مهدی قایدی و تجربه‌ای که هرگز در استقلال نداشته است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی در فصل نوزدهم لیگ برتر در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت ۹۰ دقیقه هم جلوی ذوب‌آهن بازی نکرد!

خبرورزشی - مهاجم ریزنقش، تکنیکی و ستاره این روزهای خاورمیانه که مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا و به ویژه تیم های متمول قطری قرار دارد فصل قبل در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ذوب آهن در مجموع تنها ۸۵ دقیقه به میدان رفت.

قائدی در دیدار رفت ۴۸ دقیقه برای استقلال بازی کرد. دیداری که در اصفهان برگزار شد. او همچنین در دیدار برگشت در تهران ۳۷ دقیقه روبه‌روی این تیم به میدان رفت. مهدی قایدی که فصل قبل ۱۰ گل برای استقلال در لیگ برتر به ثمر رساند هرگز مقابل ذوب‌آهن موفق به گلزنی نشد.

این بازیکن در لیگ هفدهم و هجدهم نیز موفق به باز کردن دروازه ذوب آهن نشده بود. حالا و در آستانه دیدار هفته بیست و دوم استقلال مقابل ذوب‌آهن، قایدی که در جمع بازیکنان استقلال در فصل جاری لیگ برتر با ۱۵۵۲ دقیقه بیشترین دقایق حضور در میدان بازی برای این تیم در لیگ برتر را داشته به احتمال زیاد روبه‌روی ذوب آهن هم از ابتدا در ترکیب شاگردان مجیدی به میدان خواهد رفت و این بخت را دارد که به جبران سه فصل گذشته و بازی رفت لیگ برتر جاری که به ذوب آهن گل نزد در این دیدار پای خود را به گلزنی مقابل این تیم باز کند. قایدی در دیدار رفت از دقیقه ۶۹ به جای سبحان خاقانی وارد زمین شد و تنها ۲۱ دقیقه فرصت حضور در میدان را بدست آورد.

دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در استادیوم آزادی برگزار می شود. این دیدار پیش بازی دربی برگشت فصل بیستم لیگ برتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی