نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نمی‌گذاریم فاجعه ویلموتس درباره استراماچونی تکرار شود/ اسناد را به فیفا می‌دهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران استقلال مدعی‌اند اجازه نخواهند داد فاجعه‌ای شبیه ویلموتس برای استقلال تکرار شود.

خبرورزشی - فوتبال ایران مدت‌هاست با فاجعه بزرگی به نام شکایت مارک ویلموتس دست‌ و پنجه نرم می‌کند و متأسفانه اخبار خوبی هم از این پرونده به گوش نمی‌رسد. سرمربی ناکارآمد بلژیکی که به واسطه قرارداد فوق‌العاده خوبی که برایش با فدراسیون فوتبال ایران تنظیم کردند، حالا مدعی دریافت میلیاردها تومان پول از ایران شده و اگر پرونده‌اش دقیقاً همان طوری که خودش می‌خواهد به سرانجام برسد، متأسفانه علاوه بر چنین مبلغ گزافی باید رقم قابل ملاحظه‌ای نیز تحت عنوان غرامت و دیرکرد بپردازیم. تازه به همه این موارد باید دستمزد دستیاران او را هم اضافه کرد که بر دردسرهای موجود می‌افزاید.

تن لرزه

شکایت هر مربی خارجی از تیم‌های ایرانی با توجه به سابقه بد و شکل ضعیف تنظیم حقوقی قراردادها تن همه را می‌لرزاند. داستانی که متأسفانه به نظر می‌رسد در مورد آندره آ استراماچونی هم تکرار می‌شود و استقلال به زودی درگیر یک پرونده فوق‌العاده جدی خواهد شد که بازنده شدن در آن به معنای از دست رفتن سرمایه مالی خواهد بود. البته هنوز رایی صادر نشده و کاملاً بدیهی است که فرآیند مورد نظر چند ماه طول می‌کشد ولی استراماچونی با استفاده از وکلای مجرب، بخش قابل ملاحظه‌ای از دستمزد و غرامت خود را به دست خواهد آورد.

طبقه‌بندی اسناد

البته خبرهای رسیده از داخل مجموعه مدیریتی استقلال حاکیست آنها به صورت جدی پیگیر مسئله شده‌اند و تأکید دارند به هیچ عنوان نمی‌خواهند تا قطعی شدن شکایت سرمربی اسبق، حالت بازنده به خود بگیرند. از قرار معلوم، تمام ایمیل‌ها و اسنادی که در رابطه مکاتبه با استراماچونی وجود دارد، دسته‌بندی شده و توضیحات کاملی نیز روی آنها ارائه شده است تا در صورت لزوم به طور کامل برای کمیته انضباطی فیفا ارسال شود.

مدیران استقلال مدعی‌اند با استفاده از راهکارهای قانونی و حقوقی اجازه نخواهند داد حتی در صورت شکایت مربی ایتالیایی، فاجعه‌ای شبیه ویلموتس برایشان تکرار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    گیرم این کارم کردین که البته همه وزرا و کابینه پشتتون هستن، پاداش های آسیایی پرسپولیسم هست، ولی با اون ۸ میلیون کامنت زیر پستش چیکار میکنین؟؟؟ :))) هواداراتون هنوز میگن این آقا دلال نیست! برانکوی کبیر بعد از آوردن اونهمه جام برای پرسپولیس، ما نمیدونستیم که یک سال هم بود دار و دسته عرب و وزیر دستور داده بودن پولشو ندن، ولی کاری کرد هیشکس نفهمه. از جیب خودش پاداش خدمات تیم رو هم میداد. اونوقت این آقا به لطف آلودگی هوا و یه بازی بیشتر رفت صدر جدول، هوادراشون کاری کردن که اینم فهمید کجا اومده و چجوری میتونه از اینا بکنه. خودکرده را تدبیر نیست. یقه هوادارای خودتونو بگیرید.
  • امیر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    خخخخ باشه... پولش رو خواهد گرفت اسمتون رو هم نخواهد پرسید
  • شهرام IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    اینو کسایی میگن که پول استرا تو حساب بانکی ترکیه شون بود ولی ندادن تا استرا از ایران بره، بعد پولو آوردن ایران به ریال تبدیل کردن تا دیگه نشه استرا را برگرداند، سعادتمندم سال قبل 50 هزاردلار گذاشت تو جیبش برد فرودگاه تا ازش بگیرن جو تیم استقلال(که با پنجره بسته، بازیکنان بدون قرارداد و بدون سرمربی و برخلاف لنگ در 3 پرواز رفته بود قطر) خراب شه، درحالیکه اگه پولو بین لشکریان همراهش تقسیم میکرد میشد نفری 7000دلار بدون مشکل میتونستن پولو ببرن قطر. الانم تا دیدن استقلال جون گرفته خبرگزاری مردمی! فارس شروع کرده به حمله، کمالوند بدون مقدمه رفت سایپا، مدیرعامل سایپا به پاس خوش خدمتی به وزیر در فدراسیون پست گرفت و... مسعود و نوچه هاش اینجوری گل میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی