نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیشکسوت استقلال: دیدن همین سیاره هم برای خیلی‌ها آرزو است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اصغر حاجیلو گفت: روی نیمکت استقلال افراد بسیار خوب و محترمی حضور دارند اما آیا واقعا نیمکت استقلال وزن بالایی دارد؟ در مواقع ضروری دستیاران بر اساس کدام تجربیات به فرهاد مشورت می‌دهند؟

خبرورزشی - اصغر حاجیلو یکی از باسابقه ترین پیشکسوتان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود. او فوتبالش را از تیم‌های پایه استقلال شروع و پس از حدود ۲۰ سال کفش‌هایش را با پیراهن این تیم  آویزان کرد. حاجیلو با اشاره به شروع عالی استقلال در برابر پرسپولیس به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*در نیمه اول مسابقه حداقل من به عنوان یک طرفدار و تماشاگر استقلال از نحوه فوتبال این تیم سر شوق آمده و به شدت خوشحال بودم و اطمینان  داشتم اگر همین روند حفظ شود برنده دربی خواهیم بود ولی در نیمه دوم استقلال در مقایسه با نیمه اول کمی‌افت کرد و پرسپولیس روی یک موقعیت نصفه و نیمه و روی اشتباه دروازه بان ما و متاسفانه تعلل خط دفاعی در دفع توپ باعث شد پرسپولیس به گل برسد و با رعایت احترام حق آنها نبود برنده بازی باشند چنانچه اگر داوری مسابقه در همان ابتدای  کار پنالتی روی مهدی قایدی گرفته می‌شد قاعده بازی تغییر پیدا می‌کرد.

*در نیمه اول چند مرتبه دوربین صورت مربی پرسپولیس را نشان داد که دیدم یحیی با لب و دندان‌هایش بازی می‌کند؛ به خوبی مشخص بود غافلگیر شده و استرس دارد چون فکر نمی‌کرد استقلال با آن ترکیب و با تاکتیک جدید به آن خوبی کار کند. نمی‌دانم چرا در دقایقی از نیمه دوم تمرکز استقلال به هم ریخت و من یاد آن مسابقه افتادم که ۲ بر صفر پرسپولیس جلو بودیم و تمرکز پرویز مظلومی برای ۱۰ دقیقه به هم ریخت و یک شکست تلخ رقم خورد. در چنین دقایقی از مسابقه نقش همکاران سرمربی اهمیت بالایی دارد که به هر دلیلی نیمکت استقلال تجربه لازم را ندارد. همکاران فرهاد همه محترم و عزیز هستند ولی نیمکت استقلال باید وزن بالایی داشته باشد و از زمانی که جوان بودم حشمت خان مهاجرانی همیشه تاکید می‌کرد نیمکت یک تیم خوب باید قدرتمند و سنگین باشد. شما مثل نیمکت پرسپولیس را دید کریم باقری وزن بیشتری حتی از سرمربی تیم دارد موقع شروع درگیری کریم پرید و بازیکنان پرسپولیس را جمع و جور کرد و مربی دروازه‌بان‌های ما به سینه بازیکن جوان حریف کوبید.

بیشتر بخوانید:

*درگیری در طول مسابقه همیشه در فوتبال دنیا بوده است و مختص به فوتبال ایران نیست قدیم رفاقت‌ها بیشتر بود مثلا یادم هست در یک بازی با نتیجه ۳ بر صفر پرسپولیس را شکست دادیم حریفی که تعدادی از بازیکنان شاخص آن دوران فوتبال را در اختیار داشت آقای خسروانی به عنوان مالک باشگاه یک ضیافت شام برگزار کرد و اتفاقاً اعضای تیم پرسپولیس را هم به جشن پیروزی استقلال و همه اعضای تیم پرسپولیس در آن جشن حاضر شده و در کنار ما شام خوردند. اینکه بازیکنان سر یک اتفاق ساده به‌دنبال درگیری یا شاید هم خودنمایی می‌روند صورت خوبی ندارد. تعصب باید در عملکرد باشد تعصب موقع مذاکرات مشخص می‌شود که میزان علاقه شان را به تیم شان نشان بدهند نه اینکه به دنبال استفاده از هرگونه ترفند جهت بالا بردن دستمزد بروند.

*می‌دانید باشگاه استقلال چه اموالی داشته و دارد اما تربیت بدنی آنها را گرفته است. می‌دانید باشگاه استقلال دارای چه زمینه‌ها و سالن‌های خوبی در کشور بوده است خوب زورمان نرسید و نمی‌رسد که مال خودمان را پس بگیریم. به هیچ عنوان حق استقلال نبود بازنده باشد به خصوص اینکه اشتباه داوری در به وجود آمدن این نتیجه نقش داشت. مسلما فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی حق داشته که ناراحت و عصبی باشد ای کاش اطرافیان سرمربی در آن لحظات کمک می‌کردند تا فرهاد آرام شود و مثلاً می‌توانست خطاب به آذری جهرمی‌بگوید دیدن همان سیاره برای خیلی‌ها تبدیل به آرزوی محال شده است. سالهای زیادی گذشته و می‌بینیم که تیم‌ها علیرغم فرصت‌های متمادی نتوانسته اند حتی یک ستاره یا به قول آقای وزیر یک سیاره به دست بیاورند. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاذب IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    احسنت حاجیلوووو
  • علیرضا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    عمو خوب و دلنشین لنگ میسوزونه
  • فری امپرازول IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    آره آقا جون آمار اموال کیسه حکومتی رو همه دارن و میدونن که خسروانی زمینخوار اینها رو از کجا آوورده بوده
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اصلا نمیفهمم چرا اینقدر از ا ین که اگر پنالتی گرفته میشد قاعده بازی تغییر میکرد مطمئنید!!
  • شمسعلی. AE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    همین وهم و خیال شما را به این روز انداخته جناب حاجیلو هیچکس حسرت آن ستاره های دروغین شما را نمی خورد خاطر جمع باش البته به قول آقای وزیر جوان آنها سیاره اند نه ستاره
    • میثم اس اسی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      ببخشید جناب لنگ بعد شما چندتا از ایی سیاره و ستاره ها دارین؟؟هیچی؟؟؟نننننننن شوخی میکنی جدی هیچی ندارین؟؟؟نه آها یادم اومد یه دونه جعلی دارین خخخ
  • عمو اصغر سرت سلامت IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    عمو اصغر از روزی که وزارت ورزش را به بابا مسعود سپردند مافیای سرخ از حیا و سادگی و صداقت استقلالیها و سایر تیمهای دیگر شهرها سوءاستفاده کرده رفته رفته در فوتبال نفوذکرده و ناگهان با کودتایی علنی شمشیر را علیه استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس از رو کشیدند با توجه به اینکه تیم استقلال هم متولی دیگر به غیر از وزیر ورزش نداشت آنچه طی سالهای سال برایشان عقده شده بود (منجمله همین دوستاره آسیا که وزیر جوانشان هم اذعان میکند ) را سر استقلال خالی کردند اتفاقا همین آخرین تغییر و تحول در استقلال هم که منجر به رفتن فکری و آمدن مجیدی شد هم با نقشه همین افراد انجام گرفت چراکه در تیم پرسپولیس علیرغم ضعف یحیی گل محمدی و عدم نتیجه گیری هفته های اول فصل باز هم اصرار بر تثبیت کادر فنی پرسپولیس داشتند چون بقول معروف ریش و قیچی دست خودشان بود همه کارهایشان براساس طرح و برنامه و همان اتاق فکری که محمود فکری گفت انجام میشود فقط میماند آخرو عاقبتشان و تسویه حسابشان با خدا که ...... بله حق الناس هم پایش این وسط هست آقایان وزیر و وکیل و مدیر و.....تیم استقلال به رسم امانت به شما سپرده شده منتظر دیدن عاقبتتانیم
  • مهدی ادیب IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    ای جو نمای گندم فروش!
  • 6 IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    كيسه با ستاره بي ستاره خريداريم! روغن ضايعات خريدانم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی