شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
۴ |
۰
استقلال پیگر اضافه شدن هموطن استراماچونی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان استقلال به دنبال آن اضافه کردن یک مربی خارجی به کادرفنی خود به صورت قانونی هستند.

خبرورزشی - چند روز قبل بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرد با یک مربی ایتالیایی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش را هم دارد، به توافق رسیده و این مربی به زودی به ایران می آید تا به عنوان مشاور فنی در کنار آبی ها باشد.

این در حالی است که در لیگ بیستم قانون منع ورود خارجی ها به فوتبال ایران بسیار دردسرساز شده است. از این رو مجیدی به باشگاه اعلام کرده که این مربی ایتالیایی با استقلال قرارداد ببندد و در تمرینات حضور داشته باشد اما روی نیمکت ننشیند.

با این حال مسئولان استقلال در صدد هستند تا با رایزنی با سازمان لیگ مجوز عقد قرارداد رسمی و نشستن مشاور ایتالیایی روی نیمکت را هم دریافت کنند.

بر اساس گفته حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال مسئولان این باشگاه اعتقاد دارند این قانون برای سرمربیان و بازیکنان خارجی صدق می‌کند و سازمان لیگ باید مجوز حضور یک دستیار را برای استقلال صادر کند.

از این رو استقلالی ها درخواست خود را برای جذب مربی ایتالیایی به عنوان دستیار فرهاد مجیدی به سازمان لیگ ارائه کردند و باید دید مسئولان فوتبالی چه واکنشی به آن خواهند داشت.

گفتنی است؛ درباره زمان حضور این مربی ایتالیایی در ایران هم هنوز ابهام هایی وجود دارد. هنوز مشخص نیست او چه زمانی به تهران سفر خواهد کرد تا به ترکیب کادرفنی آبی ها اضافه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed RO ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    طرف اومده به لوگوی استقلال توهین کرده، بعد میگن چرا بهش حرف میزنید! اگه یه استقلالی به لوگوی پرسپولیس توهین میکرد، چی میگفتید؟ والا انصافم خوب چیزیه
    • حامد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      لوگوووو؟؟ شما حرف از بی احترامی نزنید! پوستر رسمی باشگاهتون قبل بازی ستاره پرسپولیس و نزد! حالا ما طوریمون نمیشه. ما طبق قوانین همه جای دنیا ستاره زدیم. شما بگو چجوری و رو چه حسابی دو تا ستاره زدید؟؟ :)) چجوریه الهلال یه ستاره هم نداره؟؟ بعد چجوریه یهو دوتا آخه؟؟ :)) بعد بازم چجوریه رو یه سری لباس هاتون نیست؟؟ آخه بیچاره ها این دوتا ستاره تون کار هرکی بوده خیانت بزرگی در حق شما هواداراش کرده، چون سالهاست تو باد اون دوتا ستاره خوابیدید جای اینکه یقه بازیکنای میلیاردیتونو بگیریدو بگید چرا راه میرید تو زمین! خودتونم میدونید ارزش ستاره پرسپولیس که نشون دهنده ۱۰ قهرمانیشه خیلی ارزشش بیشتر از دو ستاره ایه که سر جمع واسه ۴ تا بازی اونم با کمک بازیکنای دیگه لیگ گرفتید. واسه همینه عقده سومی و چهارمی رو دارید، دیگه جایی رو لباستون نمونده ستاره نزنید :))
  • حامد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    دیگه قدرت اینا از فراقانونم گذشته!!! پشتشون به کجا گرمه که به وزیر مملکت توهین میکنن راست راستم میچرخن؟ اگه یحیی همچین حرفی زده بود تا الان اینا خودشونو جر داده بودن که باید محروم شه. ولی چون شافرهاد گفته رسانه ها لال شدن. ای کاش یه روزی بفهمیم مجیدی چه سر و سری با رسانه ها و امثال پژمان راهبر داره که همه سیاهیاشو سفید میکنن براش.
    • آل بابا مسعود IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      لنگیا از قدیم هم پاچه خوار بودن خداوکیلی یه مرد تو لنگ بود اونم محمد دادکان بود همون زمان پهلوی هم با تیپ و شمایل ساده و اسلامی میگشت و بازی میکرد بعد از انقلاب هم همون رویه رو ادامه داد الان همشون آویزون فلان وزیر و فلان و کیل و ................. شدن بابا دست از پاچه خواری بردارید یه جام مگه چقدر ارزش داره فردا که دولت تبخیر امید بره این جامها برمیگرده فدراسیون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی