نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سپاهان در اصفهان هم حریف پرسپولیس نیست/ فقط قهرمانی آسیا هواداران را راضی می‌کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سهراب انتظاری، مهاجم پیشین پرسپولیس معتقد است با بازی‌هایی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد انتظارات برای قهرمانی در آسیا را به شدت افزایش داد.

خبرورزشی  - با سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم قبل از بازی حساس با سپاهان و همچنین بازی‌های آسیایی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس به عنوان صدرنشین به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. به طور کلی بازی‌ها را چطور دیدید؟
خب پرسپولیس در ۴ فصل اخیر ۲ بار نایب قهرمان آسیا شده و یکبار هم در نیمه نهایی حضور داشته است همین موضوع باعث شد تیم‌های دیگر روی پرسپولیس حساب ویژه ای باز کنند. نمایش پرسپولیس در بازی‌ها عالی بود و تیم ما مقتدرانه راهی دور بعد شد.آب و هوای شرجی هند و همچنین فاصله کم بازی‌ها کار را سخت می‌کرد ولی کادر فنی این موضوع را به خوبی مدیریت کردند و خداراشکر مشکلی پیش نیامد. ولی باید این نکته را بگویم که بازی‌های لیگ قهرمانان باز هم نشان داد فوتبال ما هنوز حرفه ای نیست و تیم‌های ایرانی به بازی هر ۳ روز عادت ندارند درحالیکه تیم‌های اروپایی خیلی راحت هر ۳ روز به میدان می‌روند.

بعضی‌ها معتقد بودند گروه پرسپولیس خیلی راحت بود نظر شما در این خصوص چیست؟
اصلا این موضوع را قبول ندارم. در بازی‌های آسیایی تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها کلی هزینه می‌کنند تا موفق شوند. همین گوا که می‌گویند ضعیف بود به نظرم تیم بسیار خوب و قابل احترامی‌بود فقط تجربه لازم را نداشتند. تیم‌های عربی هم که کلی پول می‌دهند تا بازیکنان و مربیان خوب خارجی را به خدمت بگیرند. اینکه پرسپولیس صدرنشین گروهش می‌شود و بهترین نتایج را می‌گیرد به دلیل توانایی تیم ما و قدرت پرسپولیس است نه ضعیف بودن تیم‌های دیگر.

عملکرد مهاجمان پرسپولیس را در این رقابت‌ها چطور دیدید؟
کلا پرسپولیس در فاز هجومی عالی کار کرد و هر بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گرفت نمایشی فوق العاده داشت. مهدی ترابی که ستاره تیم بود و من به شخصه از بازی او لذت بردم همچنین شهریار مغانلو به نظرم پدیده مسابقات بود و آل کثیر هم با وجود اینکه تازه از محرومیت برگشته بود نمایشی مطلوب داشت. در مجموع هم مغانلو و هم آل کثیر نمره قبولی در لیگ قهرمانان آسیا گرفتند.

به نظر شما این پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد؟
نمایش پرسپولیس در این بازی‌ها آنقدر خوب بود که انتظارات از این تیم خیلی بالا رفت. با این بازی‌ها و با این کیفیت همه انتظار قهرمانی در آسیا را دارند که به نطرم این پتانسیل در پرسپولیس وجود دارد که امسال جام قهرمانی را به ایران بیاورد.

پرسپولیس یکشنبه در یک بازی بسیار حساس باید به مصاف سپاهان برود در مورد این بازی چه نظری دارید؟
سپاهان در این فصل بسیار خوب کار کرده و رتبه این تیم در جدول هم کاملا گویای همه چیز است.به نظرم این بازی فینال لیگ برتر است و این دیدار خیلی جذاب خواهد شد. با تمام احترامی‌که برای سپاهان و محرم نویدکیا قائلم ولی شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم و به نظرم سپاهان در اصفهان هم حریف پرسپولیس نمی‌شود. امیدوارم پرسپولیس اول سپاهان و بعد استقلال را شکست دهد تا قدم محکمی‌برای گلات قهرمانی بردارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    سپاهان قشنگ ۸ تا میزنه ، با اینکه کل فدراسیون و کمیته انظباطی و وزیر لنگی و داورا و همه درپیتا پشتشن. انتظاری تو هم دو زار برات تره خورد نمیکنن.
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    لنگ تو استادیوم آزادی با خوش شانسی از شکست برابر سپاهان گریخت، اگه حامد لک نبود حداقل دو هیچ می باخت
  • اتش IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    خعععع خندیدم پرسپولیس نصف بازیکنان الانش را نداشت کبسه را له و لورده کرد اینکه سپاهانه وخیلی کوچول
  • دو آتیشه پرسپولیسی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    سپاهان پرسپولیس .اصفهان فینال لیگ برتر عجب بازییه از دستش ندید .این کری خوندنام واسه بعد بازی میچسبه یاعلی مدد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی