استوری جنجالی وزیر ارتباطات/ حمله شدیداللحن فرهاد مجیدی به آذری جهرمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال نسبت به استوری اینستاگرام وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.

خبرورزشی - بعد از پایان دربی پایتخت با نتیجه یک بر صفر  به سود پرسپولیس محمد جواد آذری جهرمی در یک استوری اینستاگرامی به کری خوانی علیه استقلال پرداخت. وزیر ارتباطات با کنایه به استقلالی ها نوشت: «این دوستاره استقلال سیاره است!»

آذری جهرمی که قبلا هم برای استقلال کری خوانده و جنجال به پا کرده بود، حالا بار دیگر این مساله را تکرار کرده است.

استوری جنجالی وزیر ارتباطات/ حمله عجیب و توهین آمیز فرهاد مجیدی به آذری جهرمی

استوری وزیر ارتباطات اما با واکنش مسئولان استقلال مواجه شده و آنها قصد پیگیری این مساله را دارند.

علی غفار مدیررسانه ای استقلال در نشست خبری بعداز بازی در این خصوص گفت: «باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.»

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز در خصوص استوری آذری جهرمی وزیر ارتباطات علیه تیم استقلال گفت: واقعا یک وزیر آنقدر شعور ندارد که نمی‌داند با یک برد و باخت تماشاگران تحت تاثیر قرار گرفته و ناراحت یا خوشحال می‌شوند؟ البته با وجود چنین وزرایی کشور ما دچار مشکل شده است. امیدوارم سطح و شعور این افراد در حد یک وزیر باشد.

حرف‌های فرهاد مجیدی را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشعلی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    کدام ۷ کارشناس داوری گفت صحنه پنالتی بود؟؟!!! وریا به صورت ترابی زد اخراج می شد حسین عسگری اصلا خطایی پنالتی روی قایدی صورت نگرفت ضمن فرهاد پودری نباید به وزیر کشور توهین کند اگه فرهاد پودری جرات داشت به نمایینده مجلس امیر آبادی ۹ بار برداشت ارز غیرقانونی مجیدی رسوا کرد اون موقع توهین می کرد
    • پویا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      نمیدونم چرا مدیران استقلال اینقدر کم جنبه هستن . اون بردهایی که با رای رای قدراسیون بردید و اونهمه اشتباه داوری در دربیهای گذشته و لیگ که به نفع استقلال بوده و اجرای دستورات استقلال قبل از دربی رفت و ... پولای بی جساب و غیر شفاف و .... واقعا که کلمه تیم حکومتی برازنده ترین لقب الاستقلاله
    • مولر از برلین DE ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      چیزی که عوض داره گله نداره. دربی رفت اون اخراج را نگرفت .. این دربی هم یر به یر شد!!!!!!!!! در ضمن بعد ها مشخص خواهد شد این استوری ها اقای جهرمی بخاطر چی بود... من به طرفداری این وزیر با این نوع جملات شک نه یقین دارم دارند چیزی را پنهان می کنند تا طرفدران پرسپولیس شک نکند.... استقلال با این همه بازیکن میلیاردی و بدون یک ریال درامد این همه پول را از کجا می اورد!!!!!!!! دز ضمن این وزیر هست 8 سال قبلی بزرگتر وزیر طرفدار استقلال بود!!!!!! این جهرمی به دنبال فالور بعد وزارت هست. ببینید کی گفتم!!!!!!!
    • قشقایی شیراز IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      استقلال حریف لنگ بود اما حریف وزرا نیست. در ضمن به شعور خودت توهین نکن ارزش نداره. امیدوارم مشکلی برای شاه پیش نیاید...
    • زاگرس IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      واقعا متاسفم برای یک جوجه مربی،که با مدرک سیکل به خودش جرات میده وبه یک وزیر مملکت توهین می‌کنه...بی شعور نمیفهمه که زندگی و اظهار نظر شخصی، ربطی به مقام ومسولیت نداره ...
    • باحقارت لُنگی ام IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      برید به پای داور بیفتید که بازی دو براتون در آورد..فقط یک موقعیت پفکی..یه گل
    • وزیر لونگی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      استقلال مردمی در برابر تیم حکومتی لنگ و سرپا دندان مسلح بازی خوبی انجام داد..همچنان حمایت می کنیم از آقا فرهاد..
    • حسین IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      به عنوان یک هوادار چه فرقی میکنه وزیر باشی یا وکیل این بنده خدا فکر کرده فقط عوام جز هوادار محسوب میشوند برادر هنرت رو تو زمین نشون بده نمیخاد دهن باز کنی بقیه هنرهاتم بزنه بیرون. کسی که رعایت بازی جوانمردانه را نمیکنه بویی از مرام و معرفت نبرده و با حاشیه سازی میخاد ضعف خوش رو بندازه گردن این و اون. تو که از همه پاک تری راستی داداشت فرزاد هنوزم تو باشگاه براش مسئولیتی که براش ساختی رو داره؟!! اونجا یاد هوادارت هم بودی؟!!
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      قشقایی جان حریفمون نبودیدازهمون دقیقه اول که یزدانی میخواست جومتشنج کنه اون ازکاپیتان تیمتون فوتبالی حریف ترابی نمیشه باخطا متوقف میکنه اون ازمطهری میدونه کنعانی مصدومه تکل خشن میره روپاش درآخرمیخنده همه اینهابه کناردربی قبل حقمون مساوی نبودبردبوداین دربی به حق دربی قبلیمون رسیدیم باگل چه کسی عیسی حالاهی داوروزیروکیل کنیدماهم به هدفمون میرسیم
    • مهیار GB ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      دقیقا. اون کسی که شعور نداره خود مجیدی یه. خیلی این ادم بی کلاسه و عقدیه کلا (و زیراب زن)
    • محسن IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      تو همه جای دنیا مدیران چه سیاسی و غیر سیاسی ازادانه علایقشون رو‌میگن.مجیدی با این سخنان خواست فرافکنی کنه و از زیر مسولیت شکست فرار کنه.بهتر سطح شعور خودشو‌با این حرفها نمایان نکنه .هر چند که از اول هم مشخص بود
    • مخدی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      خداییش حمایت گرده از کیسه خوب همه میدونن سیاره از ستاره بزرگتر و با ارزشتره
    • شهرام IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      زاگرس جان الحق که طرفدار اصیل پرسپولیس هستید تیمی که از بزرگان ساواک به بزرگان خوشنامی چون آذری جهرمی و ... رسیده واقعا تیم مردمی هست
    • hamed IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      عسگری گفت پنالتی نبود؟ دروغگویی رو از کدوم مسئولتون یاد گرفتی؟؟؟؟ خودت میدونی از کی یاد گرفتی. وقتی فلانی میاد و مستقیم به مردم دروغ میگه، شما هم از جانب داورا دروغ میگی!
    • مجید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      ضربه ای که فرهاد مجیدی به این لنگی وارد کرد تا 50 سال دیگه از یادش نمیره. فرهاد مجیدی واقعا دمت گرم و خدا قوت. تو دهنی محکمی بهش زدی. 40 میلیون هوادار استقلال در مقابل این لنگی پشتت وایستادن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      توهین آذری جهرمی به باشگاهی با 76 سال قدمت و توهین به افتخارات این باشگاه و توهین به میلیون ها هوادار استقلال جرم بسیار بزرگیه و صحبت های فرهاد مجیدی کوچکترین جواب ممکن به این توهین بود. باید باشگاه استقلال از آذری جهرمی بابت توهین به 40 میلیون هوادار استقلال در داخل و میلیون ها هوادار در خارج از کشور شکایت کنه. آذری جهرمی دیگه داره بزرگتر از دهنش حرف می زنه و پاشو از گلیمش بیش از اندازه دراز کرده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      وزیر می تونه به صورت شخصی هوادار پرسپولیس باشه اما نمی تونه به صرف هواداری به باشگاه بزرگه استقلال توهین کنه. این کری خوانی نیست این توهین بزرگی به افتخارات باشگاه استقلاله که برای پرسپولیسی های حکومتی یک آرزوی دست نیافتنیه. اگه پرسپولیس یها می تونستند به جای ستاره سیاره بگیرن تا الان دنبالش رفته بودند ولی حیف که عرضه اینکارو ندارن. ضمنا پرسپولیس اصلا نه مکتب داره و نه تمدن. پرسپولیس فقط یک تاریخ سیاه داره با جام های جعلی و مهندسی شده و این ننگ برای پرسپولیسی هاست که مهندسی شده جام می برند و مهندسی شده قهمران میشن و مهندسی شده دربی ها رو می برن و مهندسی شده امتیاز جمع می کنن.
    • مسعود IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      به آذری جهرمی میگم بالاخره تا چند ماه دیگه باید بساطت رو از وزارت جمع کنی بری. اون موقع تو کوچه و خیابون به استقلالی ها برخورد می کنی و اونجا فرق ستاره و سیاره رو بهت نشون میدن.
    • وبسیات رسمی کانون هوداران استقلال IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      خبر ورزشی کانون مجازی رسمی باشکاه استقلال با 500 هزار فالور کاری به نتجه باری ندارم بازی قبل ان شش بر سه تیم رقیب شکست خورد و بهترین بازیکن تیم بیروزی اکبریان بود که اک بنلاتی قایدی رو کرفته بود شک نکنید سنکین ترین شکست تیم خاص حکومتی رقم میخورد حرف ما استوری کثیف جهرمی هست من هودران رو ارم کردم نکدارید تو این شریط کرنا تجمع حداقل صد هزار نفری جلو مجلس جلو درب وزارت ورزش و دفتر شخصی جهرمی کثیف شکل بکیره این یک اخظار رسمی هست اکر تا سه روز دیکه مجلس شورای اسلامی جهرمی کثیف رو تو مجلس نخواهد شک نکنید قبل از انتخبات ایت تجمع جدی خشن به سود سیستم نیست بس خبر ورزشی محبت کن به امنیت ملی به ریس مجلس به ریس بلیس تهران خبر دهید قانونی یکیری کنند هر کونه بماید جبران نایدیز شاید خود خبر ورزشی هم نقش داشته باشه جدی بکرید من و دوستان جو رو ارم کردیم تا قانونی بیش بره نکدارید سکانس فیلم شناه براونه تو استخر واقیی جلو وزارت ورزش و دفتر رسمی جهرمی لاشی زاده تکرار بشه
  • حامد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از کوزه همان برون تراود که در اوست. شما یجای دنیا رو پیدا کن یه مسئولی کری خونده باشه و سرمربی حریف از زور باخت بهش توهین کرده باشه! خب راست گفته جهرمی! چرا این ستاره ها یهو اومد؟؟ :))) چی شد یهو از اول دوتا بود :))) جوابش فقط عقده ست.
    • مانی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      از این به بعد به جای اینکه بگیم اول مرغ بود یا تخم مرغ باید بگیم اول استقلال بود یا ستاره هاش
    • غضنفر IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      دوست عزیز به نظر من درست نیست که یه وزیر برای چند میلیون هوادار رقیب کری بخونه! کری مال هوادارای معمول دو تیمه نه افراد شناخته شده.
    • آل بابا مسعود IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      وقتی مردم میگن لنگ حکومتیه یعنی همین تبریک به تیم دولت نشان این ورق نیز بر اوراق پرافتخار جعل و تقلب ولابی و مافیا و...... اضافه شد حق نگهدار
  • کیسه سوزززززز IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    نادی الکیسه دنبال بهونه بود که پیدا کرد. منم معتقدم دلیل این همه بی برنامگی و بی تاکتیکی تو کیسه وزیره و اصلا ربطی به کادر فنی نداره.
  • محمدم IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    جوووووونم آذری جهرمی کیسه سوووووووووووووووز
    • با افتخار استقلالی ام IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      پس قبول دارید ..لنگ حکومتی هستید... چهل ساله که فوتبال ایران در سایه لنگ حکومتی لست..تین افتخارات پوشالی رو فیفا زیر سوال برده ..چون سیاسی است..
    • مهدی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      با افتخار پرسپولیسم چه وقتی شاه بود این تیم پرسپولیس بود چه وقتی انقلاب شد بازم پرسپولیس موند اسم این تیم چون مردم پرسپولیس بهش میگفتن و حاضر نشدن اسمش تغییر کنه الان میشه بگی چجور تیم مردمی هستید که با عوض شدن دولت اسم تیمت عوض شده
    • لنگ IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      تیمی که اسطوره اش محمد خانی , درخشان , شیث رضایی , نصرتی و ..... است , خدایش تیم خیلی داغونی است
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    یه وزیر بعد از باخت تیم رقیب اینجوری حرف نمیزنه،آقای جهرمی زشته،به رقیب احترام بزاریم
    • حقیقت تلخه IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      من پرسپولیسی و استقلالی نیستم اما احترام به رقیب رو در پوستر باشگاه استقلال قبل از بازی دیدیم؛ وقتی خودتون باد می کارین ، طوفان درو میکنین!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آذری جهرمی کیسه سوز . آذری جهرمی به عنوان یک هوادار پرسپولیس حق کری خواندن دارد .
    • کانتونا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      این اقا خودشو کاندید ریاست جمهوری کرده قهرمانی های استقلال وستاره هاشو دروغ میپنداره خدا وکیلی لیاقت رییس جمهوری رو داره با این اوضاع سایر نامزدها این استوریو گذاشته تا حد اقل رای های پرسپولیسی های ساده دلو بگیره بابا مسهود 2
  • محمود IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    مجیدی این چندروزه از بازیکنایی که وزارت براش گرفته شاکی بود،حالا بماند اینکه وزارت براشون بازیکن میگیره خودش نشون دهنده خیلی چیزا است.ولی انگار یادش رفته ایشون تو نیم فصل اوج هنر و سوادش گرفتن آرمان رمضانی بوده
  • به به IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از ادم های کوچک جز توهین توقعی نیست
  • چی بگم US ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    فرهاد کم آورد.
  • گلات IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    پرسپولیسم‌ اما نباید این کارو میکرد ولی ولی ولی خود استقلالیها قبل بازی میان خودشیرینی میکنن و جنجال به راه میندازه
  • انتقام IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اه مادر عیسی
  • محمد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    عاشقتیم شاه فرهاد حمایت حمایت فدای سرت داور و فدراسیون و .... انتخابات بیاد دولت کثیف فوتبالی را بندازیم بیرون و شاهد مردانگی باشیم انشالله
    • احسان IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      خیلی طنز خوبی بود ، شاه‌فرهاد !!!! :))))))
    • حق گو IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      همونجوری که مردم دولت کیسه کش احمدی نژاد رو انداختن بیرون از روزی که احمدی نژاد رفت پرسپولیس ابر قدرت فوتبال ایران شد، نه از زمانی که این دولت اومد
  • سرخ US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    پرسپولیسی ام اما متاسفم برای تیمم که با زمین افتادنهای عربی! بازی رو از زیبایی می اندازند. خصوص حامد لک که خیلی کثیف و به دور از جوانمردی در تمام بازی ها وقت کشی میکنه. پرسپولیسی باید جوانمرد باشه، اما خیلیهاشون نیستن. همه که کریم باقری نمیشن.
    • محمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      قشنگم مشخص شدپرسپولیسی هستی چطورضربه وریارابه صورت ندیدی. عدم رعایت بازی جوانمردانه راکه مربی دستورش رادادندیدی. تکل های مطهری ویزدانی راندیدی. فقط وقت کشی بی موردلک رادیدی؟؟؟؟
  • MGH IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اینم میدونه این دولت و وزراش پشیزی واسه کسی ارزش نداره و هیچ نهادی هم پشتش نیست راحت هر چی از دهنش در نیاد نثار میکنه. دوره مموتی کسی وجود داشت اینطوری با دولتش حرف بزنه؟؟ این وزیره هم دیگه داره شورشو در میاره.
  • امیر حسین IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    فرهاد مجیدی خیلی بی ادبانه برخورد کرد واسه همین میگن سر مربی این دو تیم استقلال و پرسپولیس باید تجربه و شخصیت داشته باشند خیلی بد صحبت کردی جناب مجیدی متاسفانه هم بازی رو باختی هم اخلاق رو
  • شهرام IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    خوب من نمیتونم قضاوت کنم قضاوت با خودشون
  • امیر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    جک تری دی هوچی گر و پررو
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آقای مجیدی فکر نمیکنی به جای اینکه به کری خوانی های اشخاص اهمیت بدی باید به خودتو ضعف تیمت اهمیت بدی ؟ به جای این حرفا به فکر برطرف کردن ضعف تاکتیک هات باش و پس از باخت بیا مردو مردونه به هوادارهای تیمت بگو بد بودیم عذرخواهی میکنم و سعی میکنیم تلاشمون رو بیشتر کنیم نه اینکه به استوری و کری خوانی اهمیت بدی و با این کارها میخوای ذهن هوادارهای استقلال رو از ضعف های خودت دور بکنی . و دست آخر میزان شعور هر انسانی منش و رفتار اوست وقتی شما وزیر یک مملکت رو چه خوب چه بد بیشعور خطاب میکنی قطعا از بیشعوری خودت هست بیشعور جان
  • رضابرزویی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    دمت گرم فرهادخان فدایی داری عشقی عاشقتم
  • لنگ حکومتی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    این برد مبارک وزارت ورزش و وزار و دولت و..
  • x IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    دست جهرمی درد نکنه، نه توهینی کرد نه چیزی، آقای فرهاد مجیدی بی جنبه شما خودت یادت رفته پرسپولیس به اولسان باخت ورداشتی کری خوندی تو پیجت، جهرمی هم آدمه دلش میخواد کری بخونه، عوض اینکارا برو تیمتو جمع کن از وقتی که کمالوند رفته یه مساوی هم نتونستی بگیری :)))))))
  • با افتخار استقلالی ام IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    مسیر قهرمانی رو داور و کمیته انصباطی هموار میکنن..اگر بعد از بازی لنگ با سپاهان رای کمیته انصبلطی صادر می شد و داور پنالتی قایدی رو می گرفتن..وگرنه تیم لنگ حکومتی موقعیتی نداشت....پروژه دل شاد کردن یه عده قلیل در کشور بخاطر مصالح سیاسی در کشور..!!
  • ایران IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    وزیر هم مث همه مردم ی کری بجا و بانمک گفته، اینجور کری ها راه بیفته بهتره تا فحش و ناسزا! بر عکس سخن خود فرهاد بسیار بی ادبانه بود.
    • :) IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      دوست عزیز حرف شما کاملا متین و روشن فکرانه هسش اما نه در مملکت ما، مگه ما مردم عادی به وزیر و وکیل و بزرگترش میتونیم علنا نقد کنیم؟ تو مملکت ما ازادی بیان و ازادیای دگ هسش؟ شما میتونی از گرونی بدبختی‌فقر و اینچیزا صحبت کنی و پست بزاری؟ در جایی وزیر هم حقوق شهروندی داره که تو اون کشور حقوق شهروندی وجود داشته باشه، در واقع این اقای وزیر به اصطلاح طرفدار پرسپولیس فردی شبیه به شجاع خلیلزاده هسش و داره موج سواری میکنه، امان از مردم جوگیر و فراموشکار. پ.ن. از ماست که برماست.
    • پیام پرسپولیسی CA ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      در جواب :) باید اگه از وضعیت هر چیزی مثلا ازادی های موجود راضی نیستی و قصد اصلاح آن رو داشته باشی، اصل مهم و اولیه اون اینکه نقد منصفانه داشته باشی.مثلا شما گفتی نمیشه تو کشور به وزیر و وکیل انتقاد کرد ولی تقریبا هر روز داره حتی تو صدا و سیما این کار انجام میشه! همین امروز هم که مربی با ادب که یه فرد عادیست جلوی میلیونها بیننده به وزیرکشور توی صدا و سیما همون کشوری که گفتی توهین کرد.با دروغ نمیشه به حقیقت رسید....
  • مهناز IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آفرین آقا فرهاد جواب این به اصطلاح وزیر همین است که شما گفتی درود به شرفت
  • کابوي موج سوار IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اين آذري جهرمي با اين کاراش فقط و فقط قصد داره راي پرسپوليسي ها رو براي سالهاي آينده که قصد داره نامزد رياست جمهوري بشه از الان جمع کنه. وگرنه تو هيچ دوره اي هيچ وزيري اينقدر سبک نبوده که اين هست.
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    تبریک به همه .دم اذری جهرمی هم گرم ،ادب مربیشون از فرهنگ باشگاهشون نشات گرفته ....
  • میلاد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آقایان شما که حنجره خودتان را سال 96 برای روی کار آمدن این وزرا بی سواد پاره کردید و خربزه دلار ۱۰۰۰ تومنی و کنسرت رو خوردید باید فکر اینجاش رو هم می کردید.نوش جان . برین روی تمرین تیم کار کنید .
  • علی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    خلایق هر چه لایق. وزیری نالایق در طول وزارتش بلائی نبوده که سر ملت نیاره عوضش هر دفعه با یه استوری گوش نصف مملکت رو مخملی میکنه. باشه خوشحال باشید که این جوونک استوری گذاشته ضد استقلال. خدا رو شکر رئیس هیات مدیره ای که چند ساله خون استقلال رو تو شیشه کرده که فسادش معلوم شد. اینها همه قطعات پازلی هست که بعدها کامل میشه.
  • ali IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    این آقای وزیر مثلا محترم سال دیگه که وزیر نخواهد بود بیاد استوری بگذاره اونوقت می بینه که کسی اصلا داخل آدم حسابش نمی کنه
  • شاهین IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اقای مجیدی من هم از باخت ناراحت شدم و البته از داوری بد تاثیرگذار اقای اکبریان ولی این جور حرف زدن در شان سرمربی تیم استقلال نیست متاسفان همه میدونیم چند ساله عواملی مستقیم وغیر مستقیم در تضعیف تیم نقش داشتند که قطعا عدم حمایت پیشکسوتا وعوامل داخلی وتفرقه بین خود استقلالیهاهم نقش مهمی داره واما اقای وزیر جوان از این که کری میخونی مشکلی نیست بخون ولی نوبت شما هم چند ماه دیگه تمومه منم موافقم اصلا حرف شما درست اینا اصلا سیاره هست ولی شمات چرا قرن تموم شد واین سیاره رو نگرفتید اخه میدونید چیه شباهت ستاره با سیاره چیه؟؟/شما که باهوشی بگو....به مخت فشار نیار من میگم هردو شون دورن وغیر قابل دسترس البته برای شما ...ما که بهش رسیدیم حالا اسمشو بزار سیاره ستاره ماه اصلا هرچی تو بگی..بهش برس بعد اظهار نظر کن.....
  • javad US ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    Majidi kareh zeshthy kardeh va bayad maezerathkahy konad, harkasy azad hast eshsasateh khodash ra begoyad hata Vazir? Majidi az jayeh dighar narahat hast, Majidi bejayeh in Harfha beravad Gholampour ra dorost konad, ke moraby perspolis ham boudeh onvaghat hamchin kareh zeshthy mikonad
  • احمد US ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    وقتی وزیر پخته نیست و تجربه نداره مستقیم از سرکلاس درس برداشتنش گذاشتن وزیر انتظاری هم ازش نیست دیگه
  • ایرانی DE ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تمام صحبت های آقای مجیدی در جواب این آقای وزیر بی شخصیت انسانی و ورزشی درست و خیلی کوتاه و خلاصه و محترمانه و بجا بود . این آقا وزیر نه برای اولین بار, بلکه بارها و بار ها, بعنوان یک فردی نا متعادل, مانند تیم وابسته دولتی خودش, شخصیت واقعی و بی فرهنگی خود را دوباره در مقابل چشمان همگی جامعه ایران بنمایش گذاشت. برای دولت آقای روحانی باید تاسف فراوان خورد , که چنین افرادی بی شخصیتی را بعنوان وزیر تا این حد وقاحت کلمات و با بی فرهنگ بودن ایرانی در کابینه خود بعنوان و برای سوء استفاده یک ابزار سیاسی در ورزش و در فوتبال (فقط آوردن رای در انتخابات...) و فقط برای تحقیر وتوهین کردن به میلیون ها طرفدران تیم مقابل انتخاب کرده است و همچنان هم سکوت میکند !!! بازی فوتبال یک بازی است و در آن برد و باخت برای هر تیمی وجود دارد, چرا دیگر این همه آتش افروزی و کینه توزی درونی و براه انداختن شکاف ها در جامعه و آن هم فقط برای منافع یک تیم فوتبال ؟ اینجا ایران من است ! آقای رئیس جمهور محترم, جناب آقای دکتر روحانی: این بود و میباشد شعار واقعی"دولت اعتدال جنابعالی" با این وزیران "ارتباطات..." و "ورزش..." ؟
    • محمد IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      خوب ایرانی خوبه اول برگردی به اول بازی که باشگاه کیسه با عث تنش شد دوم وزیر باشه یا هرکی یه زندگی شخص داره که میتونه مثل هر فردی که تو جامعه هستش زندگی کنه چطور وقتی نوه امام پست توهین امیز علیه پرسپولیس میزاره یا از تیم کیسه حمایت میکنه صدای کسی درنمیاد سوم فوتبال درسته برد و باخت داره اما طاقت باخت داشتن خیلی مهمه که کیسه کش جماعت جدا از جنبه برد که نداره طاقت باخت هم نداره همین وزیر که اینجور کوری میخونه باعث شده که کیسه امسال اسپانسر داشته باشه و قرارداد میلیاردی با شرکت مخابراتی برای استقلال بسته تا بتونه هزینهای ریخت پاش خودش را دربیاره و اگه همین وزیر نبود این تیم نهایت درامدش از پول کیسه فروش و اختلاسگر میشد ویا با گرفتن اسپانسر ادامس پرستو درامد کسب میکرد پس وزیر هم کارش را انجام داده و هم حق زندگی و ابراز علاقه به تیمش را داره مثل نوه امام
  • محمد رضا IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    خدا وکیلی قد و قواره فرهاد مجیدی اصلا به مربی گری استقلال نمیخوره. ایشون اگه نگران تماشگراست باید استعقا بده. بدبختی مملکت ما اینه که کارای بزرگ رو به آدمای بدون رزومه میدن
  • ایرج IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اقای مجیدی شما به عنوان یک استوره ،وقتی به یک مامور راهنمایی جسارت نمودی وبدون هیچ مجازاتی به کارت ادامه دادی ، جواب خدارا چگونه خواهی دادوبه یک هوادار انهم یک وزیرمملکت توهین میکنی،واقعا تاسف تاسف برای شما استوره!!!
    • محمد IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      استوره کدوم سیاره هستن ایشون ؟؟؟؟؟
  • فری عشقی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    عشق آقای جهرمی کیسه سوز بزرگ! !!! جالبه قبل از باز باشگاه نادی الستقلال در پوستر بازی ستاره لوگوی پرسپولیس رو برداشت!!! و حالا ما میگیم این ستارهآیی که برای چهار جانبه بنگلادش و امجدیه چسپوندی نه فیفا و نه ای اف سی و حتی خوده مجیدی هم قبول نداره ! این دیگه سوزش نداره نادی الستقلال !!! عیسی جان سلام رسوند!!! خخخخخ
  • اس اس 2ستاره IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اقای مجیدی اصلا نیازی به واکنش نبود ونباید اعتنا میکرد اخه چون عقده این 2ستاره استقلال حالا حالاها این وزیر را ازار میدهد .
    • تاج تیمی که بعد از انقلاب منحل شد CA ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      همین اقاااای مجیدی که میگی، خودش هم قهرمانی تون رو قبول نداره چون چند وقت پیش بود که گفت تنها بازیکن ایرانیست که دستش به جام باشگاهای اسیا رسیده پس لطفا...
  • درود بر پرسپولیس درود بر آقای جهرمی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    درود بر پرسپولیس درود بر آقای جهرمی کسی که بلد نیست حرف بزنه فرهاد مجیدی هستش ۲بازی داره میبازه از ترس اخراجش نمیدونه چکار کنه
    • علی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      واقعا شیر فرهاد درست گفت.. ناز شصتش.. تیم لنگ کلا یه موقعیت داشت وگرنه تو بازی هیچی نبود.. تاحالاش هم با کمک همین بابا مسعود و داوراش و وزیرای لنگی میبرده.. ولی دیگه روزای اخره شونه
  • کیسه سوز IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    جناب وزیر مگه نمی بینی دنبال مقصرند الان گیر به تو دادن اصلا تو همه باخت اس دق لال تو مقصری حتی با ذوب اهن
  • اسدی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    کمی تربیت وادب بد نیست !!! حالا خواسته یا شوخی بکنه یا کری خوانی کرده !!!جناب مجیدی ایشان وزیر مملکت است وادب حکم میکند که تربیت وادب را رعایت کنید !!!!جنبه هنگام باخت معلوم میشه ونه در زمان برد وگل وبلبل بودن
    • علی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      وزیر مملکت باید کمی شخصیت داشته باشه نه مثل این وزیر میانسال که در سطح یک کودک پنج ساله کری میخونه
  • شیخ شیرین فرهاد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    راستی آقای مجیدی از عکس شیخ امارات چه خبر؟
  • امیر GB ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اگه شعور داشتن الان مملکت اینجور فلاکت زده نبود فرق نمیکنه چه برا ابی کری خونده باشه چه برا قرمز برو مملکت رو درست کن
  • محمد IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    شما خودتون قضاوت کنید، کسی که به طنز و کری میگه به نظرم اون دو ستاره، سیاره هست، بی ادبه، یا اون که به وزیر مملکت، نه، بلکه به یک انسان دیگه، می گه بی شعور، بی ادبه؟!
  • بابا مسعود IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تا بابا مسعود هست خوش باشید لنگیا دیگه وقتی نمونده .
  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    واقعا شیر فرهاد درست گفت.. ناز شصتش.. تیم لنگ کلا یه موقعیت داشت وگرنه تو بازی هیچی نبود.. تاحالاش هم با کمک همین بابا مسعود و داوراش و وزیرای لنگی میبرده.. ولی دیگه روزای اخره شونه
  • محمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    جواب اونایی که میگن حق استقلالو خوردن تو ایران حقشو می خورن همیشه میبازه تو آسیا چرا 6 تا 6تا میخوره و آبروی ایرانو میبره؟
  • مرتضی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اصلا بهتر است لیگ را تعطیل کنید و جام را هرسال به پرسپولیس تقدیم کنید. اینطوری وقت هواداران و تیمها را هم نمی گیرید و از هزینه های اضافی هم جلوگیری می شود. کاملا تابلو است که همیشه می خواهند تیم مورد نظرشان قهرمان شود.
  • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    من کاری با برد یا باخت ندارم ولی مجیدی راست گفته که باوجود این وزرا ست که مملکت اینطوریه ان شاا.. با رییس جمهورو وزرای انقلابی کشور پیشرفت کند در همه زمینه ها
  • شمسعلی. AE ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اتفاقا ایشان یکی از بهترین وزیران دولت روحانی بوده و هست این را در آینده می فهمید در ضمن باخت استقلال به آقای جهرمی هیچ ربطی ندارد استقلال از نظر فنی مشکل دارد ولی بزرگنمایی استوری ایشان یک فرار رو به جلو از طرف مجیدی و کل باشگاه است چون جوابی برای این دو شکست ندارند
  • حسن IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    ازدیروزتاامروز همه کامنت هاراکه نگاه کنیدمی بینید که استقلالی هادارند می سوزند!اون ازغلامپور که مثل اوباش می پره وسط میدون واین هم ازادبیات مربی شون !همه جای دنیا سیاسیت مدارها ازتیم های موردعلاقشون مایت می کندوکری می خوانند .
  • استقلال قهرمان IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    درود بر فرهاد مجیدی انسان با غیرت و با تعصب و رک گوی استقلالی... وزیر که اصلا ارزش صحبت کردن نداره چون فقط خودش را زیر سوال برد! این باخت به اون تساوی نیم فصل اول خیلی ارزش داشت چون در بازی رفت استقلال همش تحت فشار بود و برنامه تاکتیک خاصی نداشت و فقط روی خلاقیت گل زد ولی در این بازی مالکیت بازی بیشتر در اختیار استقلال بود پرسپولیس به جز یه موقعیت که اونم بادفع ناقص مظاهری گل شد هیچ حرفی برای گفتن نداشت! متاسفانه جدای از پنالتی و بدشانسی که توپ رو دفاع از روی خط در آورد بازیکنان استقلال هم جدیدا خودزنی میکنن و موقعیت های صددرصد رو مثل دیاباته براحتی خراب میکنن! بازیکنان استقلال این بازی رو باید فراموش کنن و با روحیه و تمرکز حیفه این همه موقعیت از دست ندن چون قانون فوتبال هست این همه موقعیت از دست بدی با یک موقعیت گل میخوری و میبازی! دقیقا مثله این بازی و بازی قبلی با ذوب آهن که مالکیت و موقعیت آن چنانی نداشتند و از محدود موقعیت خود استفاده کردن! ضمن خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان استقلال امیدوارم این روند عدم تمرکز گل نزدن بازیکنان از بین بره تا فرهاد مجیدی عزیز مهره سوخته نشه
  • علی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    با سلام وزیر محترم کشورم شهر وندی است که حق اظهار نظر دارد استقلالی ها باختند بد هم با ختند می خواهند زمین و زمان متهم کنند خوش شانس بودن پنالتی نگرفت اولا پنالتی نبود دو ما اگر پنالتی می زدند بی شک گل نمی شد در ثانی اگر گل می شد پیروزی 6 یک می برد پس خوشحال باشید واقعا پیروزی زیاد قهر مان شده کاری کنند استقلال حد اقل این بار جز 6 تیم اولی باشه اشااله شما بگیر ما شااله
  • امین بدیعی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    جناب مستطاب عالی ، فرهاد خان مجیدی ! از قدیم و ندیم گفته اند عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کج است ! جنابعالی وقتی یک ترکیب ساده بازیکنان را نمیتوانی بچینی یا با انتخاب نامناسب کاپیتان برای تیمت اعصاب بازیکنان را خرد میکنی و فکر میکنی قدرت نمایی کرده ای بعد از باخت هم نباید صغری کبرب بچینی حالا طرفداران استقلال میفهمند آقای کمالوندی در استقلال چکار کرد و شما در غیاب ایشان چه کارهایی نمیتوانی انجام بدهی
  • ابد IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    به همین دلیل استقلال با مجیدی هیچ چی نمیشه هر وقت مرد شدی و باختت و گردن گرفتی و رفتی دنبال رفع عیبت اون موقع میشه روت حساب کرد تو الان با آوردن اسم وزیر از زیر فشار باخت شانه خالی کردی ولی تو شش بازی گذشته یک برد اونهم با پنالتی داشتی!!! اونم تقصیر وزیره؟؟؟
  • علی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اصا ولش کنید با ۱۵ امتیازم ک تو اسیا صعود کردند اونم وزیر تو زمین بازی میکرد
  • علی GB ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    یکی به من هم بگه اصلا معنی اینی که وزیر گفته چیه؟
  • علیرضا دوست ایرانی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    عزیزان فرهاد مجیدی آدم محترمیه اما شاه نیست. استقلالی با این القاب، یه مربی شاهکار نمیشه. بعد اینقدر میگید پنالتی نگرفتن. گیریم که میگرفتن و گل میشد. انصافا دربی قبل رو به یاد بیارید. استقلال دقیقه 2 گل زد و بعدش 2 بر 1 عقب افتاد و تا آخر بازی لوله بود. احمد نورالهی فقط 2 تا گل خالی نزد. دقیقه 10 عارف غلامی از استقلال باید 100 در 100 اخراج میشد. خدا شاهده جا داشت که 4 بر 2 ببره اما 2بر 2 مساوی شد با اقبال استقلال. واقعا فکر میکنید مساوی حق استقلال بود؟ این از بازی رفت. حالا گوش کن بگذارید یه قیاس کنیم: تیم ذوب آهن ۳ رده تا انتهای جدول فاصله داره و دیروز هم به گل و گهر باخت. و همین ذوب آهن هفته قبل ۲ بر صفر استقلال رو برد. سپاهان صدر جدوله و هفته قبل لوله بود در مقابل پرسپولیس و به زحمت دقایق آخر گل مساوی زد. با این تفاسیر به نظر شما بازی پرسپولیس استقلال باید چند چند میشد دیروزز؟ من منتظر نتیجه تاریخی ۶ بر صفر بودم. برید خداتونو شکر کنید.
  • ناشناس IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    موقعی که پرسی بدهکاره همین وزیرا هیچ کاره هستند و به موقع طلب بازیکنان را نمی دهند .و میرند شکایت می کنند متاسفم .
  • شهلا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    پرسپولیس هیچ وقت جوانمردانه بازی نمیکند از عربها یاد گرفتن با کوچکترین برخورد ولو میشن تو زمین ....بعدش آ قای جهرمی یک وزیر است چه ب کری خوندن در شان یک وزیر نیست ...وپرسپولیسی ها بدون ک اولین تیم ایران استقلال بوده پس همیشه استقلال سرور پرسپولیسه ....زند باد استقلال دورود بر فرهاد مجیدی ....تا کور شود هر آ نکه نتواند دید
  • 0098 IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    امان از کیسه و مربی کیسه همیشه کم میارند میندازن سر بقیه اگه توپشون به تیرک بخوره میگن زمین کجه اون قایدی تون هم کوچولوست به هر که میخوره مثل سفره میشه یک مشت پاستیل آوردین تو بازی به جای بازیکن اول ایراد خودتون رو برطرف کنید بعدش به زمین و آسمان چنگ بزنید
  • *55 IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    ای کاش استقلال از لیگ برتر حذف بشه یک فصل کیسه ها رو نبینیم لیگ برتر مثل لیگ قهرمانان آسیا نیستش بلکه قویتر از اونه و عرضه میخواد که امتیاز بالاتر بگیری این بازی الاهلی و کیسه نیست که شوت شانسی بزنی گل بشه الهی که سال بعد استقلال به لیگ قهرمانان آسیا صعود نکنه که پیش همه تیم های لیگ برتر ننونه کری بخونه
  • سیدرضا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    از وزیر دولت بسیار موفق امید که تونستن در این هشت سال اوضاع اقتصادی مملکتو سروسامان ببخشن میخوام از این به بعد هنگام دیدن دربی عینک یو وی دار بزنن تا مبادا نور این ستاره ها چشم سرشو هم مثل چشم دل نابیناشده از حسادت کور نکنه
  • جواد DE ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    استقلالیها غصه نخورن شما تحملتون زیاده یه بار 6تا خوردین از پرسپولیس چیزیتون نشد اینم تحمل کنین زود فراموشتون میشه منم دعا میکنم
  • شهمیر عابدینی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    چقدرفرهادمجیدی بی ادب هست ان شخص فقط نظرش را گفت ویک کری ای خواند
  • هاشم IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    به شعور مخاطب احترام بزارید وزیر ورزش طرفدارکیه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی