قول جذاب فرهاد مجیدی به هواداران استقلال/ اجازه نمی‌دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه شود/ خودم فصل آینده با بازیکنان جدید مذاکره می‌کنم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد این تیم برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر محکوم به کسب سه امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس است.

خبرورزشیفرهاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با وجود به اینکه از مسابقات آسیایی آمده و خسته بودیم، بازیکنان ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کردند و هفت هشت موقعیت گلزنی داشتیم. باور کنید اگر دو سه فرصت ما تبدیل به گل شده بود، الان همه «به‌به» و «چه‌چه» می‌کردند.

وی با اشاره به موقعیت‌های گلزنی ذوب‌آهن بیان کرد: ذوب‌آهن تنها دو توپ از نیمه زمین به این سمت آورد که هر دو توپ گل شد. این‌ها اتفاقات فوتبال است و حالا تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس گذاشته‌ایم. ان‌شاءالله بازی خوبی و در خور نام استقلال ارائه کنیم.

سرمربی استقلال با یادآوری اینکه دربی همیشه برای بازیکنان، مربیان و هواداران حساس است، تصریح کرد: با توجه به شرایط جدول، برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در دربی هستیم. به تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم احترام می‌گذارم و معتقدم عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، اما به بازیکنانم گفتم جز برد به چیز دیگری فکر نکنند.

مجیدی در مورد غایبان استقلال برای دربی گفت: تنها مصدوم ما متین کریم‌زاده است که به این مسابقه نمی‌رسد. آرش رضاوند هم سه کارته است.

وی در مورد بیانیه باشگاه استقلال و اینکه این باشگاه اعلام کرد باید اجازه داد داور کار خودش را در دربی انجام دهد، خاطرنشان کرد: درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا سورپرایز ویژه‌ای برای دربی دارد یا خیر، اظهار داشت: چیز خاصی نیست.

سرمربی استقلال درباره اینکه واکنش تندی به سؤال یک خبرنگار راجع به لیست بازیکنان مدنظرش برای تمدید قرارداد نشان داده بود، گفت: این همه تیم در لیگ برتر وجود دارد. پرسپولیس یا سپاهان نمی‌خواهند با بازیکنی تمدید کنند و لیست خروجی ندارند؟ این صحبت‌ها فقط برای باشگاه استقلال است. متأسفانه استقلال در دو سال گذشته بر اساس تفکرات مربی بسته نشده و در این دو سال، بدون سرمربی بسته شده است.

مجیدی در ادامه بیان کرد: به هواداران قول می‌دهم اجازه نمی‌دهم اتفاقات دو سال گذشته رخ دهد و بازیکنی از استقلال جدا شود. قرارداد چند بازیکن در پایان فصل به پایان می‌رسد که با آنها صحبت کردیم و قراردادشان را پیش از پایان لیگ تمدید می‌کنیم. چند بازیکن را هم در تیم‌های دیگر مدنظر دارم که خودم با آنها صحبت می‌کنم و پس از موافقت، آنها را برای عقد قرارداد در اختیار باشگاه قرار می‌دهم.

وی در مورد پیشنهاد خارجی بازیکنان استقلال تصریح کرد: درباره پیشنهاد خارجی باید بگویم هر بازیکن شرایط حرفه‌ای خودش را دارد، اما در کل اجازه نمی‌دهم بازیکنی از تیم خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جدایی فراز کمالوند هم خاطرنشان کرد: کمالوند خیلی لطف کرد و به استقلال تشریف آورد. خودش دوست داشت که به تیم بیاید و به‌عنوان مشاور کنار من بود. کمالوند زحمات زیادی برای استقلال کشید و سپس پیشنهاد بسیار خوبی دریافت کرد که اجازه دادم از جمع ما جدا شود.

مجیدی درباره جانشین کمالوند اظهار داشت: در ابتدای مربیگری خودم هستم و دوست دارم یاد بگیرم. مشاوران بسیار خوبی دارم و دوست عزیزی که در مسابقات آسیایی هم از او مشاوره گرفتم، سال‌ها در سری A به‌عنوان کمک مربی فعالیت کرده و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا هم نشسته است. او ان‌شاءالله هفته آینده و پس از تزریق واکسن کرونا به ایران می‌آید و تا پایان لیگ میهمان من خواهد بود.

وی در مورد نام عضو جدید کادر فنی استقلال و سمت او بیان کرد: هر وقت به ایران بیاید، او را می‌بینید. وی تا پایان فصل مشاور من خواهد بود.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه این ترس وجود دارد که دربی بازی بی‌کیفیت و با تساوی بدون گل از آب دربیاید، تصریح کرد: فکر می‌کنم هواداران بازی زیبایی ببینند. پرسپولیس بازیکنان و شرایط خیلی خوبی دارد و ما هم انگیزه بسیار بالایی داریم. هواداران منتظر این بازی هستند تا با نتیجه‌ای که می‌گیریم، در کورس قهرمانی بمانیم و سپس خودمان را برای جام حذفی آماده کنیم.

پس از اشاره یک خبرنگار به وضعیت مدیریتی استقلال در سال‌های گذشته و سؤال او در مورد تعامل مدیران فعلی باشگاه با مجیدی، وی خاطرنشان کرد: با عرض تأسف باید بگویم برای باشگاه بزرگی چون استقلال، جای تأسف است که تیم دو سال بدون نظر سرمربی بسته شده است. فصل گذشته من سرمربی استقلال بودم، اما بازیکنانی از سایر تیم‌ها که در لیست من نبودند، با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند از باشگاه استقلال با ما صحبت شده است.

مجیدی در ادامه گفت: اجازه نمی‌دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه شود. به هواداران قول می‌دهم تیمی برای فصل بعد می‌بیندم که آنها کِیف کنند و همان بازی هجومی مورد علاقه خود را از استقلال ببینند.

وی درباره رعایت نظم و انضباط در استقلال و نیز کنار گذاشتن محمد دانشگر گفت: اینجا باشگاه استقلال است و فرهنگ و ساختار آن مشخص است. به بازیکنان هم گفتم کسی که ادب و احترام را رعایت نکند، جایی در تیم من ندارد. اول ادب و احترام، بعد مسائل فنی. دانشگر هم به اشتباهش پی برد و این اشتباه را دیگر انجام نمی‌دهد. او از لحاظ فنی یکی از بهترین مدافعان ایران است. از لحاظ شخصی خوشحالم که دانشگر بازمی‌گردد و به استقلال کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا عدد جدیدی پس از این دربی خلق می‌شود یا خیر، با خنده گفت: آن موضوع برای جوانی‌های ما بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بسوی ستاره سوم IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    آقای مجیدی تا آخر کنارت هستیم..مگه همین لنگی ها چند سال پیش یحیی رو بخاطر مشکلات فنی و اختلافاتش با مهدوی کیا با حیا کن رهاکن بدرقه ش نکردن؟ یحیی مو مصنوعی سالها رفت تیم های دیگه تجربه کسب کرد و الان هم که اومده به لنگ با استفاده از تجربه والبته مهم تر از همه با حمایت مافیای لنگ (رسانه ،پول ، رانت ،امکانات و...) داره نتایج ناپلئونی می گیره.. آقا فرهاد انشالله با اومدن مشاور ایتالیایی شاهد موفقیت هات در استقلال و کسب ستاره سوم خواهیم بود.
  • لنگ ورزشی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    دمت گرم شاه
  • حمید علوی CA ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    تجربه ی تلخ میگه که آقای مجیدی حداکثر تا اواسط فصل بعد در استقلال خواهد بود. نتیجه دربی، قهرمان شدن یا نشدن استقلال در لیگ، و از همه مهمتر رفتار و واکنشهای ایشون بر دوام ایشون در استقلال بسیار تاثیر خواهد داشت.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    اگه دوباره قحر نکردی و نزدی تو کار تری دی و ارز و ساعت رولکس و ... سال دیگه همو میبینیم
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    فرهاد نسبت به سالهای پیش به پختگی بیشتری رسیده و چقدر متین به سوالها جواب میده
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      ادبیاتش هم داریم می بینیم نمیزارم پشه ای وارد باشگاه بشه یعنی چند باز یکن پشه دارید؟
    • سعید DE ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      کدوم پختگی؟؟؟ چرا همتون توهم زدین.طرف از صدر تا ذیل میخواد خودش همه کاره باشه با کدوم کارنامه با کدوم رزومه؟؟ ایمفارک نهاد مورد تایید فیفا این آقا با ایمفارکم مشکل داره چون دندون پزشک آقارو قبول نمیکنم بیاد کنار زمین.چون تو گروه به قول خودش مرگ با بدبختی صعود کرد؟؟کدوم گروه مرگ؟؟؟؟ سال بعد بندازیمش گردن کدوم وزیر؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    فرهاد جان داری راه و رسم بزرگ شدن رو به خوبی یاد میگیری. انشالله بعد از ناصر خان و منصور خان خودت پرچمدار استقلال خواهی بود
  • جام اسنپی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    همه حرفها به کنار، جمله آخرت که راجع به عدد نشون دادن گفتی "آن موضوع برای جوانی‌های ما بود" خیلی به دلم نشست. این نشون میده داری از هیجانات کاذبی که هنوز بعضی از مدیران تیم رقیب بهش گرفتارن فاصله میگیری
  • اشکان IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    جناب مجیدی شما اول ببین فصل آینده خودت در باشگاه حضور داری بعد تا برسه به وارد شدن پشه و ...
  • تیم حکومتی قرمز IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    خدا پیغمبری این مصاحبه رو مقایسه کنین با صحبتهای سراسر دروغ و پر از نفرت شکوری و پیروانی. اصلا قابل قیاس هستن؟
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    عشقی، عشققققققققققققق
  • ع IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    قابل توجه آقای دکتر افشین فرشچیان سرپرست خیلی محترم و تحصیلکرده پیروزی که فقط با هوچی گری و دروغ بلده یه مشت حرف کوچه بازاری تحویل مردم بده. با اینکه در برنامه میثاقی لنگی، تو حرفات با سرپرست سپاهان بدون دلیل حرف درگیری فرودگاه رو وسط کشیدی ولی ببین فرهاد خان چقدر با احترام راجع به پرسولیس صحبت کرد
  • کیسه مافیا ورزش 666666 IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    بازیکنان خوب بگیر فرهاد تا تیم قهرمان شود
  • کامی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    دربیرو نبری باید بری گمشی از استقلال حرف از فصله بعد میزنی .بازیکنات بدرد نخورن که این همه موقعیت هدر میدن به موقعیت هدر دادن جام نمیدن به امتیاز اوردن جام میدن.همین رمضانیرو تو خریدی که دو زار نمی ارزه
  • Nimma GB ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    بزرگترین توهین به فوتبالیست ها ( پشه!! ) بزرگترین توهین به فوتبالیست ها ( پشه!! ) وقتیکه قورباغه ها ابوعطا میخونن
  • کاکتوس IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    ایشون ممکن فصل بعد خودش نباشه
  • 4 IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    مشکل اساسي خودتي
  • شمسعلی. AE ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    آلان دیگر همه ی پنجره ها توری دارند و معمولا هیچ پشه ای نمی تواند از بیرون وارد ساختمانی شود تازه پشه کشم هست ، لازم به زحمت شما نیست
  • گل ابرشم IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    کنتورات همه درصدا رو برداشت
  • نیما IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    استقال واقعان مجیدفرهادی رومیخواد تاپیروزبشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی