نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش عالیشاه به احتمال غیبتش در دربی/ کشیدگی در ناحیه رباط داخلی دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، شرایط روحی و روانی و تجربه بازیکنان در نتیجه دربی تأثیرگذار است.

خبرورزشی - امید عالیشاه درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. علیرغم اینکه می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم، سه امتیاز این بازی در روند قهرمانی هم تأثیرگذار بود، ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد. فوتبال است و هزار و یک اتفاق و در دقایق پایانی مقابل سپاهان گل خوردیم و با یک امتیاز از زمین بیرون آمدیم.

وی ادامه داد: البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که این اتفاق نیفتاد. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم، اما ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به هر حال چیزی تمام نشده است. آن بازی گذشت و باید پله بعدی را پشت سر بگذاریم و سه امتیاز بازی آینده را کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار روز جمعه مقابل استقلال تصریح کرد: مطمئناً دربی هیچ وقت قابل پیش‌بینی نبوده است. به نظرم این مسابقه از آن بازی‌هاست که شرایط روحی و روانی و تجربه بازیکنان خیلی در نتیجه‌اش تأثیرگذار است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و ان‌شاءالله با سه امتیاز همراه باشد.

عالیشاه راجع به آخرین وضعیت مصدومیتش نیز توضیح داد: یک کشیدگی در ناحیه رباط داخلی دارم. همه تلاشم را می‌کنم تا به دربی برسم و بقیه‌اش را به خدا می‌سپارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یوسف پرسپولیسی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    دربی ان شاءالله میبریم❤❤❤ با قهرمانی پرسپولیس❤❤❤
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    بازیکنای سپاهان فقط برای مصدوم کردن بازیکنای اصلیمون اومدع بودن نع برای بازی اون یه گلی هم کع زدن کاملا مشخص بود کع شانسی بود امیدواریم امید عالیشاه به دربی برسه و بازیکنای ترکیب اصلیمون کامل بشع به امید برد پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی