دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
۲ |
۵
آشنایی با بهترین مدل دوچرخه جاینت در بازار ایران
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بهترین دوچرخه جاینت، که امروزه شما در بازارهای جهانی و نمایندگی دوچرخه جاینت می‌بینید، همگی ساخت کشور تایوان، کمپانی مرکزی می‌باشد. هدف این شرکت تایوانی با تولید دوچرخه‌هایی با برند جاینت این است که افراد بتوانند با محصولات این شرکت با دوچرخه به هر مسیری نظیر جاده، کوهستان، دشت و غیره که می‌خواهند کاوش کنند و مناظر زیبا را ببینند و طبیعت بکر را کشف کنند.

هدف شرکت تولیدی دوچرخه Giant این است که بتواند با طراحی‌های خاص و منحصر به فردی که بر روی دوچرخه‌هایش پیاده‌سازی می‌کند باعث افزایش فروش دوچرخه‌ها شود و افراد دوچرخه‌سوار زیادی را به سمت خود جذب کند.

تا به امروز شرکت جاینت توانسته از نظر کیفیت و تنوع دوچرخه در میان رقیبان خود جزو شرکت‌های برتر باشد و بتواند امکانات زیادی را بر روی دوچرخه‌های خود در جهت راحتی دوچرخه‌سوار پیاده می‌کند. در ادامه با مقاله بهترین دوچرخه جاینت سایت دوچرخستان همراه باشید تا موضوعاتی مهم همچون سبک اصلی بهترین دوچرخه مارک جاینت و ۷ مدل از بهترین مدل‌های دوچرخه جاینت آشنا شوید و از میان آن‌ها به سراغ خرید یکی از مدل‌ها این کمپانی بروید.

۳ سبک کلی بهترین دوچرخه مارک جاینت را بشناسید!

تمامی شرکت‌های تولیدی دوچرخه، نظیر اسکات، فوجی و گالانت، سبک‌های منحصر به فردی دارند که طبق این سری سبک‌ها دوچرخه‌های خود را تولید کرده و به فروش می‌رسانند. گفتنی است که سبک‌هایی که هر شرکت دارد، نشانه کارایی آن دوچرخه‌هاست و نسبت به کارایی که باید دوچرخه داشته باشد مدل‌گذاری می‌کنند تا افراد در حین خرید دچار گمراهی نشوند و دوچرخه اصل را خریداری کنند.

دوچرخه هایی که توسط شرکت جاینت تولید می‌شوند و در سایت دوچرخستان هم موجود است در ۲ سبک جاده ای و کوهستانی ساخته می‌شوند که پرفروش‌ترین آن‌ها دوچرخه‌های جاینت کوهستانی است، زیرا از نظر کاربرد و امکانات، قابلیت بیشتری را در اختیار دوچرخه‌سوار قرار می‌دهد و مخاطبین این‌گونه دوچرخه‌ها بیشتر است.

  • دوچرخه جاینت سبک کوهستانی (off road & X road)

دوچرخه‌های جاینت کوهستانی که چندین مدل آن‌ها در سایت دوچرخستان موجود است، از قطعاتی ساخته شده که بسیار قوی و گران‌قیمت هستند و این باعث شده به شما کمک کند تا در مسیرهای صعب العبور و سخت به راحتی رکابزنی کنید و مشکلی برایتان پیش نیاید. دوچرخه‌های سبک ایکس رود جاینت محدود هستند و به دلیل این‌که قطعات آن کمی از دوچرخه‌های مدل آف‌رود سطح پایین‌تر می‌باشد حالت نیمه‌حرفه‌ای را دارند.

  • دوچرخه جاینت سبک جاده ای (on road)

مخاطبین و خریداران دوچرخه‌های جاده‌ای جاینت بیشتر افراد معمولی و نیمه‌حرفه‌ای هستند زیرا هدف افراد این است که از دوچرخه به عنوان وسیله‌ای برای تفریح و حمل‌ونقل استفاده کنند. دوچرخه‌های شهری جاینت از قطعاتی با کیفیت بهره می‌برد که باعث می‌شود فرد بعد از خرید دوچرخه‌های شهری جاینت پشیمان نشود و دوچرخه‌سواری را شروع کند.

با ۶ مورد از بهترین مدل های دوچرخه جاینت آشنا شوید!

اکنون که با سبک‌های اصلی دوچرخه جاینت در مقاله سایت docharkhestan آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده تا مدل‌های تخصصی که در بازار موجود است را بشناسید تا بتوانید با دید باز و آگاهی کامل به سراغ خرید این سری دوچرخه‌ها بروید. دوچرخه‌های جاینت محدود به جنسیت مختلفی نمی‌باشد زیرا تمامی طراحی‌های آن مطابق با انواع سلیقه‌های بانوان و آقایان است.

  • دوچرخه جاینت مدل اسکیپ (escape)

این مدل از دوچرخه جاینت در سبک جاده‌ای تولید شده است که از تجهیزات معمولی مانند شانژمان آلیوو و طبق قامه اسرا ساخته شده است که به خوبی نیاز فرد را در برای عبور و مرور در شهر رفع می‌کند. گفتنی است که دوچرخه اسکیپ ۲۷ دنده می‌باشد و با رنگ‌بندی و سایز xs و xl که دارد مناسب بانوان و آقایان می‌باشد.

  • دوچرخه جاینت مدل اس سی آر (SCR)

یکی از بهترین دوچرخه‌های شهری جاینت دوچرخه جاینت مدل scr است که از قطعاتی با کیفیت اما معمولی مانند دسته دنده شیمانو آلیوو و بدنه ALUXX بهره می‌برد که برای تردد شهری تولید شده است و سایزبندی آن بیشتر برای جوانان مناسب است. دوچرخه اس سی ار دارای ۲۷ دنده می‌باشد و در طرح‌های جذاب ساخته شده است.

دوچرخه جاینت SCR

  • دوچرخه جاینت مدل ای تی ایکس (ATX)

دوچرخه‌های جاینت ای تی ایکس که در سایت دوچرخستان نیز موجود است در سبک اف رود و کوهستان می‌باشد و نسبت به بقیه مدل‌های کوهستان این برند، از قطعات معمولی بهره می‌برد اما مزایایی که این مدل دارد این است که به شدت سبک بوده و سایزبندی آن از L تا XS می‌باشد، به همین دلیل از قیمت مناسبی برخودار است.

دوچرخه جاینت ATX

  • دوچرخه جاینت مدل تالون (TALON)

دوچرخه تالون جزو یکی از بهترین دوچرخه‌های اف رود  شرکت جاینت در سبک هارد تیل است که مدل ۲۰۲۱ آن به تازگی وارد سایت دوچرخستان و بازار ایران شده است و توانسته مخاطبین زیادی پیدا کند. دوچرخه‌های سری تالون از شیفترهای مدل SL استفاده می‌کند که به خوبی با طبقی که بر روی آن نصب شده است هماهنگی دارد.

دوچرخه‌های جاینت مدل تالون از سیستم ۱۶ دنده و لاستیک‌های برند مکسیس حرفه‌ای بهره میبرند و مخصوص کوهنوردی و طبیعت‌گردی تولید شده‌اند که این اجازه را به دوچرخه‌سوار می‌دهد تا خود و دوچرخه را به چالش بکشد. 

دوچرخه جاینت تالون

  • دوچرخه جاینت مدل ایکس تی سی (XTC)

بهترین مدل دوچرخه کوهستان جاینت، دوچرخه مدل ایکس تی سی است که یکی از بهترین مدل‌های کوهستانی جاینت است که به تجهیزات حرفه‌ای مانند بدنه آلومینیومی و سیستم دنده دئور مجهز است که به شما این امکان را می‌دهد تا در ریگ‌های نرم و سنگلاخ‌های غیر قابل عبور رکاب‌زنی کنید. گفتنی است که دوچرخه xct از ۳۰ دنده بهره می‌برد ودارای سایزبندی XS تا L می‌باشد که اکثر افراد می‌توانند از این دوچرخه استفاده کنند.

  • دوچرخه جاینت برقی یا هایبرید (E BIKE)

امروزه در قرن ۲۱ افراد زیادی به دلیل اینکه آسیب در قسمت پا دارند یا سایکل توریست هستند نمی‌توانند به صورت مداوم و طولانی‌مدت دوچرخه‌سواری کنند، برای همین شرکت‌های زیادی مانند جاینت، به فکر تولید دوچرخه برقی افتادند.

دوچرخه برقی road e+۱ یکی از مدل‌های شرکت جاینت است که جزو برترین دوچرخه برقی یا الکتریکی در جهان شناخته شده است که به صورت میانگین حدود ۲۸ مایل بر کیلومتر سرعت می‌گیرد. از قطعاتی که در این دوچرخه استفاده شده می‌توان به شانژمان اولتگرا اشاره کرد که کیفیت بالایی دارد و ۳۲ دنده را در اختیار دوچرخه سوار قرار می‌دهد.

در مقاله بهترین دوچرخه جاینت به چه نتیجه‌ای رسیدیم؟

در بهترین دوچرخه جاینت، به این نتیجه رسیدیم که اگر می‌خواهید ورزش دوچرخه‌سواری با دوچرخه جاینتی که سایت دوچرخستان موجود دارد، شروع کنید، باید ابتدا سبک دوچرخه خود را انتخاب کنید تا بدانید که از یک دوچرخه چه انتظاراتی دارید و سپس بهترین نوع دوچرخه جاینت را نسبت به کاربرد خود که ممکن است، جاده‌ای یا کوهستانی باشد خریداری کنید. 

منبع: وبسایت فروش دوچرخه دوچرخستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابوالفضل IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    اولین لوازم ضروری دوچرخه سواری بدون شک کیف دوچرخه هست که در فروشگاه زوین کلی کیف دوچرخه باکیفیت میتونید تهیه کنید.
  • فرزانه IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    تو وب سایت مجله دوچرخه و طبیعت میخوندم که قبل از برند دوچرخه باید سبک دوچرخه سواری و سایز دوچرخه محاسبه کرد. بعدش برند دوچرخه در نظر گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی