قضاوت اکبریان مشکلی نداشت/ قهرمانی پنجم دور از دسترس نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سیامک نعمتی مدافع راست پرسپولیس در دربی معتقد است قضاوت داور این بازی مشکل خاصی نداشت

خبرورزشی - پرسپولیس در یک بازی حساس موفق شد رقیب سنتی خود را با تک گل عیسی آل کثیر مغلوب کند و دوباره به صدر جدول لیگ برتر برسد. با سیامک نعمتی مدافع راست سرخ پوشان در خصوص این دیدار، شانس قهرمانی پرسپولیس، اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت اکبریان و البته درگیری‌های آخر بازی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با استقلال چطور بود؟
خب دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و فشار زیادی به تیم‌ها وارد می‌شود. حساسیت بازی برای هواداران خیلی زیاد است و  به طور طبیعی هیچ تیمی‌در دربی دوست ندارد بازنده باشد و همین موضوع باعث شد شاهد یک بازی فیزیکی با درگیری‌های زیاد باشیم.من فکر می‌کنم از فرصت‌های خودمان توانستیم به خوبی استفاده کنیم و دربی را ببریم. این برد مبارک همه پرسپولیسی‌ها باشد و امیدوارم توانسته باشیم ذره ای خوشحالشان کنیم.

با ۳ امتیاز دربی قدم بلندی به سوی قهرمانی برداشتید در این خصوص صحبت کن.
۳ امتیاز بازی با استقلال با توجه به شرایط جدول خیلی در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد. من فکر می‌کنم قهرمانی پنجم دور از دسترس نیست ولی باید بجنگیم و تلاش کنیم و همین فرم خوبمان را تا پایان فصل ادامه دهیم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و قطعا هر چه داریم برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران انجام می‌دهیم.

استقلالی‌ها خیلی به داوری اعتراض داشتند نظرت در مورد عملکرد اکبریان چیست؟
اکبریان برای اولین بار بود که دربی را سوت می‌زد و به نظرم هم قضاوت قابل قبولی داشت و مشکلی نبود. حالا اینکه استقلالی‌ها اعتراض کردند را باید از خودشان بپرسید.

در مورد درگیری‌های آخر بازی چه صحبتی داری؟
اول باید بگویم ما بیرون از زمین با بازیکنان استقلال رفیقیم. در اردوهای تیم ملی با هم هستیم و مشکلی با هم نداریم. در داخل زمین هر بازیکنی برای موفقیت تیمش تلاش می‌کند و این مسائل طبیعی است. فشار روی بازیکنان در دربی زیاد است و همین مسائل باعث درگیری می‌شود. به نظرم اتفاق خاصی نیفتاد و تا به حال بارها شاهد چنین درگیری‌هایی در دربی بودیم. کلا درگیری در دربی عادی است.

چند روز دیگر باید در جام حذفی به مصاف شاهین بندرعامری بروید این بازی را چطور می‌بینی؟
ما برای همه رقبا احترام قائلیم و هیچ تیمی‌را دست کم نمی‌گیریم. قطعا بازی راحتی نخواهد بود ولی برای بردن به زمین می‌رویم و امیدوارم بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    هیچکس نمیگه ماست من ترشه!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی