نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جزئیات فایل صوتی مسعود شجاعی/ کار دژاگه و شجاعی در تراکتور تمام شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از جدایی خود و اشکان دژاگه از این تیم تبریزی خبر داد.

خبرورزشی - مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کاپیتان‌های تیم فوتبال تراکتور بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات این تیم تبریزی حضور نیافتند، به همین علت باشگاه تراکتور از این ۲ بازیکن درخواست کرد که خودشان را با قراردادشان تطبیق بدهند، اما با فایل صوتی منتشر شده از سوی شجاعی، مشخص شد که او و دژاگه قید حضور در سرخپوشان تبریزی را زده‌اند.  

مسعود شجاعی در فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی گفت: "خط قرمز ما احترام بود که از آن رد شدند. شرایط قابل تحمل نیست. ماندن من  و اشکان دژاگه در تیم تراکتور جایز نیست، چون خصوصیات اخلاقی اشکان را می‌شناسم." 

البته با توجه به جایگاه بزرگی که شجاعی و دژاگه در فوتبال کشورمان دارند، باشگاه تراکتور نمی‌تواند کار  خاصی انجام بدهد و طرفین قصد دارند خداحافظی مسالمت آمیزی با یکدیگر داشته باشند.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی، مثلث کاپیتان های تیم ملی فوتبال را در تراکتور تشکیل دادند، اما اواخر نیم فصل اول حاج صفی از تراکتور جدا شد و اکنون هم ۲ضلع دیگر مثلث قرار است سرخپوشان تبریزی را ترک کنند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    جالبه که از آدمای دوزاری طرفداری میکنید، این چه رفتار حرفه ای هست. خدا اون روزو نیاره ولی اگه جای این شجاعی یکی از بازیکنای پرسپولیس این کارو کرده بود تا حالا از هستی ساقطش میکردید. چه جمله عجیبی، بخاطر جایگاهی که دارن تراکتور نمیشه و نباید باهاشون برخورد کنه!!!؟ تا وقتی همین تفکرات و آدم ها هستن و تا وقتی ازشون حمایت میشه وضع فوتبال ما همینه. یه روزی فکر میکردم مشکل فوتبال ما از حرفه ای نبودن فقط نداشتن زمین چمن و سخت افزار درست و حسابیه. مثل اینکه این فوتبال از مربی تا بازیکن و سرپرست و مدیرعامل و خبرنگارشم فرسنگ ها از فوتبال حرفه ای دورن. جدیدا هم خبرنگارا دوربین به دست میرن تو حلق بازیکنی که بعد از بازی فشار روانی روشه که مدرک جمع کنن واسه کثافت کاری اربابشون. یه نمونه تو فوتبال اروپا یا همین آسیا بیارید که بعد بازی که به جنجال کشیده میشه یکی با دوربین وسط زمین دنبال بازیکن باشه!
    • لی‌لی به لالاشون نزارین IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      معلوم نیست با اجازه کی و چطور از تیم جدا شدن؟ اینا هنوز قراردادشون تموم نشده که بخوان برن ،تیم قانون داره اینا دیگه شورش رو درآوردن
  • بهمن IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    دیگه کارآیی ندارند ، برن ، بهتر ، فوتبال برای جوونهاست و با انگیزه ها
  • جام IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    خواهشن زودتر برید شما دو تا پول پرست
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    دژاگه هیچ جایگاه خاصی نداره
  • تیام IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    خداروشکر عامل نفوذی رفت
  • فاطی تی تی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    وویسه برا الان نیست اواسط اسیاعه،اقای پاشا با همین وویس گرفتن کیانی رو از تراکتور انداخت بیرون!اقای پاشا ادمیه که چشم نداره محبوب تر از خودش و ببینه تونی کیانی ایرانپوریان احسان حالا اشکان مسعود و در اینده اخباری خانزاده عباسزاده.ایشالله تو این هفته خبرای خوبی تو راهه.یه دو دستگی بزرگ بین هوادارا بازیکنا ایجاد کرده که تا الان اصلااا وجود نداشت هرچی بود ما هوادارا پشت هم بودیم اما الان...به قول یه بنده خدایی کسایی که چن سال بهشون قارداش میگفتیم یه شبه در بدترین حالت ممکن هم و بلاک کردیم صدقه سر رسول.بازیکنام که بماند...
    • خمیازه لنگی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      سناریو نساز طرفدارای تراکتور خودشون از همه چیز خبر دارن ،شما محبت کن به تیم خودت برس .
    • رفیق فابریک IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      الحق که ترتری نیستی *یه سر به پیج‌هاشون بزن اینطور تابلو نشی اشکان و مسعود کلی هوادار رو از خودشون متنفر کردن ا
  • عبدل آبدوغ IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    همین که با این سن و سال بهتون بازی دادند احترام نیست؟
  • رحیم IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    شما وقتی هنوز قرار دادتون تموم نشده بی‌اجازه چرا تیم رو ترک فرمودین ؟!
  • هادی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    والا هر کی بیاد وبره انگار فرقی نمیکنه چون کلا تیم بی سازمانیه از وقتی که احسان حاج صفی رفته می بینید که چقدر در سپاهان پیشرفت کرده ،ولی تو تراختور اینطور نبود ،تیمی که خودسر باشه و بازیکن ها خودشون تصمیم بگیرن آخرش این میشه،یکی نیست بگه چی کار دارین میکنین ،این همه هوادار گناه نداره این همه حرص بخوره ،هر کی هرکی شده تیم
  • تراختور IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    بهتر شد رفتند ای کاش زود تر می رفتند ما از رسو ل پاشا حمایت می کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی