نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
۰ |
۰
عکس| جنجال دوباره حمدالله در النصر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن مراکشی النصر، شب گذشته و برای زدن ضربه پنالتی با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.

خبرورزشی - شب گذشته تیم النصر موفق شد با پیروزی در هفته بیست و هفتم لیگ حرفه ای عربستان، شانس هایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را زنده کند و با غلبه بر العین، به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

در آخرین دقیقه از نیمه نخست، تیم فوتبال النصر صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارسال بلند مایکون به روی دروازه به عبدالرزاق حمدالله مهاجم گلزن النصر رسید که این بازیکن پس از برخورد با محمد الشماری گلر العین نقش بر زمین شد که داور مسابقه پس از بازبینی صحنه توسط VAR، یک خطای پنالتی به سود النصر اعلام کرد.

در این لحظه، نورالدین امرابط هافبک مراکشی النصری ها برای زدن ضربه پنالتی اقدام کرد ولی عبدالرزاق حمدالله که پنالتی زن نخست النصری هاست، بر زدن این ضربه پنالتی پافشاری کرد. امرابط که توپ را در دست داشت، با گرفتن جلوی دهان خود جهت جلوگیری از لب خوانی گفتگوهای میان او و حمدالله، از هموطن خود خواهش کرد که او ضربه پنالتی را بزند اما مرغ حمدالله یک پا داشت و او در برابر خواسته های امرابط تسلیم نشد.

در نهایت با مداخله پتروس هافبک برزیلی النصر، امرابط با دلخوری توپ را به زمین انداخت تا حمدالله این ضربه پنالتی را بزند که البته این حرکت او، با نگاه غضب آلود عبدالرزاق نیز همراه شد تا پس از لحظاتی طولانی که حتی داور مسابقه نیز در این مجادله ورود کرد، سرانجام حمدالله پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت.

در نهایت مهاجم النصر ضربه پنالتی را وارد دروازه حریف کرد که لحظاتی پس از آن، به جای شادی پس از گل با چهره ای عصبانی در حال به زبان آوردن جملاتی بود که مشخصاً مخاطب او هموطنش نورالدین امرابط بود.

شاید همین مسئله منجر به عدم تمرکز امرابط شد چرا که این بازیکن دو دقیقه پس از گل نخست تیمش، از داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد و در ادامه و در دقیقه ۷۶ با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

البته امرابط در این بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند. او ۹ دقیقه پیش از اخراج، با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما با کارت قرمزی که گرفت، بازی هفته بعد مقابل الرائد را از دست داد. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی