقلال صدمه زد/ پنالتی واضح روی قایدی گرفته نشد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال می‌گوید دیاباته مهاجم این تیم نقش به سزایی در موفقیت های اخیر داشته است.

خبرورزشی - فابیو جان واریو پیشکسوت استقلال می‌گوید به رغم اشتباهات داوری که در مسابقات آسیایی علیه آبی پوشان وجود داشته آنها هواداران این تیم را راضی کردند و سبک فوتبال قابل قبولی را به اجرا گذاشتند. 

استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

استقلال خیلی زود به گل رسید و می‌توانست به دومین گل هم برسد که این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم استقلال سعی در کنترل بازی داشت که خوب کار کرد و در نهایت پیروز شد. استقلال در گروهی توانست عنوان صدرنشینی را به دست آورد که رقیبان سرسختی داشت و هر کدام از آنها اگر در گروه دیگری قرار داشتند اول می‌شدند تیم با توجه به فشردگی و خستگی زیاد خیلی سرحال نبود که طبیعی هم بود. تیم‌های دیگر هم این شرایط را داشتند. استقلال با این سبک فوتبالی که از ابتدای مسابقات نشان داد طرفدارانش را راضی کرد. این همان مسئله‌ای است که هواداران دوست دارند، اما نباید فراموش کرد که ما در خط دفاعی ضعف داشتیم و باید آن‌ها را برطرف کنیم.

به عملکرد خط دفاعی انتقاد وارد است؟

ضعف‌های دفاعی در بازی با الدحیل بیشتر مشهود بود، اما در دو بازی آخر سعی کردند این ضعف‌ها کمتر شود. نظرم این است که اگر این تیم ضعف‌های دفاعی اش را برطرف کند و برای ادامه کار تیمش را حفظ کند، می‌تواند تا فینال آسیا برود. استقلال در این مدت بازی‌های زیادی را برگزار کرده و بازیکنان خسته هستند، مربیان باید راهکاری را در نظر بگیرند تا در ادامه راه، فشار زیادی که به بازیکنان وارد شده است باعث آسیب‌دیدگی‌شان نشود. خط دفاعی نسبت به دیدارهای گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنان این منطقه کوچک‌ترین اشتباهی انجام ندادند. آنها به بازیکنان الشرطه اجازه ندادند تا فرصتی برای عرض اندام در محوطه جریمه حریف پیدا کنند.

به نظر شما کدام بازیکن بهترین بود؟

شیخ دیاباته یکی از بهترین بازیکنان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش مهمی در صعود این تیم داشت، او پنالتی اولش را در بازی با الشرطه گل کرد و در گل کردن پنالتی دوم ناموفق بود که این موضوع چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

داوری‌ها کمی مشکوک نبود؟

بله، حالا که تیم به عنوان صدرنشین صعود کرده نباید از یاد ببریم که داوری‌ها هم کاملاً به ما صدمه زد. در دیدار اول برابر الدحیل که شکست خوردیم یک پنالتی واضح روی مهدی قایدی گرفته نشد و در دیدار دوم با همین تیم که بازی مساوی شد، یک پنالتی کاملاً اشتباه به سود تیم قطری اعلام شد که اگر این اشتباهات داوری نبود، شاید به جای یک شکست و یک تساوی مقابل الدحیل، یک پیروزی و یک تساوی نصیب ما می‌شد و به جای یک امتیاز، ۴ امتیاز از این تیم می‌گرفتیم و الان مجموع امتیازات استقلال ۱۴ بود.

بازی یک هشتم نهایی با الهلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

الهلال عربستان رقیب سرسختی برای استقلال است، آنها به طور حتم سعی خواهند کرد برای رویارویی با آبی‌پوشان در مرحله حذفی تقویت شوند و برای تحقق این امر هزینه‌های زیادی انجام خواهند داد. استقلال توانایی شکست دادن الهلال عربستان را در  مرحله حذفی دارد و در ادامه راه بازیکنان و مربیان انگیزه‌ زیادی دارند که برای موفقیت حاضر هستند هر کاری انجام دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    مرسی جان واریوی عزیز و دوست داشتنی بابت انرژی مثبتت
  • شمسعلی. IL ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    استقلال سود داوریش را همان شب اول برد که تیم داوری با یک گل آفساید تمامی زحمات تیم مقابل را به باد داد
  • نادی الکیسه AT ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    داوری ها که مشکوک بود! منتهی به نفع کیسه! کیسه کشای پرمدعا و هوچی همیشه عادت به زیاده خواهی دارند! داور اگر ده تا پنالتی هم برایشان بگیرد! باز هم غر می زنند و اعتراض می کنند! جماعت هوچی و همیشه متوهم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی