نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمله شدید فرهاد به آذری جهرمی و کنایه به بُرد پرسپولیس/ دیگر روی جام حذفی تمرکز می‌کنیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال گفت تیمش در دربی در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس عمل کرده است.

خبرورزشی -  مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز نشست فرهاد مجیدی در پایان دربی ۹۵ اظهار داشت: باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.

فرهاد مجیدی هم در نشست خبری‌اش گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. موقعیت‌های ما خیلی از بهتر پرسپولیس بود. آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کرده و برنده شدند. دربی همین است و هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. اگر داور پنالتی می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به استوری آذری جهرمی درباره ستاره‌های قهرمانی استقلال در آسیا گفت: همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌دانند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند. امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزیر باشد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی بار دیگر با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، جریان بازی را عوض می‌کرد. به غیر از مسئله پنالتی، بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

وی درباره اینکه استقلال باز هم موقعیت‌های زیادی از دست داد و حریف به راحتی پیروز شد، گفت: واقعیت همین است، باید بگردم و مشکل تیم را پیدا کنم. متأسفانه پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمرکز نداریم. موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما استفاده نمی‌کنیم. پرسپولیس از تک موقعیتش استفاده کرد و به پیروزی دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا سیاوش یزدانی از ابتدای بازی عصبی بازی می‌کرد، گفت: من عصبانیتی از او ندیدم!

مجیدی در مورد علت بازی نکردن بابک مرادی در ترکیب استقلال یادآور شد: مرادی روز قبل از بازی با ذوب‌آهن از ناحیه عضله دوقلو پا دچار کشیدگی شد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. این بازیکن دو سه روز با ما تمرین کرد، اما آمادگی صد درصد را نداشت.

وی درباره اینکه استقلال با شکست در دربی از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماند و چه برنامه‌ای برای ادامه فصل دارد، گفت: تمام تمرکز و نیروی‌مان را برای جام حذفی می‌گذاریم. چهارشنبه بازی مهمی با ذوب‌آهن داریم. شکست برابر پرسپولیس به شخصه برای من است، چرا که در دوران فوتبالم زیاد تجربه نکرده بودم. در جام حذفی با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر با این سؤال روبه‌رو شد که چرا برخی از بازیکنانش عصبی بازی می‌کردند، گفت: شرایط بازی به سود ما بود، اما برخلاف آن گل خوردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. شاید به این خاطر بازیکنان عصبانی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوزززززز IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    وضع مملکت اگه به اینجا رسیده بخاطر امثال شماست آقای پودری و رانت گیر ارز دولتی. اگه با امثال شما برخورد میشد الان این همه ی کری کوچولو رو اینقدر بزرگ نمیکردی و گردن همه نمینداختی. استقلال اصلا تاکتیک نداره و متکی به قایدی هست که دیدی با گرفتنش هیچ کاری نتونستی بکنید
  • مهرشاد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    تو خیلی با شعوری شعور مکتبتون رو توی مشت و جفتک های غلامپور دیدیم راستی به قول جناب خان آخییییییییییش داروی از آلمان آورده سلطان جک تری دی اثر نکرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مجهول الهویه ZA ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اینقدر بیخودی سخنرانی نکن. باشه پنالتی بود نود دقیقه وقت داشتی حمله کنی. مگه به بهترین خط حمله آسیات نمی نازیدی پس چی شد؟؟ اگه پنالتی بود به هند مجید حسینی که توپ و با دست انداخت بیرون در. دیگه از گل زودهنگام محمد نوری چی بگم!!! که مظلومی شب اومد تو برنامه ورزش دو و گفت تا آخر بازی وقت داشتند گل بزنند میخواستند بزنن!! کارهای وزیر ارتباطات هم به پرسپولیس مربوط نیست. اون فقط تصمیمات شخصی خودشه.
  • محمود DE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    مجیدی این چندروزه از بازیکنایی که وزارت براش گرفته شاکی بود،حالا بماند اینکه وزارت براشون بازیکن میگیره خودش نشون دهنده خیلی چیزا است.ولی انگار یادش رفته ایشون تو نیم فصل اوج هنر و سوادش گرفتن آرمان رمضانی بوده
    • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      تو کل بازی یه موقعیت داشتین خخخخ . داورم که مثل همیشه پنالتی صدرصد استقلال رو نگرفت
    • حسن IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      مجیدی خودش تیمش به حاشیه برده حالا میخاد از اون فرار کنه وقتی بازیکنان الان تیم ش رو به پشه تشبیه میکنه وقتی بجای مسائل فنی مثل بچه ها کری میخونه نتیجش میشه این دوم اینکه آذری جهرمی حق داره کری بخونه مثل تمام هوادار ها در مورد عمل کردش هم شما آقای مجیدی نباید نظر بدی چون حد اقل اینو میدونم سالمترین وزیر کابینه دولته همین آقای جهرمی به روستای ما اومد وچند روستای دیگه و با ما آب دوغ خیار خورد ومشکل انتن دهی روستا ونت مون خوب شد کاری هیچ یک از وزیر ای دیگه نکردن
  • Soheil58 IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آقا فرهاد شما که دلیل میاری چون خیلی عظیمی از مملکت استقلالین بعد باخت ناراحتن وزیر شعور داشته بزارن کری نخونه،شما که بعد فینال آسیا که چند تا پرسپولیسی از ناراحتی فوت شدن چرا با عکس جامی که با العین گرفتی واسه هموطنات کری میخونی؟
  • ناشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    جون من بگو چه جوری دوپینگ میکردی که وسط لیگ بهت گفتن خداحافظی کن ؟
  • فرهاد تنهاست IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    به تیم رقیب و هوادارانش تبریک میگم پرسپولیس منطقی تر و پخته تر عمل کرد هرچند استقلال نباید بازنده این بازی میشد گذشته از صحنه پنالتی دقایق اول بازی درست همون تک موقعیتی که پرسپولیس بدست آورد آل کثیر گل کرد نصیب استقلال و شیخ دیاباته هم شد اما شیخ بد عمل کرد و توپ رو سوت کرد هوا ! فرهاد تنهاست چون اگر همکاری نزدیک داشت مطمئنا این بازی عارف غلامی فیکس نبود گلی که آل کثیر زد از تعلل عارف و وریا غفوری بود همان همیشگی ! فرهاد آینده دار است اما بداند منصورخان پورحیدری با دهها سال مربیگری باز هم پرویز مظلومی یا دستیاری خارجی را در کنارش روی نیمکت می نشاند فرهاد جان عزیز استقلال جایی نیست که کسی تنهایی بتواند از عهده کارهایش بربیاید استقلال جایی نیست که با موبایل و مشاوره بیرون از زمین و .....بتوانی موفق باشی علی منصوریان هم همین اشتباه را کرد و هم خوش و هم استقلال لطمه دیدند همین فردا دستیاری از پیشکسوتان خوشنام و پخته را در کنارت قرار بده تنهایی تو را آنجایی بخوبی دیدم که در واپسین دقایق دانشگر را وارد بازی کردی دیگر دیر شده بود پسر استقلال
  • حامد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آقای مجیدی برای سرمربیگری استقلال خیلی خامی.کم مونده بود سیدحسین حسینی روبفرستی توبازی فورواردبازی کنه
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    شما با نتایجی که گرفته ای باعث کری خونی پرسپولیسی ها وسرافکندگی هواداران تیمت شدی همین حالا ۱۱ امتیاز عقب هستین اینه که باعث ناراحتی طرفداران تیمتون شده نه استوری وزیر....
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اگه وزرا شعور داشتن ک الان تو روی نیمکت نبودی پشت میله بودی درجریان هستی که چی میگم؟
  • عدالت فوتبال کو IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    هفته قبل سر سپاهانو بریدند این هفته استقلال وهفته بعد تیمی دیگه واین قصه همچنان ادامه دارد ................
    • امیرعلی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      چه جوری سرسپاهانو بریدن هرجنجالومصدومیت بودکه سرپرسپولیس آوردن دنبال عدالت فوتبال نگردوقتی تیمت مقابل تیم۱۵جدول میبازه مقصرکیه؟ مربی یاوزیریاداورنکنه هفته پیش هم پنالتی نگرفتن مشکل ازجای دیگه هست دنبال این قصه بگردید
    • مجهول الهویه IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      لطفا دقیقا توضیح بدید چجوری سر سپاهانو بریدن تا ما هم متوجه بشیم. من نفهمیدم اون تیم که رفت اصفهان و نتونست با برنامه ریزی تا صبح بخوابه و جلو اتوبوسشو میگرفتن و هواداراشو میزدن و به بازیکناش حمله کردن و مصدوم کردن کدوم تیم بود. نکنه سپاهان بود؟!
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    دو تا باخت بدی دوره مربیگری ناتمام بی ادب
  • ss US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    آذری جهرمی از بیت المال حقوق می گیره که وظیفه اش رو انجام بده یا بشینه پای اینترنت و کری بخونه و مسخره بازی و لودگی کنه؟ مجیدی واقعا گل گفت که: امثال آذری جهرمی هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی