حمله شدید سرمربی پرسپولیس به صدا و سیما/ شاخ اینستاگرامی کارشناس تلویزیون می‌شود!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کارشناسی که خودش را مانند شاخ اینستاگرامی معرفی کرده به برنامه تلویزیونی آوردند.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی درباره دلیل حمله خود به رسانه‌ها در نشست خبری قبل از بازی و استفاده از کلمه چیپ نسبت به برخی برنامه‌های تلویزیونی اظهار داشت: ابتدا این برد را به تمام طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. برخی برنامه‌هایی که از صدا و سیما پخش شد خوب نبود. رفتارهای خوبی از طرف مجری  و کارشناسی که برای برنامه آورده بودند انجام نشد. این توهین مستقیم به پرسپولیس بود زیرا کارشناسی به برنامه آوردند که در صفحه رسمی خودش به پرسپولیسی‌ها فحاشی می‌کند و بدترین الفاظ را به کار می‌برد.

وی ادامه داد: این کارشناس برای خودنمایی و برای اینکه از یادها فراموش نشود در صفحات اینستاگرامی با افراد درگیر می‌شود. وی بازیکن تیم ملی بوده اما  چرا باید چنین شخصیتی به برنامه‌های تلویزیونی بیاید تا نظر بدهد و کارشناسی کند. نمی‌دانم این اتفاق برای چه افتاد. یکی دو مجری استقلالی فشار زیادی به داور وارد کردند و گفتند داور پرسپولیسی است.

سرمربی پرسپولیس درباره این که آیا پخش این برنامه‌ها قبل از بازی با فکر و منطق و برنامه‌ریزی شده بود، گفت: نمی‌توانم بحث برنامه‌ریزی را تأیید کنم و بگویم واقعا این کار انجام شده بود. امکان دارد هر مجری به هر حال گرایش‌های رنگی داشته باشد. اصلاً روی این موضوع بحثی نداریم اما در اجرا باید حتماً عدالت را رعایت کند. توقع من هم از مجریان همین است و چیز دیگری نیست. وقتی می‌خواهید یک کارشناس بیاورید، باید وجهه‌ای در جامعه فوتبال داشته باشد، نه این که یک فرد که خودش را شاخ اینستاگرامی معرفی کند و همان را به عنوان کارشناس به برنامه بیاوریم.

گل‌محمدی درباره این که چرا پرسپولیس در این روزها به خار چشم برخی تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده و دل خوشی از این تیم ندارند، توضیح داد: من هم این موضوع را می‌بینم و هجمه زیادی روی پرسپولیس است، اما هر تیمی مشکلات ما را داشت تاکنون منحل می‌شد. با تمام مشکلات موجود از لحاظ امکانات و مالی کار می‌کنیم. یادتان می‌آید مشکلات مدیریتی زیادی وجود داشت و حتی زمین تمرین نداشتیم.

وی افزود: هنوز هم مشکلات مالی زیادی وجود دارد که نه آنها را مطرح کرده و نه در بوق و کرنا کردیم و نگفتیم چنین مشکلاتی داریم.کمترین مبلغ دریافتی در میان تمام ۱۶ تیم لیگ برتری داشتیم، سوالی می‌پرسم؛ فکر می‌کنید از ابتدای فصل تاکنون در لیگ برتر چه مقدار پاداش گرفته‌ایم؟ جواب این سؤال را هم می‌دهم؛ حتی یک قران هم دریافت نکرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس درباره این که قبل از بازی گفتند قرار است ۲۰ میلیون تومان برای برد در دربی به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پاداش دهند گفت: تاکنون هیچ دریافتی نداشتیم، البته قول داده‌اند پرداخت کنند اما مشکلات مالی ما انقدر زیاد است که فکر نمی‌کنم انجام شود.

گل محمدی در باره این که از زمان حضورش در این تیم فقط قول شنیده توضیح داد: در این یکی دو سالی که ما در پرسپولیس بودیم مشکلات زیادی بوده است. برخی از آنها تا حدودی حل شد اما دوباره به وجود آمد. اگر هر تیمی مشکلات پرسپولیس را داشت، نمی‌توانست به موفقیت برسد. به شرف و غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم زیرا از جان خود به خاطر هواداران مایه می‌گذارند.

وی ادامه داد: به عشق پرسپولیس این کار را انجام می‌دهند. برای اعتبار و شخصیت‌شان از جان مایه می‌گذارند و این کار آنها جای تقدیر دارد اما همیشه مقابل تیم‌هایی که فنی و با تمام وجود کار می‌کنند و می‌جنگند، سنگ اندازی می‌شود. هیچ کس دوست ندارد موفقیت‌های پرسپولیس دیده شود.

سرمربی پرسپولیس در باره این که بینندگان تلویزیونی از بازی روز گذشته پرسپولیس و استقلال الگوی خوبی نمی‌گیرند گفت: از خیلی از برنامه‌هایی که به نظر من در باره این مسائل صحبت می‌کنند انتظار دارم در باره بحث‌های فنی صحبت کرده و کارشناس فنی بیاورند. ببخشید که این کلمه را به کار می‌برم اما خود تلویزیون دوست دارد بیشتر از متن و بحث‌های فنی به حاشیه بپردازد. تلویزیون باید زمانش را با برنامه‌هایی پر کند که کسی چیزی یاد بگیرد.

گل‌محمدی ادامه داد: هم در بازی اصفهان که ال‌کلاسیکوی ایران و هم در دربی ۹۰ دقیقه پرتنش و پرهیجان وجود دارد. در این شرایط چگونه انتظار دارید کسی کاری نکند و هیجانات خود را بروز ندهد؟ من این کارها را اصلاً تأیید نمی‌کنم اما بخشی از مسائل طبیعی است زیرا هیجان و حساسیت‌های بازی خیلی زیاد است و امکان دارد تنش‌هایی به وجود بیاید.

وی در باره این که چرا برخلاف لیگ برتر ایران در آسیا چنین اتفاقاتی نمی‌افتد، گفت: این موضوع را قبول دارم. مدیریت تیم، استادیوم و قانون در این مسابقات وجود دارد. روز گذشته به حدی در استادیوم آدم زیاد بود که فکر کردیم بازی با تماشاگر برگزار می شود اما در بین دو نیمه این مشکل را برطرف کردند. برخی از این تنش‌ها به دلیل غیبت تماشاگران است. در سر و صدای تماشاگر خیلی چیزها چیزها گم می‌شود. با توجه به این که سروصدای تماشاگر نیست و استادیوم خالی است، هر کسی هر کاری کند خیلی به چشم می‌آید. این مشکلات متأسفانه وجود دارد، اما خیلی مهم نیست که بخواهیم یک برنامه را به آن اختصاص بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه خیلی از برنامه های تلویزیونی هم به مسائل فنی می‌پردازند، گفت: خیلی از برنامه های صدا و سیما هم واقعا آموزنده است و از آنها استفاده می‌کنم. اما در باره مشکلات و تنش‌هایی که در بازی به وجود می‌آید باید یک صحبت کلی کنم. اگر قانون اجرا بشود هیچ یک از این مشکلات به وجود نمی‌آید و یا به حداقل می‌رسد. مدیریت ورزشگاه، مدیریت زمین بازی و کنار زمین که مربیان هستند اگر اتفاق بیفتد، هیچ گاه این اتفاقات رخ نمی‌دهد و همه چیز سر جای خودش است.

وی در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان تاکید کرد: اگر تعداد عکاسان ، خبرنگاران، همراهانی که متعلق به اسپانسر بودند و... را در بازی روز گذشته جمع کنیم حدود ۴۰۰-۳۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند. این موضوع بد است، از طرفی بحث کرونا را داریم و با مشکل کرونا می‌جنگیم و از طرفی با تیم حریف. همه فشارها روی بازیکنان و مربیان است. باید این مسائل مدیریت شود و با اجرای قانون هیچ وقت این مشکلات ایجاد نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    پنالتی 100 درصدی استقلال دقیقه 3 روی مهدی قایدی توسط محمدرضا اکبریان گرفته نشد و این اشتباه انقدر تاثیر گذار بود که هم سرنوشت کامل این بازی رو رقم زد و هم سرنوشت استقلال و هم سرنوشت قهرمانی لیگ برتر و هم سرنوشت سهمیه های آسیایی. اما برسیم به بازی: اگه این پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 3 بازی گرفته می شد تمامی برنامه های یحیی گلمحمدی به هم می ریخت. چون پرسپولیس اومده بود از ترس مهدی قایدی و مهاجمان استقلال فشرده بازی کنه و فضا به مهاجمان زهردار استقلال نده ولی بعد گل دقیقه 5 مجبور بود که جلو بکشه و در نتیجه فضاهای زیادی برای مهاجمین استقلال باز می شد و استقلال می تونست گل های بیشتری به ثمر برسونه. داوری که توسط بابا مسعود و تیم مهندسی پشت صحنه برای دربی انتخاب شده بود به وظیفه ای که بهش محول کرده بودن بسیار عالی عمل کرد تا این بازی 6 امتیازی رو برای پرسپولیس در بیاره و برای پنجمین بار پرسپولیس رو به صورت مهندسی شده قهرمان لیگ کنن. جا داره تبریک بگیم به مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی، وزیر آموزش و پرورش، فدراسیون فوتبال و شهاب عزیزی خادم، خداداد افشاریان و کمیته داوران، کمیته انضباطی، کمیته
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      همه هوادارن استقلال بدونن با گرفتن پنالتی روی مهدی قایدی، استقلال بدون شک دربی رو می برد و این برد رو با مهندسی از چنگ استقلال در آوردن. همه هوادارن استقلال بدونن که بحث و جدول های آذری جهرمی و حواشی پایاین بازی نباید اونا رو از پنالتی که روی مهدی قایدی به صورت مهندسی شده گرفته نشد غافل کنه. عده ای تلاش دارن که این پنالتی بسیار مهم دقیقه 3 رو که تاثیر بسیار بسیار مهمی در سرنوشت استقلال و در سرنوشت قهرمان لیگ امسال داشت رو به حاشیه ببرن و ذهن هوادارن استقلال رو مشغول حواشی دیگه کنن. همه بدونن این پرسپولیس نبود که استقلال بود بلکه این مهندسین لیگ برتر و مافیای لنگ در خارج از زمین بازی بودن که باعث باخت استقلال شدن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      مهندسی های لیگ برتر فصل 1399-1400: ************************************************************************************************************************ 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). 4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). 7- دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      9- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 3 به صورت کاملا آگاهانه گرفته نشد چون اگه این پنالتی گرفته می شد تمامی برنامه های تیم پرسپولیس و یحیی گلمحمدی به هم می ریخت و اونا که برای بازی فشرده برنامه ریزی کرده بودند مجبور می شدند برای جبران گل جلو بکشند در نتیجه فضای زیادی برای گلزنی مهاجمان استقلال فراهم می شد و استقلال می تونست حتی دربی رو با برد پرگلی ببره. دقیقا یادتون بیاد دربی رفت، که پنالتی رو مهدی قایدی دقیقه 10 رو نگرفتند تا استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو نیفته. (3 امتیاز مهندسی شده). می‌بینید تا اینجای بازی ها، 17 امتیاز مهندسی شده به صورت زیرکانه و مهندسی شده به پرسپولیس هدیه داده شد و شما اگه این 17 امتیاز رو از پرسپولیس کم کنید رتبه واقعی پرسپولیس در جدول دستتون میاد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      در ضمن در مقابل این امتیازات مهندسی شده ای که به پرسپولیس اهدا کردن امتیازات سایر تیم ها خورده شده که باید به امتیاز اونها اضافه بشه. مثلا تا اینجای کار 7 پنالتی مسلم استقلال گرفته نشد که همه این ها مهندسی کردن برای قهرمانی پرسپولیسه. هر فصل همینجوری پرسپولیس رو قهرمان لیگ مهندسی شده می کنن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      اگه پنالتی مهدی قایدی دقیقه 3 بازی گرفته می شد روزگار پرسپولیس سیاه می شد. دقیقا مثل بازی رفت دربی که اگه پنالتی دقیقه 10 روی قایدی گرفته می شد و استقلال 2 بر صفر جلو می افتاد پرسپولیسی های حکومتی با نتیجه سنگینی بازی رو واگذار می کردند
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      دیدنی ترین صحنه در پایان بازی، فریادهای یحیی گلمحمدی همراه با حرکات دست، از بردی که با مهندسی به دست آورده. برای یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی دست بزنید به خاطر این کار بزرگی که کردن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      یکی از تاکتیک های پرسپولیس اینه که به بازیکن ها گفتن هرجا درگیری شد شما همگی بریزید رو سر تیم حریف بعد کریم باقری به عنوان منجی میاد شما رو هل میده و جدا می کنه. اینجوری هم عقده هاتونو روی سر حریف خالی کردید و هم اینکه از کریم باقری در بعد بازی به خاطر اخلاق جوانمردانه تقدیر و تشکر می شه. با یک تیر دو نشان می زنیم.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      - در بازی سپاهان و پرسپولیس جدا از اینکه یک پنالتی سپاهان گرفته نشد، وحید امیری هم باید دقیقه 60 مسابقه کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و پرسپولیس باید 35 دقیقه 10 نفره بازی می کرد که باخت پرسپولیس حتمی بود و این اخراج سرنوشت مسابقه رو تغییر می داد.. (1 امتیاز مهندسی شده). حتما به فیلم بازی رجوع کنید که ببینید وحید امیری باید اخراج می شد و در نتیجه هم در دربی نمی تونست حضور داشته باشه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      وزیر لنگی نمی فهمه این ستاره های استقلال که برای دو قهرمانی آسیا روی لوگو و لباس استقلال هست، ستاره آسمون نیستند که بخوان تبدیل به سیاره بشن. بلکه این ها نشانه و علامت هستند. یکی معنی نشانه و علامت رو به این وزیر لنگی یاد بده. الکی نیست وضع مملکت به این روز افتاده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      یحیی گلمحمدی اگه پایان فصل قهرمان شد به خودش افتخار نکنه بلکه بدونه قهرمانش کردن. مرد اونیه که خودش تیمش رو قهرمان کنه نه اینکه با انواع روش های مهندسی شده قهرمانشون کنن که عرضه می خواد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      عادل فردوسی پور پرسپولیسی شبکه گسترده و باند بزرگی برای پرسپولیسی ها در صدا و سیما ایجاد کرد به طوری که تمامی برنامه 90 که در اختیاز پرسپولیسی ها بود تمامی کسانی که پرسپولیسی بودن اکثرا به عنوان گزارشگر و مجری جذب صدا و سیما شدن. نمونش محمد حسین میثاقی که تا الان برای قهرمانی پرسپولیس از هیچ کاری در رسانه ملی دریغ نکرده. یا گزارشگران پرسپولیسی مثل محمد رضا احمدی که دیشب به طور آشکار حمایت های خوبی در بازی از پرسپولیس انجام داد و اصلا روی صحنه پنالتی صحبتی نکرد و به صورت زیرکانه ای خطاهای پرسپولیسی ها رو کوچک و خطاهای استقلالی ها رو بزرگنمایی می کرد. حالا یحیی گلمحمدی برای فرار از این مهندسی ها اومده به صدا و سیمایی تهمت می زنه که تمامی امکاناتش رو صرف پرسپولیس کرده. یحیی گلمحمدی از روی استیصال داره فرار رو به جلو می کنه. ننگ بر همه مهندسین لیگ برتر.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      این سیرکی که اسمشو گذاشتین لیگ برتر لطفا تعطیلش کنید و از همون اول بگید پرسپولیس قهرمانه و نذارید اینهمه پول بیت المال هدر بره. جمع کنید این مسخره بازی ها رو.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      بعد از برد مهندسی شده، رقص بازیکنان پرسپولیس حکومتی خیلی جالب بود. از اینکه با مهندسی پیروز شده بودند خوشحال بودند چون اصلا فکر نمی کردند بتونن حتی یک امتیاز از استقلال در حالت عادی بگیرن. یحیی گلمحمدی که در پنجم شهریور 1399 توسط فرهاد مجیدی 6 تایی شده بود از این برد مهندسی شده در پوست خودش نمی گنجید.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      الا لعنة الله علی القوم الظالمین
    • پت پستچی دروغگو RU ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      خود آقای خداداد افشاریان در یک بازی استقلال ( تاکید می کنم فقط در ۱ بازی استقلال ) سه گل صحیح استقلال ( تاکید می کنم ۳ گل ) را مردود کردند (عنایتی و نیکبخت و فکر کنم اکبرپور گل زدند) دزدیدند و باعث شدند استقلال امیر قلعه نویی امتیاز از دست بدهد
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      پنجمین قهرمانی جعلی و مهندسی شده مبارک همه لنگیا مخصوصا یحیی گلمحمدی. قبلا پوکر مهندسی شده کردین و الان گلات مهندسی قراره بکنیم اشکالی نداره تاوانش رو یک روزی پس میدین و خدا ازتون نمیگذره.
    • زاگرس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      عجب حکایتی داشتی کل علی ببخشید «کل کیسه»!!! خخخخخ شرط می‌بندم «کیسه مافیای فوتبال ایران»دیشب تا صبح پلک رو هم نذاشته...ادمین عزیز می‌تونستی با چاپ نکردن دردنامه«من میگم هذیانات» کاربر مذکور،کمکش کنی تا زودتر سکته رو بزنه...
    • رایان رشیدی شوش خوزستان IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      فقط میخام ثابت کنم این اقای که این همه نظرات خودش که فکر میکنه درسته خبر ورزشی به دقت به ترتیب براش چاپ کرده فقط تفکرات منفی خودشه که از شدت ناراحتی از باخت استقلال تو این چند.این مطالب نوشته فقط گذینه ۲رو بخونید.داداش رومان برو بنویس اونم تخیولی ....فازت چی بوده...
    • رز سرخ IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      پنالتی 100 درصد:))))))))) توهم بخش جدایی ناپذیر از باشگاه دوچرخه سوارانه! عمو جون شما برو کارشناس انگلیسی برنامه مزدک رو ببین بعد بیا حرف بزن! درضمن خسته نشدی این همه چیزی های توهمی تایپ کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حمید علوی CA ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      اینکه ما بیایم نظر بدیم و بعدش هیستوری پاک کنیم برا خودمون لایک بدیم باعث نمیشه واقعیتها توسط خواننده ی مطالب درک نشه. استقلال ما بی برنامه بود، خیلی بی برنامه. هیجان مثبت زیادی داشت اما برنامه نداشت. حتی اصول پیش پاافتاده ی دفاعی رو هم نمیدونست. ما اگر گل هم میزدیم باز برنده بازی نمیشدیم چون پرسپولیس بدون اینکه به خودش فشار بیاره به ما به راحتی گل زد و به فرض اگر از ما گل میخورد و شروع میکرد به فشار آوردن قطعن خیلی راحت، تیم بدون استراتژی و بدون تاکتیک ما رو شکست میداد. نباید خودمون رو‌ گول بزنیم. تیم ما همینکه گلذخورذ با تعویض‌های هیجانی و احمقانه تمام برنامه ش شده بود سوت کردن توپ توسط یزدانی برای دانشگر و دیاباته که اگر ۲۴ ساعت هم طول میکشید یه دونه گل نمیتونستیم بزنیم. همه ی ما میدونیم دلیل باخت استقلال اشتباهات فنی بود ‌‌میدونیم مقصر چه کسی بود ولی بهتره فعلن بگذریم و ببینیم چی میشه.
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    درصد محمدی چی میگی تو؟ همه برنامه های تلویزیون چره از مجری های لنگی. تازه اگه یک کارشناس استقلالی بیاد چشم ندارین همون رو هم ببینین؟؟؟؟
    • مولر از برلین DE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      صدا و سیما باید هم استقلالی باشد . اقازاده ناراحت می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • اکبری IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      کیسه خیلی می‌بازه و بدرد لیگ برتر نمیخوره کیفیت فنی پایینی داره و باعث شده بقیه تنها هم از نظر فنی افت کنن، هفته پیش از ذوب آهن باخت الانم هم پرسپولیس کبیر.... کیسه خیلی ضعیفه
  • لنگ ورزشی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    آقا یویو، من از طرف میثاقی از شما و آقای فرشچیان عذرخواهی میکنم!!!
  • جام اسنپی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    راستی، تو مصاحبه ات از داوری تشکر نکردی! همکاران از اتاق فرمان اشاره میکنن که شما گفتی داوری که به نفع شما سوت میزنه به وظیفه اش عمل کرده و جای تشکر نیست !!!!
  • آبی عقده ای IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    آخه تا کی باید صبر کنیم و شایستگیهای پرسپولیس و ببینیم که سالیان ساله که سرور و سالار ما شده؟؟؟!!! کاری ندارم که واقعا حقشه، قبول. ولی دیگه بسه، یکمی باید سنگ اندازی کنیم تا نتونه انقدر موفق باشه و به موفقیتهاش ادامه بده :-) :-))
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    لنگیها ۴۳ ساله با هوچیگری توهم دوپینگ ناداوری رانت زیاده خواهی تمامیت خواهی و ... دنبال خرید افتخار هستند و در این راه حق همه تیمها را پایمال می کنند همه مردم حتی نابیناها هم پنالتی واضح استقلال را دیدند که توسط مافیاهای حکومتی لنگی دزدیده شد ... در بازی رفت هم که بازی مساوی شد پنالتی استقلال دزدیده شد ... خیلی جالبه که در هر ۲ بازی رفت و برگشت ۲ پنالتی استقلال دزدیده شد که بازیکنی که خطا کار بود وحید امیری بود ... در بازی رفت هند پنالتی انجام داد و در بازی برگشت پای بازیکن را قلم کرد که متاسفانه مافیای حکومتی لنگی خود را به نادیدن زد ... در هر سال ۲ دربی برگزار میشود که داوران زهر خود را به استقلال می ریزند .... اتفاقا استقلال خار چشم حکومتی هاست .... آدرس غلط ندهید .... ۴۳ سال حمایت کورکورانه از یک تیم را تمام کنید
  • پت پستچی متوهم RU ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    حق استقلال هر ساله توسط مافیای حکومتی لنگی پایمال میشود خیلی جالبه که در بازی رفت هم پنالتی استقلال محمود فکری دزدیده شد و توپ به دست وحید امیری خورد بله اگر حق به حقدار برسد و فوتبال جوانمردانه سالم مهندسی نشده غیر سیاسی غیر رانتی غیر جعلی داشته باشیم باید لنگ سقوط کند و منحل شود منتها سیاسیون بواسطه "سوگولی" بودن این تیم "خاص" چنان از آن حمایت می کنند تا ۱۵ تیم دیگر بخصوص استقلال را نابود کنند
  • پت پستچی دروغگو RU ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اگر زمانی در فوتبال حق به حقدار برسد و قهرمان لیگ پاک و سالم قهرمان شود نه اینکه اینجوری آلوده و غیر فیرپلی و رانتی و مهندسی شده و فراقانونی و دستوری قهرمان شود آنگاه روز نابودی و انحلال لنگ حکومتی است آنروز لنگی ها تاب نخواهند آورد به امید آنروز
  • آبی آبی آبی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    کاملا درست میگه باید تعداد لنگی های رادیو تلویزیون بیش از اینها باشه از وقتی عادل رو پرتش کردن بیرون لنگ از نظر روحی - عاطفی خیلی افت کرده
  • بابک IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    بهترین امکانات در اختیار دو تیم پایتخت قرار داده شده بود که اون حرکات رو انجام بدین؟ خجالت هم خوب چیزیه ، فحش و توهین و الفاظ رکیک رد و بدل شده رو کی داشت منتشر میفرمود؟؟ خجالت نمیکشین؟ از کمیته انضباطی درخواست برخورد جدی داریم.
  • لات بی‌سروپا هم این رفتار از خودشون نشون نمیدن IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    دوتا تیم پایتخت چه فرهنگی به نمایش گذاشتن. حتما باید تقصیر صداسیما باشه. ...انشالله هر دو تیم کسر امتیاز بشن تا شاید بفهمن تلوزیون ایران محل پخش رفتار ارازل و اوباش نیست.
  • پت پستچی متعفن RU ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    حالا دلیل کینه و عناد و توطئه و دسیسه چینی لنگی های حکومتی نسبت به ژنرال معلوم شد ژنرال در دوران اوج خود که هنوز مافیای حکومتی لنگی اینقدر وقبح و سازمانیافته و قدرتمند و یکصدا و متحد نبودند و بین خود تفرقه و اختلاف داشتند و تقسیم غنائم آنها مثل الان قانونمند نبود توانست از خلاء موجود بهره برد و چند سالی دل استقلالیها را شاد کند که این خواسته و خوشایند مافیای حکومتی لنگی نبود مافیای حکومتی لنگی مطمئنا هر ساله گستاختر از سال قبل حق استقلالیها را پایمال میکند ... اتحاد استقلالیها باید تا زمانی که مافیا را از فوتبال ایران بیرون کنیم ادامه داشته باشد .... فوتبال پاک فیرپلی جوانمردانه شرافتمندانه قانونی عادلانه آرزوی ۱۵ تیم لیگ برتری است و فقط ۱ تیم از اجرای عدالت و پاکی ترس و واهمه دارد بالاخره باید در هر بازی حق تیمها را پایمال کرد تا آخر فصل مهندسی شده و متعفن قهرمان شد
  • آریو ایرانی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    واقعا تا سطح تفکر و هواداری استقلالی‌ها اینقدر پایینه ما پرسپولیسی‌ها حالا حالا برنده‌ ایم‌ ...یه پنالتی گرفته شده یانه ..درست ولی بگید سطح فنی تیم چی بودش‌ ..با انواع و اقسام بازیکن و گرانترین تیم تاریخ ایران تاکنون ..چه کار تاکتیکی و فنی صورت گرفت..چرا تیم هر موقع عقب افتاده نبرده ..تیم فقط برحسب کار فردی چند بازیکن بازی می‌کنه و مربی پشت اینا پنهان شده ..پلن اول .دوم و...چی بودش.. چرا تیم نتیجه نمیگیره همیشه کم کاری و ...مربیان و بازیکنان تیم با چند حاشیه ربط داده میشه و هواداران هم سوار موج میشن..استقلال بازیکن و..‌ داره فقط دانش فنی ندارد ..جوری که پرسپولیس در روزی که اصلا خوب نبود به راحتی برنده شد و هواداران استقلال هم فقط دنبال مقصر جایی دور دست و مبهم میگردن و این بیراهه رفتن به مرور زمان به باوری غلط و ضربه به تیم خواهد زد و مانع رشد خواهد شد
    • پت پستچی دروغگو RU ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      عزیز دل شما فکر کنم فوتبال دیروز را اصلا نگاه نکرده اید و یا فقط صحنه های منتخب بابا مسعود و بابا جهرمی و بابا های دیگر را مشاهده کرده اید .... چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید .... عینک قرمز مافیایی را از چشم بردارید جهان را پاک سالم جوانمردانه عادلانه و شرافتمندانه مشاهده کنید .... باور کنید فوتبال محل عقده گشایی سیاسیون لنگ پرست نیست .... مهندسی بازیها و رانتی و دستوری قهرمان شدن یک سال، دو سال، سه سال، چهار سال، پنج سال، ده سال، چهل سال بالاخره تمام میشه و آسمان آبی و هوای پاک فرا میرسه آنگاه که عدل و داد و شرافت و مردانگی ظهور و معنا پیدا کنه
  • 58سال عقده و حسرت IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    وجود داشته باش اسم بیار و مدام در لفافه صحبت نکن گل محمدی
  • عامیرزا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    شاخ اینستاگرام؟!! لابد منظورتون شعبه زغالی و طعم میوه اینستاگرامه! عستقلالیا همه شون شاخ فضاهای غیر حقیقی وغیر مردونه ومجازی هستن کدومشونو میگی؟!! این بنده خدا بخاطر تحریمها دچار موشکولات شده!! ومدتیه جنس از موتوری میگیره نتیجه اش میشه همین حال و روزی که تو قیافه اش هم مشخصه!افتخاراتش از مهدی شیری ما کمتره! اینا کارشناسان فهیم وپر افتخار وبا شخصصیت زیات دارن که همه شون شاخ و دکل و منار اینستا وبقیه جاها هستن مثه امیرحسین صادقی و سید صالحی و حسن زاده و دین محمدی وب قیه بزرگان ایرانزمین!که همه تو کمپ مرغداری تاج خروس با تنبان راه راه ورزشی عکس دارن.الخ
  • نیما IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تمام کامنتهای این کیسه کشها رو خوندین اولا اگر به این مزخرفات اعتقاد دارین چرا گرون ترین تیم لیگ هستین و دراین لیگ به قول شما فاسد شرکت میکنید دوما اینقدر از نردبون پانزده تیم بالا نرید شما فقط سه تیم مثلث تاس هستید و اتفاقا هر چه رانت ومافیا و گز وسکه جک تری دی و عزیز نوه ونتیجه بودن هست مال شماست از جایگاه پایین شما در ایران همین بس که دیشب اکثر مناطق ایران جشن و پایکوبی بود البته ما از این سطح تفکر پایین شما که از طرفدار بگیر تا پیش کسوت تیم شما در جریان است خیلی خوشحالیم وامیدواریم همیشه همینطور عصبانی وبی منطق باشید راستی جوابتون رو عیسی با خوشحالیش داد.
    • کیوان IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      کیسه کش ها ناراحت هستند. اجازه بدین کمی سبک بشن با نوشتن. اگر کیسه تیم هست 40 دقیقه وقت داشت گل خورده رو جبران کنه .انواع و اقسام فوروارد چاق و لاغر آوردن توی زمین اما همه پشت سد آهنین دفاع ارتش سرخ گیر کردن.
  • محسن IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اخه مجیدی هم شد مربی
  • آل بابا مسعود IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    با لنگیها سرو کله زدن مثل حرف زدن با فولکس قورباغه میمونه آخرش کاپوت رو میزنی بالا میبینی توش موتور نیست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    رسانه انقدر بی در و پیکر شده که هر کی از راه میرسه بخواد به بقیه توهین کنه))))))))))) عادل ها رفتن کی ها جاش اومدن:)))))
  • عشقپولیس IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    عزیزی که اسمت مافیایه شما باختید بدم باختید هیچ ننگی ازاین بالاترنیست که آقاعیسی بهتون گل زد شمامنطق حالیتون نیست چون اگریکم تفکرمیکردی میفهمیدی ایناکارخداست که باتک گل عیسی بازیوواگذار کنید درانتها غصه نخور یه دسته بریدپایین تر قهرمان میشید ستاره سومم بزنیداینجا جاتون نیست
  • بی‌طرف دادمنش CH ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    واقعا چرا هر وقت استقلال میبازه دنبال هوچی‌گری و بهانه گیریه؟ داور اشتباه کرده اعدامش کنید شما ‌ همه جای دنیا اشتباه میشه تو جام جهانی که بهترین داورها هستن اشتباه میشه حالا اگه پنالتی میشد صدر در صد گل میشد؟؟؟ یا اگه سه یک یا دو یک میباختید؟ به ذوب آهن باختید باز هم وزیر ذوب آهنی بود؟ دست بردارید گرونترین تیم لیگ هستید آرمان رمضانی را وزیر آورد؟؟؟ یا مجیدی؟
  • جناب آقای "گل محمدی, گل نوبرانه! DE ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    جنابعالی و همراهان درونی و بیرونی تیم خود و همراهان بدون چون و چرای تمام هوچیگران صدا و سیما با بوق های تبلیغاتی عوام فریبانه اشان (و در خیلی دیگر رسانه های وابسته در ایران..), که در این سالهای اخیر فقط و فقط دراختیار جنابعالی و تیم شما بوده اند و میباشند. دربازی دیروز میلیونها ایرانی با چشمان خود دیدند, که دروازه بان و دیگر بازیکنان این تیم فوتبالی شما (!) , ولی " پراز افتخارات دولتی " بعد زدن گل با چه بی شرمی و وقاحتی کامل وقت کشی میکردند , صد رحمت به تیم های های عربی سالهای گذشته!!! حال جنابعالی و دیگر همراهان دوباره زبان باز کردید و فرار بجلو را انتخاب کرده و با فراکنی بی حد و نصاب همیشگی خود رفتارئ ها های زشت خود را تکرار میکنید و بخود اجازه هم میدهید, با گفتارعوام فریبی بی سابقه خود افکار جامعه را گول زده منحرف کنید. شما دیگر: "دست سنگ پای قزوین را هم از پشت بسته اید" این نوع فوتبالی , که جنابعالی بعنوان مربی بمعرض نمایش میگذارید ,ارزش این همه هارت و پورت و عوام فریبی جنابعالی و دیگر همراهان را ندارد . لطف کنید و سکوت کنید ,که فقط مایه شرمساری خود و همراهان بوده و میباشد!!!
  • امین LT ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    نمیدونم چرا کیسه یادش رفته چندسال پیش گل سالم محمد نوری رو افساید اعلام کردن .
  • بهنام IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    مدتهاست که صدا و سیمای میلی در سراشیبی سقوط قرار داره بسیاری افراد جامعه از آن رو گردان شدن .خود من بجز فوتبال به آن حتی برای اخبار هم نگاه نمیکنم و حتی بین دو نیمه هم ترجیحاََ برای دوری از انبوه تبلیغات و افاضات ناکارشناسان و نامجریان ماهواره را روشن میکنم.در مورد فوتبال ریزش مخاطب بعد از انحلال خصمانه برنامه نود صدای کارشناسان ودلسوزان خودشان را هم در آورد. اعتبار برنامه هتریک از تمام برنامه های فوتبالی تلویزیون بیشتره و کارشناسی تقوی بسیار عالی و علمی و منصفانه و کارشناسی داوری نیز فوق العاده معتبره بطور مثال همین دربی نظر داوری در مورد پنالتی ادعایی استقلالیا کاملاََ درست و حرفه ای بود و اونو مردود اعلام کرد. واسلام
  • علیرضا نظری IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    کیسه کشا توجه چرا جای دوری میرید شما زود همه چی یادتون میره فصل اول تو جدول اشتباهات داوری بیشترین سود کردین بازی رفت غلامی دقیقه ۵۲ باید اخراج میشد تاریخ در بی رفت با فشار عوض کردین نمونه کوچکی از لطف در حق تیم شماست
  • دست نیافتنی سرخ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    به امید و یاری خداوند میریم چهاردهمین قهرمانی لیگ ایران رو مثل سالهای گذشته با اقتدار و فاصله زیاد نسبت به تیم دوم کسب کنیم.و فاصلمون رو با تیمهای دیگه بیشترو بیشتر کنیم.الحق که مقتدرانه ترین قهرمانیها مال پرسپولیس بوده.
  • مهران IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    بله اینم از فوتبال ایران وجام هایه اسنپی لونگیا.اینم زور آخر بابا مسعودسه امتیاز کشکی واسه لونگیا.
  • رضا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    این حرفا هیچ فایده ای نداره.خوده لونگیا هم پنالتی واضح رو دیدن .اما وقتی دستور به برد لونگ به هرقیمت داده میشه کاری نمیشه کرد.اینم کادو بابا مسعود بخاطره دعوایی که با سپاهان کردن
  • 3oheil IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    با سلام ، واقعا برام خیلی جالبه که هر بازی استقلال که میشه یعنی هر بازی بعد تموم شدنش کیسه کشا حرف از پنالتی میزنن بابا لامصب قائدی تا پاش به محوطه جریمه میرسه با سر میره زمین دیگه همه داورا باهاش آشنان بعدشم بعد اون توی محوطه جریمه روی عیسی آل کثیر هم خطا شد پنالتی ۱۰۰٪ بود هی ما هیچی نمیگیم حالا پرسپولیس رو نمیگم هربازی بشه قائدی بجای شوت ب فکر پنالتی گرفتنه بعدشم اقا قبول شما متخصص شما حرفه ای پرسپولیس مهندسی شده برد، ذوب آهن چی بقیه تیم ها چی لامصب حداقل توی جدول دوم شید :)
    • پرسپولیس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      آخه موندم کارشناسان ، چطوری حرکت قاعدی رو از ابتدا نمیبینن، مثل چلاغا پاهاش بهم گیر کردو تعادلش بهم خورد، بعدش امیری نزدیک شد و...
  • حامد IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    شما اگرتیم خوبی بودید به ذوب آهن نمیباختیید همش خطا روی بازیکنان پرسپولیس ودر لاک دفاعی فرو رفتن،پرسپولیس درهمه جبهه ها ازشما سربود ،باختن گریه نداره خدارو شکرکنبد بیشتر نخوردید درضمن برخورد امیری با قایدی اصلا خطا نبود قایدی چون دید توپش روگرفتن خودش رو زمین زد
  • زهروی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    یعنی اون مجری غیاثی، یک لات کوچه بازاری بیش نیست.....
  • صادق IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    چقدراین استقلالی ها اما اگرمیکنند اگراینطوری بود اونجوری میشد اگر اگر.... مثل اینکه عادت کردید توهربازی براتون ۲ تا پنالتی به نفعتون بگیرن ، استقلال نه مربی خوبی داره ونه بازیکنان باتمرکزی داره، حیف پول بیت المال گه به این تیم خرج میشه ، واقعا تیم بی تربیت هست.بهتره اول ازمربی تون گرفته تا بازیکنان یک کلاس اخلاق تشریف ببریدوتربیت خوب داشته باشید، واقعا خجالت آور بود این رفتارتون تورسانه ملی آبرومون رو بردید.درضمن اگه عرضه ندارید ببرید بیخود باخت خودتون وبی عرضگی خودتون رو به گردن دیگران نیندازیدلطفا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی