نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بیانیه شدیداللحن ایکر کاسیاس/ نه به همسرم خیانت کردم و نه حمله قلبی داشتم/ شکایت می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا از اینکه رسانه‌ها در مورد او اخبار دروغ منتشر می‌کنند به شدت خشمگین است.

خبرورزشی – ایکر کاسیاس از اخباری که به تازگی در مورد زندگی شخصی او منتشر شده، به شدت عصبانی است و هشدار داد که اقدامات قانونی را در مورد انتشاردهندگان این اخبار انجام خواهد داد.

کاسیاس ۳۹ ساله جمعه شب بیانیه ای تند در توئیتر منتشر کرد. او که به تازگی از همسر سابق خود جدا شده است، از اینکه در بعضی اخبار در مورد خیانت او به همسرش نوشته شده است به شدت عصبانی و خشمگین است.

سارا کاربونرو، مجری و گزارشگر تلویزیون اسپانیا همسر سابق کاسیاس بود. اخیراً در یک برنامه تلویزیونی در مورد خیانت کاسیاس به کاربونرو مباحثی مطرح شد. در این برنامه حتی از زنی به اسم نادیا به عنوان یک زن جوان اهل بلغارستان نام برده شد و این ادعا مطرح شد که کاسیاس با این زن در سال ۲۰۱۹ رابطه داشته است، درست در زمانی که هسر سابقش، کاربونرو با نوعی سرطان تخمدان دست و پنجه نرم می‌کرد.

همین موضوع کاسه صبر کاسیاس را لبریز کرد و او رسانه‌ها را به آزار و اذیت خودش و خانواده‌اش متهم کرد. کاسیاس با لحنی تند اعلام کرد که: «این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و به همه کسانی که این داستان را از خودشان ساخته اند هشدار می‌دهم که شکایت قانونی را از شما در دادگاه انجام خواهم داد.»

کاسیاس همچنین از این موضوع ابراز ناراحتی کرد که برخی نشریات در مورد حمله قلبی جدید او خبرهایی منتشر کردند. ایکر که پیش از این سابقه حمله قلبی داشت روز چهارشنبه دوباره سوژه رسانه‌ها شد. در این اخبار آمده بود که او بابت حمله قلبی به بیمارستان مراجعه کرده است. اما دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که این موضوع هم دروغ بوده و او فقط بابت حمله آلرژیک به بیمارستان مراجعه کرده است.

او دوباره هشدار داد که از این به بعد بابت هر خبری که به دروغ در مورد او منتشر شود واکنش قانونی نشان خواهد داد و از رسانه‌ها و مردم خواست که به او، خانواده اش، همسر سابقش و فرزندانش احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی