چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
۱ |
۵
آل‌کثیر گل زد تا جلوی استقلال فیکس شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه دربی حساس پایتخت خبر می‌رسد عیسی آل‌کثیر توانسته است نظر سرمربی پرسپولیس را برای فیکس شدن مقابل استقلال جلب کند.

خبرورزشی- عیسی آل کثیر که از دقیقه ۳۰ دیدار مقابل سپاهان جانشین امید عالیشاه شده بود موفق شد ۲۵ دقیقه بعد تک گل ارزشمند تیمش را به سپاهان اصفهان بزند.

از آنجایی که مهاجم خوزستانی پرسپولیس ۶ ماه محروم و از بازی‌های رسمی دور بوده است، کادر فنی سرخپوشان او را آرام آرام به ترکیب تیم اضافه کرده است.

با این وجود عیسی آل کثیر چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه لیگ برتر نشان داده است همان مهاجم زهردار قبل از محرومیت است که می‌تواند در بازی‌های بزرگ خودنمایی کرده و برای تیمش گل‌های حساسی بزند.

او در دیدار حساس اصفهان برابر سپاهان یک گل زد و یکی، دو موقعیت خوب دیگر را هم از دست داد تا نشان دهد عطش گلزنی زیادی دارد.

حالا در آستانه دربی حساس پایتخت خبر می‌رسد عیسی آل‌کثیر توانسته است نظر یحیی گل‌محمدی را برای فیکس شدن در دیدار حساس جمعه آینده برابر استقلال به خود جلب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    تاحالا بازی های قبل محرومیت و بعد محرومیت عیسی رو مقایسه کردید؟عیسی قبل محرومیت 3 بازی ابتدایی گل نزد و بعد از محرومیت هم همین طور بازی بعدی 1 گل و بعدی هم 1 گل بعد محرومیت هم همین طور.اگه عیسی همین روند رو پیش بره تو دربی قراره دبل کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی