نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مجیدی و گل‌محمدی طلسم شکنی می‌کنند؟/ دربی بازها در فکر پیروزی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی تاکنون در دربی پیروز نشده‌اند و بازی‌های آنها به عنوان سرمربی با تساوی به پایان رسیده است.

خبرورزشی - یحیی گل‌محمدی، چهار دربی را تجربه کرده که در هیچکدام از آنها پیروز نشده است. آماری که درباره سرمربی استقلال هم صدق می‌کند و فرهاد مجیدی تا امروز به عنوان سرمربی استقلال پیروز دربی( در وقت قانونی) نشده است.

مجیدی که به عنوان بازیکن خاطرات خوبی از دربی دارد، تا امروز دو بار هدایت استقلال را در این بازی بسیار حساس به عهده داشته که در هیچ کدام از آنها نتوانسته در وقت قانونی پیروز شود.

اولین دربی مجیدی در مقام سرمربی، دیدار برگشت دو تیم در فصل گذشته است. دیداری که ۱۷ بهمن سال ۹۸ برگزار شد و در شرایطی که استقلال تا دقیقه ۸۹ از حریفش پیش بود، بشار رسن به داد یحیی و پرسپولیس رسید تا آن دربی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی در دیدار نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی هم دربی را تجربه کرد و این بار تیم او در لحظات آخر از شکست مقابل رقیب سنتی فرار کرد. در این بازی که ۵ شهریور سال قبل برگزار شد، بازی تا دقیقه ۸۸ با نتیجه تساوی ۱-۱ در حال پیگیری بود که علی علیپور گل دوم پرسپولیس را زد اما در شرایطی که پرسپولیسی‌ها منتظر سوت پایان بازی بودند، گل دقیقه ۹۴ محمد دانشگر، مجیدی و استقلال را نجات داد تا بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد و استقلال در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد.

حالا باید دید در دربی جمعه شب یحیی و فرهاد می‌توانند طلسم پیروز نشدن در دربی به عنوان سرمربی را بشکنند یا باز هم شاهد یک تساوی دیگر خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی