پیشنهاد تاریخی عزیزی خادم به دکتر دادکان/ واکنش رئیس اسبق فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال بارها پیشنهاد بازگشت به فوتبال را نپذیرفته است.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که بارها اعلام کرده در تلاش است از چهره‌های فوتبال در این فدراسیون و تیم‌های ملی استفاده کند، به تازگی پیشنهاد عجیبی به محمد دادکان داده است. البته انتخاب‌های او انتقاداتی را ظرف یک ماه گذشته به همراه داشته است.

عزیزی خادم که خوب می‌داند با ادامه این روند مشکلات زیادی برایش به وجود می‌آید، از رئیس اسبق فدراسیون خواست تا به عنوان مشاور در کنارش فعالیت کند! کاملاً طبیعی بود که دادکان این پیشنهاد را به دلایل متعدد رد کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    پاشو برو بیرون از فدراسیون همه چیزو انحصاری کردید من طرفدار مردهای بزرگی چون محمد دادکان هستم ..
  • سهراب FR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    اگه سن دکتر دادکان بالای ۷۰ سال بود مشاور شدنش طبیعی بود و پیشنهاد عزیزی خادم درست، اما وقتی اینقدر پیر نشده و میتونه یه رییس فدراسیون قبراق باشه، اگه قبول کنه یعنی خودش رو قبول نداره!
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    اقای دادکان شما رو بخدا قبول کنید این پیشنهاد به شما شده تا قبول نکنید. پس قبول کنید.
  • احمد IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    اگر واقعا دلسوز باشه و منیت نداشته باشه و بخواهد خدمت کنه قبول میکنه چون مشاور بودن دال بر زیردست بودن نیست
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    افتضاح جام جهانی آلمان حذف سریالی تیم های امید المپیک نوجوانان شاهکار دوره مدیریت دادکان بود
  • زاگ۶ IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب...یارب مباد،آنکه گدا معتبر شود....دکتر دادکان با آن عظمت بیاد بشه مشاور کسی که انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال،پر است از علامت سئوال!!!!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      اره عظمت ایشان را در جام جهانی آلمان با کیسه گل شدن تیم ملی دیدیم!!!
  • MGH IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    من فکر میکنم که فقط هیچی از فوتبال نمیفهمی!! نگو اوضاع خیلی داغون تره. چی شد که به همچین جمع بندی رسیدی که محمد دادکان بیاد وردستت وایسه؟؟
  • sohrab IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    فدراسیون عزیزیِ خادم دنباله‌رو ومیراث‌دار فدراسیون جعلی‌ای هست که سنگ بنای اون در سال ۲۰۰۶،،هنگامی که رئیس‌فدراسیون قانونیه کشور همراه تیم‌ملی در مسابقات جام‌جهانی در آلمان بود،،با کودتا توسط دارودسته احمدی‌نژاد که علی‌آبادی در راس اونها قرار داشت برکنار شده وپس‌از یکسال واندی تعلیق فوتبال ایران و با انتصاباتی که درپوشش انتخابات انجام شد ضمن رفع تعلیق کفاشیان(معاون علی‌ابادی) رو بر صندلیه فدراسیون فوتبال نشوندن. البته ا‌گه ازون روز تابحال فوتبال ایران ب خاک سیاه نشست ملالی نیست چون مافیای کیسه در تاروپود ورزش کشور ریشه دواند واتفاقا تیمشون هم هر سه قهرمانیش رو درهمان ۸سال احمدی‌نژاد کسب کرد غش کردن فدراسیون کنونی به سمت کیسه هم که اظهرمن‌الشمسه یه مثلی بودا پیداکردن پرتغال فروش وازینحرفا
  • شاهین US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    شان وعظمت وبزرگی دکتر دادکان اونقدر زیاده که مشاور افراد بی سواد وبی هنری مثل این آقا نشه بهترین دوره فدراسیون فوتبال بر میگرده به دوره دکتر دادکان راجع به نتایج تیم ملی در آلمان هم که بعضی دوستان اشاره می کنن البته از روی تعصبات رنگی ایران کی رفته فینال جام جهانی که اون دوره نرفت وکسانیکه فوتبال می فهمند میدونن جناب دکتر چه خدماتی به فوتبال مملکت کردند کسانی هم که نمی فهمند.......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی